Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10252

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf DetSorteCirkus » 23. okt 2015, 12:18

girl_beat skrev:Jeg er sgu lidt ked af det :( En af mine bedste veninder har lige meldt afbud til brudekjoleprøvning-hyggedag i morgen, fordi hun ikke må tage barnevogn med sin lille datter med ind i butikken. Altså, det er da også irriterede, men det er bare langtfra første gang, hun aflyser aftaler i sidste øjeblik. Vi bor i hver sin ende af landet, så det er ret frustrerende at få en masse planer lagt omkring at vi kan ses - og så aflyser hun som oftest. Hun siger, at hun rigtig gerne vil ses, men det bliver bare sjældnere og sjældnere til noget...

Det lyder umiddelbart også underligt. Hvorfor skal hele vognen med ind i butikken?
1
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 112
Likede indlæg: 1100

Indlægaf girl_beat » 23. okt 2015, 13:01

DetSorteCirkus skrev:
girl_beat skrev:Jeg er sgu lidt ked af det :( En af mine bedste veninder har lige meldt afbud til brudekjoleprøvning-hyggedag i morgen, fordi hun ikke må tage barnevogn med sin lille datter med ind i butikken. Altså, det er da også irriterede, men det er bare langtfra første gang, hun aflyser aftaler i sidste øjeblik. Vi bor i hver sin ende af landet, så det er ret frustrerende at få en masse planer lagt omkring at vi kan ses - og så aflyser hun som oftest. Hun siger, at hun rigtig gerne vil ses, men det bliver bare sjældnere og sjældnere til noget...

Det lyder umiddelbart også underligt. Hvorfor skal hele vognen med ind i butikken?

Det er midt på dagen, så det var vist tanken tage vognen med inden for døren, så lillepigen bare kunne blive liggende og sove, mens vi kigger på kjoler. Det er en ret stor butik, så jeg kan ikke lige se problemet. Men min veninde kunne så heller ikke se andre løsninger - desværre...
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 23. okt 2015, 13:05

[quote="girl_beat"]
Hvis hun ikke har lift i barnevognen, kan jeg sådan set godt forstå det, for det er ikke sjovt for nogen i selskabet, at hun skal sidde med en baby, der bare gerne vil ligge og sove, men jeg troede omvendt, at man så godt som altid havde en lift.

Det virker besynderligt, især når hun åbenbart ofte kommer med småunderlige undskyldninger, og jeg kan godt forstå, at du er skuffet over hende.
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
DetSorteCirkus

Indlægaf DetSorteCirkus » 23. okt 2015, 13:06

girl_beat skrev:Det er midt på dagen, så det var vist tanken tage vognen med inden for døren, så lillepigen bare kunne blive liggende og sove, mens vi kigger på kjoler. Det er en ret stor butik, så jeg kan ikke lige se problemet. Men min veninde kunne så heller ikke se andre løsninger - desværre...

Hvis hun ikke har lift i barnevognen, kan jeg sådan set godt forstå det, for det er ikke sjovt for nogen i selskabet, at hun skal sidde med en baby, der bare gerne vil ligge og sove, men jeg troede omvendt, at man så godt som altid havde en lift.

Det virker besynderligt, især når hun åbenbart ofte kommer med småunderlige undskyldninger, og jeg kan godt forstå, at du er skuffet over hende.
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1288

Indlægaf hotlips » 23. okt 2015, 19:39

Min grandonkel er død idag,jeg så ham ikke så tit men jeg kunne godt li ham og kendte han godt...og det er forfærdelig synd for min tante,deres ene søn tog livet af sig for ikke så længe siden så hun har det hårdt nok.

Jeg håber hun vælger at flytte til Kbh,resten af familien og deres børn bor her og hun må hellere end gerne komme her,hun er en sød dame.
0
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 352
Likede indlæg: 3493

Indlægaf Ballademager » 23. okt 2015, 20:49

Det er jeg ked af at høre :( Det er da rigtig dårlig stil. Jeg forstår heller ikke, hvorfor hele vognen skal med ind. Hun må da kunne tage barnet med ind og lade vognen stå uden for?

