Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1044
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 10273

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Daine » 22. okt 2015, 15:37

Det har bare været en lortedag. Jeg er træt, stresset og presset på mit arbejde. Jeg føler ikke, at de ting jeg siger trænger ordenligt ind, der er ingen kommunikation mine arbejdere imellem og jeg kan ikke være væk en dag, uden at tingene kollapser.

Lige nu er jeg sur og trist og ked af det og gider på ingen måde mit job. Jeg har 10 års jubilæum i firmaet i morgen, men jeg har mest lyst til bare at blive væk :(
0
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 878
Likede indlæg: 2733

Indlægaf Spjaerten » 22. okt 2015, 16:14

Stort set alt!

Bip lorte dag!
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Kyle
Kort karma: 20
Likede indlæg: 148

Indlægaf Kyle » 22. okt 2015, 17:13

At min neurolog siger jeg tidligst er tilbage på fuldtid til 1. december. Og så den forbandede hovedpine. Så gå dog væk!
0
Brugeravatar
Whoosh
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2952

Indlægaf Whoosh » 22. okt 2015, 22:04

Jeg har spist mig dårlig i waldorfsalat. :wacko:

:-D
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1161
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 10815

Indlægaf 2SHY » 22. okt 2015, 22:39

Jeg savner min morfar :trist:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 920
Likede indlæg: 7104

Indlægaf ManicNinja » 23. okt 2015, 00:21

Whoosh skrev:Jeg har spist mig dårlig i waldorfsalat. :wacko:

:-D

Jeg kondolerer. :P
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 367
Likede indlæg: 3409
Kontakt:

Indlægaf Annione » 23. okt 2015, 00:24

At blive vækket af en flue, der gerne ville sidde i ansigtet.
Da jeg så endelig vågnede og sad parat med fluesmækkeren, ja så forsvandt den. Kunne ellers snildt have ristet den over en sagte ild.
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1546
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 13915

Indlægaf kidkomb » 23. okt 2015, 01:27

Seriøst!! Kl er halv fire. Om natten. Og jeg er stadig lysvågen. Hvad sker der for det?
Der er 5 timer til jeg skal op. Og jeg er ikke hjemme før over 23 imorgen aften og lørdag skal jeg op kl 7 og være igang hele dagen og først komme hjem over 23 igen :trist:
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 878
Likede indlæg: 2733

Indlægaf Spjaerten » 23. okt 2015, 02:10

Fik sovet fra 23-02 og er stadig vågen :evil:

Prøvede melatonin igår nat uden resultat i nat en tilsvarende type. Uden resultat.

Rend mig i røven jetlag!
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 886
Likede indlæg: 13584

Indlægaf DetSorteCirkus » 23. okt 2015, 08:42

Mit forsøg udi selvklipningens kunst.
Mit pandehår er blevet lige, men meget kort...
2
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 146
Likede indlæg: 1494

Indlægaf girl_beat » 23. okt 2015, 11:31

Jeg er sgu lidt ked af det :( En af mine bedste veninder har lige meldt afbud til brudekjoleprøvning-hyggedag i morgen, fordi hun ikke må tage barnevogn med sin lille datter med ind i butikken. Altså, det er da også irriterede, men det er bare langtfra første gang, hun aflyser aftaler i sidste øjeblik. Vi bor i hver sin ende af landet, så det er ret frustrerende at få en masse planer lagt omkring at vi kan ses - og så aflyser hun som oftest. Hun siger, at hun rigtig gerne vil ses, men det bliver bare sjældnere og sjældnere til noget...
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 23. okt 2015, 12:18

girl_beat skrev:Jeg er sgu lidt ked af det :( En af mine bedste veninder har lige meldt afbud til brudekjoleprøvning-hyggedag i morgen, fordi hun ikke må tage barnevogn med sin lille datter med ind i butikken. Altså, det er da også irriterede, men det er bare langtfra første gang, hun aflyser aftaler i sidste øjeblik. Vi bor i hver sin ende af landet, så det er ret frustrerende at få en masse planer lagt omkring at vi kan ses - og så aflyser hun som oftest. Hun siger, at hun rigtig gerne vil ses, men det bliver bare sjældnere og sjældnere til noget...

Det lyder umiddelbart også underligt. Hvorfor skal hele vognen med ind i butikken?
1
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 146
Likede indlæg: 1494

Indlægaf girl_beat » 23. okt 2015, 13:01

DetSorteCirkus skrev:
girl_beat skrev:Jeg er sgu lidt ked af det :( En af mine bedste veninder har lige meldt afbud til brudekjoleprøvning-hyggedag i morgen, fordi hun ikke må tage barnevogn med sin lille datter med ind i butikken. Altså, det er da også irriterede, men det er bare langtfra første gang, hun aflyser aftaler i sidste øjeblik. Vi bor i hver sin ende af landet, så det er ret frustrerende at få en masse planer lagt omkring at vi kan ses - og så aflyser hun som oftest. Hun siger, at hun rigtig gerne vil ses, men det bliver bare sjældnere og sjældnere til noget...

Det lyder umiddelbart også underligt. Hvorfor skal hele vognen med ind i butikken?

Det er midt på dagen, så det var vist tanken tage vognen med inden for døren, så lillepigen bare kunne blive liggende og sove, mens vi kigger på kjoler. Det er en ret stor butik, så jeg kan ikke lige se problemet. Men min veninde kunne så heller ikke se andre løsninger - desværre...
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 23. okt 2015, 13:05

[quote="girl_beat"]
Hvis hun ikke har lift i barnevognen, kan jeg sådan set godt forstå det, for det er ikke sjovt for nogen i selskabet, at hun skal sidde med en baby, der bare gerne vil ligge og sove, men jeg troede omvendt, at man så godt som altid havde en lift.

Det virker besynderligt, især når hun åbenbart ofte kommer med småunderlige undskyldninger, og jeg kan godt forstå, at du er skuffet over hende.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 23. okt 2015, 13:06

girl_beat skrev:Det er midt på dagen, så det var vist tanken tage vognen med inden for døren, så lillepigen bare kunne blive liggende og sove, mens vi kigger på kjoler. Det er en ret stor butik, så jeg kan ikke lige se problemet. Men min veninde kunne så heller ikke se andre løsninger - desværre...

Hvis hun ikke har lift i barnevognen, kan jeg sådan set godt forstå det, for det er ikke sjovt for nogen i selskabet, at hun skal sidde med en baby, der bare gerne vil ligge og sove, men jeg troede omvendt, at man så godt som altid havde en lift.

Det virker besynderligt, især når hun åbenbart ofte kommer med småunderlige undskyldninger, og jeg kan godt forstå, at du er skuffet over hende.
0

Tilbage til "Generelt"