Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 134
Likede indlæg: 1374

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf girl_beat » 23. okt 2015, 11:31

Jeg er sgu lidt ked af det :( En af mine bedste veninder har lige meldt afbud til brudekjoleprøvning-hyggedag i morgen, fordi hun ikke må tage barnevogn med sin lille datter med ind i butikken. Altså, det er da også irriterede, men det er bare langtfra første gang, hun aflyser aftaler i sidste øjeblik. Vi bor i hver sin ende af landet, så det er ret frustrerende at få en masse planer lagt omkring at vi kan ses - og så aflyser hun som oftest. Hun siger, at hun rigtig gerne vil ses, men det bliver bare sjældnere og sjældnere til noget...
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 846
Likede indlæg: 12249

Indlægaf DetSorteCirkus » 23. okt 2015, 12:18

girl_beat skrev:Jeg er sgu lidt ked af det :( En af mine bedste veninder har lige meldt afbud til brudekjoleprøvning-hyggedag i morgen, fordi hun ikke må tage barnevogn med sin lille datter med ind i butikken. Altså, det er da også irriterede, men det er bare langtfra første gang, hun aflyser aftaler i sidste øjeblik. Vi bor i hver sin ende af landet, så det er ret frustrerende at få en masse planer lagt omkring at vi kan ses - og så aflyser hun som oftest. Hun siger, at hun rigtig gerne vil ses, men det bliver bare sjældnere og sjældnere til noget...

Det lyder umiddelbart også underligt. Hvorfor skal hele vognen med ind i butikken?
1
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 134
Likede indlæg: 1374

Indlægaf girl_beat » 23. okt 2015, 13:01

DetSorteCirkus skrev:
girl_beat skrev:Jeg er sgu lidt ked af det :( En af mine bedste veninder har lige meldt afbud til brudekjoleprøvning-hyggedag i morgen, fordi hun ikke må tage barnevogn med sin lille datter med ind i butikken. Altså, det er da også irriterede, men det er bare langtfra første gang, hun aflyser aftaler i sidste øjeblik. Vi bor i hver sin ende af landet, så det er ret frustrerende at få en masse planer lagt omkring at vi kan ses - og så aflyser hun som oftest. Hun siger, at hun rigtig gerne vil ses, men det bliver bare sjældnere og sjældnere til noget...

Det lyder umiddelbart også underligt. Hvorfor skal hele vognen med ind i butikken?

Det er midt på dagen, så det var vist tanken tage vognen med inden for døren, så lillepigen bare kunne blive liggende og sove, mens vi kigger på kjoler. Det er en ret stor butik, så jeg kan ikke lige se problemet. Men min veninde kunne så heller ikke se andre løsninger - desværre...
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 23. okt 2015, 13:05

[quote="girl_beat"]
Hvis hun ikke har lift i barnevognen, kan jeg sådan set godt forstå det, for det er ikke sjovt for nogen i selskabet, at hun skal sidde med en baby, der bare gerne vil ligge og sove, men jeg troede omvendt, at man så godt som altid havde en lift.

Det virker besynderligt, især når hun åbenbart ofte kommer med småunderlige undskyldninger, og jeg kan godt forstå, at du er skuffet over hende.
0
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 23. okt 2015, 13:06

girl_beat skrev:Det er midt på dagen, så det var vist tanken tage vognen med inden for døren, så lillepigen bare kunne blive liggende og sove, mens vi kigger på kjoler. Det er en ret stor butik, så jeg kan ikke lige se problemet. Men min veninde kunne så heller ikke se andre løsninger - desværre...

Hvis hun ikke har lift i barnevognen, kan jeg sådan set godt forstå det, for det er ikke sjovt for nogen i selskabet, at hun skal sidde med en baby, der bare gerne vil ligge og sove, men jeg troede omvendt, at man så godt som altid havde en lift.

Det virker besynderligt, især når hun åbenbart ofte kommer med småunderlige undskyldninger, og jeg kan godt forstå, at du er skuffet over hende.
0
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 130
Likede indlæg: 1828

Indlægaf hotlips » 23. okt 2015, 19:39

Min grandonkel er død idag,jeg så ham ikke så tit men jeg kunne godt li ham og kendte han godt...og det er forfærdelig synd for min tante,deres ene søn tog livet af sig for ikke så længe siden så hun har det hårdt nok.

Jeg håber hun vælger at flytte til Kbh,resten af familien og deres børn bor her og hun må hellere end gerne komme her,hun er en sød dame.
0
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 476
Likede indlæg: 4854

Indlægaf Ballademager » 23. okt 2015, 20:49

Det er jeg ked af at høre :( Det er da rigtig dårlig stil. Jeg forstår heller ikke, hvorfor hele vognen skal med ind. Hun må da kunne tage barnet med ind og lade vognen stå uden for?

Edit: Havde ikke set din seneste besked til DSC.
0
Forstadskedelig :love:

I won't let it die
I can feel you when you're not around
When the night gets cold
We won't be alone
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 746
Likede indlæg: 2353

Indlægaf Spjaerten » 24. okt 2015, 08:23

Min i forvejen lille familie, er skrumpet mere i ugens løb.
Selvom der ingen kontakt har været til min fars familie i årevis, så er det trist min faster er død.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 613
Likede indlæg: 3132

Indlægaf Bøtte » 24. okt 2015, 13:15

DetSorteCirkus skrev:
girl_beat skrev:Det er midt på dagen, så det var vist tanken tage vognen med inden for døren, så lillepigen bare kunne blive liggende og sove, mens vi kigger på kjoler. Det er en ret stor butik, så jeg kan ikke lige se problemet. Men min veninde kunne så heller ikke se andre løsninger - desværre...

Problemet er bare at babyer hurtigt vokser ud af liften. 4 måneder så kan de som regel ikke være der mere.
Men hvis pigen bare skulle sove, kunne vognen jo stå udenfor med en alarm i.

Men Øv Girl_Beat :(
0
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Whoosh
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2956

Indlægaf Whoosh » 24. okt 2015, 13:33

Alt jeg kan lide er farligt. :cuss:

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
3
Brugeravatar
Danseprinsesse
Kort karma: 306
Likede indlæg: 2339

Indlægaf Danseprinsesse » 25. okt 2015, 08:17

^ ej, hvor er klippet med kvinde i regn og blå kjole fra? Det kommer til at påvirke min dag negativt, hvis jeg skal spekulere over det. :mellow:
0
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 878
Likede indlæg: 4958

Indlægaf FruDulle » 25. okt 2015, 08:20

At min søn bliver så ked af det når han skal i Day Care. Årh det gør ondt :(
0
Whatever
Tiktaktoe
Kort karma: 1
Likede indlæg: 26

Indlægaf Tiktaktoe » 25. okt 2015, 08:20

Danseprinsesse skrev:^ ej, hvor er klippet med kvinde i regn og blå kjole fra? Det kommer til at påvirke min dag negativt, hvis jeg skal spekulere over det. :mellow:

Det er fra Notebook.
0
Brugeravatar
Danseprinsesse
Kort karma: 306
Likede indlæg: 2339

Indlægaf Danseprinsesse » 25. okt 2015, 08:22

Tiktaktoe skrev:
Danseprinsesse skrev:^ ej, hvor er klippet med kvinde i regn og blå kjole fra? Det kommer til at påvirke min dag negativt, hvis jeg skal spekulere over det. :mellow:

Det er fra Notebook.

Det er det sgu da også. Tak!
0
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 452
Likede indlæg: 8073

Indlægaf Animi » 25. okt 2015, 12:03

Min hovedpine :(
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.

Tilbage til "Generelt"