Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Avino
Kort karma: 105
Likede indlæg: 451

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Avino » 8. okt 2015, 17:37

Pixie88 skrev:
Kvittevisse skrev:
Pixie88 skrev:At vi intet internet har haft siden torsdag, hvor vi flyttede ind i vores nye lejlighed. Der kom en tekniker i går og lortet begyndte at virke. Det viste sig, at de havde oprettet os forkert, så internettet løn igennem en andens ledning end vores.. Der gik nøjagtig en time, så virkede det ikke igen og har lige siden været nede.
Så der kommer en tekniker igen i morgen :rulle: nu mener de det er centralen der er nogen galt med.

Telenor kan lige vove på at opkræve os for denne her uge, når fejlen ligger hos dem.

Tro mig. Det gør de. De er fuldstændigt uden pli.
Jeg har fået regninger fra dem, hvor jeg har ringet til dem og fortalt at det kører over BS.Jeg ville IKKE betale 40 kr for, at DE havde lavet fejl.
Det kom jeg så til alligevel.
Senere fik jeg en opgørelse- at de havde opgjort min abonnement. Stadigt i BSregi. Der havde de lige lagt 15 kr oveni.
Jeg gad ikke henvende mig, for de er nok SÅ lige glade.
Håber du vil tage konflikten med dem. Dog tror jeg at du taber. :(

Min mor har prøvet det samme som dig, men hun skældte ud på telenor, som kun en mor kan og så fik de orden i det.
Hun har både internet og mobil ved dem, og har informeret dem om at hun ikke gider betale BS gebyr to gange (mobil- og internetregning) så de opkræver kun for den ene :lol:

Lige nu er jeg egentlig ligeglad med den ene uges internet, er mere fokuseret på den tekniker regning. Jeg kører på dem til de kommer til fornuft.

Som kun en mor kan gøre det :lol2: Den synes jeg er fin.
Håber det lykkes for dig, for de ER altså meget - ret meget- lige glade. Jeg bliver ikke fattigere af det, men det er måden de kører det på.
Held & lykke Pixie :)
1
Brugeravatar
Kyle
Kort karma: 20
Likede indlæg: 148

Indlægaf Kyle » 10. okt 2015, 00:43

Jeg burde sove, men kaster op og har voldsom kvalme.
0
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 522
Likede indlæg: 2429

Indlægaf Bøtte » 10. okt 2015, 07:35

Propper på begge ører, det føles som om jeg har hovedet inde i en klokke og kan intet høre.
Trommehinden på det ene øre er sprunget.

Og jeg er alene med min datter hele dagen.
0
S :lun:
V :lun:
D.itsen
Kort karma: 172
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 1376

Indlægaf D.itsen » 10. okt 2015, 09:44

D.itsen skrev:At min rejse-veninde har valgt at hun ikke vil være her mere. Vi skulle da på skiferie næste år og alt muligt, hun kan sgu da ikke have taget livet af sig selv :whine:

Hvor pisse meget jeg savner hende i dag. Vi havde en løs aftale om at ses i går til koncert. Det var sikkert endt i bytur, tåbeligheder og tømmermænd og hygge i dag. Jeg mangler hende :trist:
0
UH UH UH UH KORT :love:
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 573
Likede indlæg: 5094

Indlægaf ManicNinja » 10. okt 2015, 10:24

Bøtte skrev:Propper på begge ører, det føles som om jeg har hovedet inde i en klokke og kan intet høre.

Tænkte det nok, ud fra hvad du skrev om væske ud ad øret i går ... Øv. Rigtig god bedring, din stakkel. Hvad gør man ved den slags? Er det noget betændelse, man skal have antibiotika for - eller?
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5033

Indlægaf Aima » 10. okt 2015, 10:51

D.itsen skrev:
D.itsen skrev:At min rejse-veninde har valgt at hun ikke vil være her mere. Vi skulle da på skiferie næste år og alt muligt, hun kan sgu da ikke have taget livet af sig selv :whine:

Hvor pisse meget jeg savner hende i dag. Vi havde en løs aftale om at ses i går til koncert. Det var sikkert endt i bytur, tåbeligheder og tømmermænd og hygge i dag. Jeg mangler hende :trist:

Åh, det var dog frygteligt med din veninde, D. Kæmpe kram. <3
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 10. okt 2015, 10:51

ManicNinja skrev:
Bøtte skrev:Propper på begge ører, det føles som om jeg har hovedet inde i en klokke og kan intet høre.

Tænkte det nok, ud fra hvad du skrev om væske ud ad øret i går ... Øv. Rigtig god bedring, din stakkel. Hvad gør man ved den slags? Er det noget betændelse, man skal have antibiotika for - eller?

