Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2506

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pandesteg » 13. okt 2015, 11:42

Pussikat82 skrev:At jeg har det mest fucked up fordøjelsessystem. Spiste kartoffelpizza i fredags og blev hundesyg af det efterfølgende. Har prøvet at piske maven i form igen ved at spise forsigtigt, så i går spiste jeg en omelet, hvilket hjalp mig, sidst jeg havde det sådan her. Min reaktion denne gang: en forværring :trist: I dag er der kun få dage, før vi skal ud og spise med kærestens forældre og i Tivoli, en gave, som vi har givet dem i anledning af deres 40 års bryllupsdag, og nu kan jeg bare intet! Er virkelig syg med smerter, kvalme og bare rigtig skidt tilpas, og jeg havde sådan glædet mig :whine: I flere måneder har alt kun stået på pasning og pleje af og bekymring over syg kat, og jeg havde sådan glædet mig til endelig at skulle lidt ud og have lidt rare oplevelser. Jeg lider af uspecificeret kronisk sygdom/problemer i forhold til mave og tarmsystem, og jeg er så fucking træt af, hvordan det skal ødelægge så meget for mig :sur: Det værste er næsten, at jeg aldrig aner, hvad jeg kan spise for at få det bedre. Noget, jeg får det godt af eller tåler i en periode, mens jeg har det dårligt (eller er frisk for den sags skyld), bliver jeg syg af, næste gang jeg spiser det. Det er bare totalt håbløst, og nu ødelægger jeg bare det hele med mit dårlige helbred :whine:

Det lyder godt nok som en virkelig træls og frustrerende situation, min sympati til dig :ae: :ae:

... At min telefon skaber sig. Først virker browseren ikke ordentligt og har ikke gjort det i flere dage. Og nu gider den heller ikke opdatere mails længere. Møgirriterende.
0
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
Pussikat82
Kort karma: 238
Likede indlæg: 975
Kontakt:

Indlægaf Pussikat82 » 13. okt 2015, 11:52

Pandesteg skrev:
Pussikat82 skrev:At jeg har det mest fucked up fordøjelsessystem. Spiste kartoffelpizza i fredags og blev hundesyg af det efterfølgende. Har prøvet at piske maven i form igen ved at spise forsigtigt, så i går spiste jeg en omelet, hvilket hjalp mig, sidst jeg havde det sådan her. Min reaktion denne gang: en forværring :trist: I dag er der kun få dage, før vi skal ud og spise med kærestens forældre og i Tivoli, en gave, som vi har givet dem i anledning af deres 40 års bryllupsdag, og nu kan jeg bare intet! Er virkelig syg med smerter, kvalme og bare rigtig skidt tilpas, og jeg havde sådan glædet mig :whine: I flere måneder har alt kun stået på pasning og pleje af og bekymring over syg kat, og jeg havde sådan glædet mig til endelig at skulle lidt ud og have lidt rare oplevelser. Jeg lider af uspecificeret kronisk sygdom/problemer i forhold til mave og tarmsystem, og jeg er så fucking træt af, hvordan det skal ødelægge så meget for mig :sur: Det værste er næsten, at jeg aldrig aner, hvad jeg kan spise for at få det bedre. Noget, jeg får det godt af eller tåler i en periode, mens jeg har det dårligt (eller er frisk for den sags skyld), bliver jeg syg af, næste gang jeg spiser det. Det er bare totalt håbløst, og nu ødelægger jeg bare det hele med mit dårlige helbred :whine:

Det lyder godt nok som en virkelig træls og frustrerende situation, min sympati til dig :ae: :ae:

... At min telefon skaber sig. Først virker browseren ikke ordentligt og har ikke gjort det i flere dage. Og nu gider den heller ikke opdatere mails længere. Møgirriterende.

Tak, det er noget rigtig møg :trist: Vi kan ikke engang flytte dagen, fordi kæresten har fået særligt fri til at kunne tage afsted nu, så det er bare noget fuck, det hele :(
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.

Billede
Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 299
Likede indlæg: 3033

Indlægaf vibbsen » 13. okt 2015, 13:03

At jeg vågnede klokken 5 i morges og havde det virkelig skidt......En ordentlig gang bræk/skide syge. :tie:

Og for at det så ikke skal være løgn så glemte vi at lukke fryseren i søndags da vi var i den. Så alting var tøet op og lige til at smide ud :cuss: :cuss: :cuss:
0
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10290

Indlægaf DetSorteCirkus » 13. okt 2015, 14:45

Situationen i min mors venindes familie.
Datteren har slået hånden af sine forældre pga. noget, der leder tankerne hen på ubehandlet borderline, og hendes mand "hjælper" desværre ved at bakke hende op fremfor at støtte hende i at komme til lægen. Der er to børn i forholdet, som ikke må se deres mormor og morfar mere, og som lever i et hjem, hvor stemningen er kronisk spændt.