Edit: Havde ikke set din seneste besked til DSC.
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 488
Likede indlæg: 1591

Indlægaf Spjaerten » 24. okt 2015, 08:23

Min i forvejen lille familie, er skrumpet mere i ugens løb.
Selvom der ingen kontakt har været til min fars familie i årevis, så er det trist min faster er død.
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 523
Likede indlæg: 2435

Indlægaf Bøtte » 24. okt 2015, 13:15

DetSorteCirkus skrev:
girl_beat skrev:Det er midt på dagen, så det var vist tanken tage vognen med inden for døren, så lillepigen bare kunne blive liggende og sove, mens vi kigger på kjoler. Det er en ret stor butik, så jeg kan ikke lige se problemet. Men min veninde kunne så heller ikke se andre løsninger - desværre...

Problemet er bare at babyer hurtigt vokser ud af liften. 4 måneder så kan de som regel ikke være der mere.
Men hvis pigen bare skulle sove, kunne vognen jo stå udenfor med en alarm i.

Men Øv Girl_Beat :(
0
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 24. okt 2015, 13:33

Alt jeg kan lide er farligt. :cuss:

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
3
Brugeravatar
Danseprinsesse
Kort karma: 285
Likede indlæg: 2108

Indlægaf Danseprinsesse » 25. okt 2015, 08:17

^ ej, hvor er klippet med kvinde i regn og blå kjole fra? Det kommer til at påvirke min dag negativt, hvis jeg skal spekulere over det. :mellow:
0
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 612
Likede indlæg: 3403

Indlægaf FruDulle » 25. okt 2015, 08:20

At min søn bliver så ked af det når han skal i Day Care. Årh det gør ondt :(
0
Whatever
Tiktaktoe
Kort karma: 1
Likede indlæg: 19

Indlægaf Tiktaktoe » 25. okt 2015, 08:20

Danseprinsesse skrev:^ ej, hvor er klippet med kvinde i regn og blå kjole fra? Det kommer til at påvirke min dag negativt, hvis jeg skal spekulere over det. :mellow:

Det er fra Notebook.
0
Brugeravatar
Danseprinsesse
Kort karma: 285
Likede indlæg: 2108

Indlægaf Danseprinsesse » 25. okt 2015, 08:22

Tiktaktoe skrev:
Danseprinsesse skrev:^ ej, hvor er klippet med kvinde i regn og blå kjole fra? Det kommer til at påvirke min dag negativt, hvis jeg skal spekulere over det. :mellow:

Det er fra Notebook.

Det er det sgu da også. Tak!
0
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 310
Likede indlæg: 5741

Indlægaf Animi » 25. okt 2015, 12:03

Min hovedpine :(
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 573
Likede indlæg: 5094

Indlægaf ManicNinja » 25. okt 2015, 13:00

At jeg nu har kæmpet med fucking indledning til ansøgning i to døgn. Og der sker lige nøjagtigt ikke en skid. Føler mig så kikset. Bliver grænsepsykotisk af det her, mand! Klæder om og spæner en tur. Og så har den ansøgning bare at sidde i skabet, når jeg kommer tilbage. Eller i morgen. Eller ... Grrrr!
Som om det ikke er galt nok, bagte jeg i går mit livs første mislykkede boller. Havde hårdt brug for succes. Men næ nej! Lortet nægtede at hæve! Fandt efterfølgende ud af, at for meget salt kan dræne gæren ... :rulle: :gisp: Kom til at grine, fordi det hele føltes åndssvagt og håbløst. Så nu løber jeg den tur og tager muligvis en tur til byen og nyder solskinnet bagefter og håber, at hovedpinen forsvinder. Sådan én har jeg nemlig også reddet mig.

Jeg er en omvandrende succes. I det mindste er min latter lækker.
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".

Tilbage til "Generelt"