Man gør faktisk ikke noget, da betændelsen kan komme ud, nu hvor der er hul. Så er det bare 'spændende' om det andet øre udvikler sig i samme retning :tie:

Men jeg skal vist ud til ørelægen og have lagt et dræn, da det fra tid til anden driller mig.

Tak :kys:
0
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5033

Indlægaf Aima » 10. okt 2015, 10:55

Bøtte skrev:
ManicNinja skrev:

Man gør faktisk ikke noget, da betændelsen kan komme ud, nu hvor der er hul. Så er det bare 'spændende' om det andet øre udvikler sig i samme retning :tie:

Men jeg skal vist ud til ørelægen og have lagt et dræn, da det fra tid til anden driller mig.

Jeg ved godt, det her ikke er nødvendigt at sige overhovedet, men nu gør jeg det alligevel, det er sådan helt tvangshandlingsagtigt for mig.
Pas på dine øjne! Der er virkeligt ikke langt fra ører til øjne, jo. Pas på, pas på, pas på!

Sorry, var nødt til det. :genert: Og god bedring :ae:
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8466

Indlægaf 2SHY » 10. okt 2015, 11:01

At min bror og hans kæreste er gået fra hinanden. Vi skulle have været til børnefødselsdag hos dem om en time og får det at vide mens vi er ude for at købe gaver. Det værste er at det går ud over børnene der i mine øjne blev inddraget alt for hurtigt i det forhold og nu ikke skal have mere med min bror at gøre. Det er bare typisk når de nu ellers var blevet rigtig glade for hinanden :(
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 10. okt 2015, 19:22

Aima skrev:
Bøtte skrev:
ManicNinja skrev:

Jeg ved godt, det her ikke er nødvendigt at sige overhovedet, men nu gør jeg det alligevel, det er sådan helt tvangshandlingsagtigt for mig.
Pas på dine øjne! Der er virkeligt ikke langt fra ører til øjne, jo. Pas på, pas på, pas på!

Sorry, var nødt til det. :genert: Og god bedring :ae:

Tak for din omsorg :kys:

Jeg har aldrig hørt at mellemørebetændelse kan gå i øjnene? Så ved ikke lige hvordan jeg skal passe på? :genert:
0
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 10. okt 2015, 19:53

For en nogle dage siden var jeg i Bilka, og i deres skoafdelingen havde de en del bure med lidt pænere støvletter i læder til 500 kr.
Alle sammen i skoæsker.

Nu var jeg der i dag og fordi der var 40% på tøj og sko, lignede det at der var sprunget en bombe.
Tomme kasser overalt og skoene flød i bunker i gulvet. Og personalet piskede rundt og gjorde hvad de kunne for at rydde op.

Mennesket er et dumt dyr. :nej:
4
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 771
Likede indlæg: 10234

Indlægaf DetSorteCirkus » 10. okt 2015, 20:12

Bøtte skrev:Tak for din omsorg :kys:

Jeg har aldrig hørt at mellemørebetændelse kan gå i øjnene? Så ved ikke lige hvordan jeg skal passe på? :genert:

Holde en god håndhygiejne og ikke klø dig i øjet, medmindre din finger er fuldstændig ren.
1
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 10. okt 2015, 20:19

DetSorteCirkus skrev:
Bøtte skrev:Tak for din omsorg :kys:

Holde en god håndhygiejne og ikke klø dig i øjet, medmindre din finger er fuldstændig ren.

Tak, jeg spritter og vasker allerede i et væk, da barnet også er forkølet.
0
D.itsen
Kort karma: 172
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 1376

Indlægaf D.itsen » 10. okt 2015, 21:04

D.itsen skrev:

Og det har så tricket samtlige katastrofetanker omkring at blive alene, eksistentiel ensomhed, at folk betyder mere for mig end jeg gør for dem, at alle jeg holder af skal dø, at jeg skal dø, utilstrækkelighed for bare lige at nævne nogle.
Tak hjerne, det var meget konstruktivt af dig.

(og tak for alle kort mm. De varmer mere end I aner. Jeg er ikke alene med sorgen, min kæreste er min klippe i det her.)
0
UH UH UH UH KORT :love:
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 196
Likede indlæg: 1977

Indlægaf lillebjoern » 11. okt 2015, 09:20

At mig og min mors London-tur ikke bliver som forventet. Jeg føler mig virkelig dum, men jeg havde ikke regnet med at hotellerne var SÅ dyre.
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:

Tilbage til "Generelt"