Selv med alle forbehold for, at vi kun kender historien fra én side, lyder det virkelig rædsomt. Ikke mindst for børnene.
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 396
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 13. okt 2015, 14:50

Vågnede kl 5.30 og var ved at hoste mine lunger ud. Har hovedet fuldt af snot. Jeg faldt i søvn igen ved 8 tiden efter en masse varm te, og sov så helt til kl 11. Jeg havde så bestilt et møbel jeg skulle ud og hente, så afsted med mig ud i kulden med koldsved. Nu har jeg samlet møblet og er virkelig glad for det, men hele dagen er også bare gået med det og så at være syg. Jeg har næsten ikke nået at skrive noget opgave i dag. Øv.
0
x
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 357
Likede indlæg: 3557

Indlægaf Ballademager » 14. okt 2015, 14:43

At min chef ringede efter arbejdstid for at brokke sig over noget, jeg havde lavet. Han bad mig løse en hasteopgave i morges, og det smadrede sådan set hele min planlægning for i dag, fordi jeg endte med at bruge hele dagen på det. Og så blev jeg tilmed irettesat efter, at jeg var kommet hjem. Har været virkelig (!) presset på job de sidste par uger, og jeg reddede sådan set hans røv, så det gjorde mig ærlig talt ret ked af det lige at få sådan et opkald.
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 496
Likede indlæg: 1606

Indlægaf Spjaerten » 14. okt 2015, 15:38

Mit hår!
Luftfugtigheden her i Californien er absurd - mit hår lever sit eget liv - har lavet en Monica fra Venner i afsnittet hvor de er på Barbados.
3
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 556
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10355

Indlægaf icelady » 15. okt 2015, 08:37

At kommunen omstrukturerer og at de derfor ikke ved, hvornår de kan indkalde til et møde med datteren og hendes kontaktperson. :rulle:

Helt ærligt..... tag telefonen, få fat i personen og giv en dato. Burde sgisme ikke være så svært!
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 197
Likede indlæg: 1986

Indlægaf lillebjoern » 15. okt 2015, 08:45

Hele mit hoved er fuld af snot, jeg kan ikke smage eller lugte noget, og fryser konstant... Det er simpelthen frygteligt. Og det er altid når man har planlagt at man skal have noget godt at spise. Øv, øv. Håber virkelig det går over snart.
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8526

Indlægaf 2SHY » 15. okt 2015, 19:56

At en idiot var ved at ville overhale en bil på motorvejen og ikke lige havde orienteret sig først og derfor var ved at ville trække ind i overhalingsbanen hvor jeg befandt mig :8:

At det var nødvendigt at lave katastrofe opbremsning på motorvejen, da en varevogns ene dæk eksploderede kort foran mig :8: Godt der ikke skete nogen noget!
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 556
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10355

Indlægaf icelady » 15. okt 2015, 22:55

0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 724
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6882

Indlægaf Daine » 16. okt 2015, 02:04

At min krop åbenbart tror, at det at sove til kl 2 er rigeligt :rulle: Nu har jeg opgivet at rode rundt i sengen og sidder i sofaen og drikker te. Måske jeg kan småsove lidt til natnyhederne.
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 16. okt 2015, 05:18

Min kærestes ene kindtand :rulle: Han var ved tandlægen i tirsdags, fordi han skal have en rodbehandling på mandag.
Tandlægen ville lige åbne tanden for at lette trykket og proppe noget medicin derned. Min kæreste fik penicillin med hjem.
Lige siden han kom hjem i tirsdags, har han haft syge smerter i tanden, ud i øret og op i øjet. Han tuder af smerte, har poppet iprener og panodiler, men intet hjalp.
I går var han afsted igen, de åbnede ikke tanden men han fik kodein med hjem. Og det virker ikke en skid.

Ingen af os har sovet siden onsdag :ad!:

Disclaimer: jeg er godt klar over at min kæreste har det 100 gange værre..
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 724
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6882

Indlægaf Daine » 16. okt 2015, 05:38

Pixie88 skrev:Min kærestes ene kindtand :rulle: Han var ved tandlægen i tirsdags, fordi han skal have en rodbehandling på mandag.
Tandlægen ville lige åbne tanden for at lette trykket og proppe noget medicin derned. Min kæreste fik penicillin med hjem.
Lige siden han kom hjem i tirsdags, har han haft syge smerter i tanden, ud i øret og op i øjet. Han tuder af smerte, har poppet iprener og panodiler, men intet hjalp.
I går var han afsted igen, de åbnede ikke tanden men han fik kodein med hjem. Og det virker ikke en skid.

Ingen af os har sovet siden onsdag :ad!:

Disclaimer: jeg er godt klar over at min kæreste har det 100 gange værre..

:shock:

I må ha fat i tandlægen igen, han skal da have en akuttid i dag! Det er da på ingen måde rimeligt det der. Hvis det er en bare nogenlunde god tandlæge vil de da hjælpe ham.
(har I samme tandlæge? For hvis de ikke vil hjælpe, så prøv at tage fat i din)
1
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Dime
Kort karma: 356
Likede indlæg: 1438

Indlægaf Dime » 16. okt 2015, 09:00

...at jeg vist måske eventuelt er kommet til at brick'e min telefon. :-/
0
Damn, I'm fucked...
- Dime, 1.52

Tilbage til "Generelt"