Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1265

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Thestral » 25. okt 2015, 14:56

At det er søndag og weekenden er forbi hvilket betyder at jeg først ser min kæreste igen på onsdag
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Lull
Kort karma: 68
Likede indlæg: 873

Indlægaf Lull » 28. okt 2015, 12:19

At næsten samtlige af mine bh'er kollektivt har besluttet at opgive og knække bøjlen!
4 stk på 1 mdr er altså ikke normalt.
Men så ved jeg da, hvad jeg skal ønske mig i julegave...
3
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 446
Likede indlæg: 3302

Indlægaf Kommodedyret » 28. okt 2015, 12:22

Jeg er egentlig lidt sur på alting i dag. Måske er jeg begyndt at få PMS, det har jeg aldrig rigtigt prøvet før. Jeg har virkelig lyst til at lave noget konstruktivt, men er bange for at begynde at tude hvis jeg oplever modgang.
Ej det lyder som PMS. Eller stress. Håber det går over.
1
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Kommodedyret

Indlægaf Kommodedyret » 28. okt 2015, 12:46

Crookshanks skrev:Jeg tror, at min mobil er ved at dø :( Jeg magter ikke at skulle ud og købe en ny mobil - og endnu værre - at skulle lære al det hersens moderne teknik. :/

Tror jeg smutter en tur i skoven og forsøger at fange en ugle, så kan jeg sende beskeder Harry Potter style istedet.

Brevduehold er virkelig kraftigt undervurderet, siger jeg bare!
Det er nemlig hele tre ting på een gang:
-Kæledyr
-Hobby
-Kommunikationsredskab

WIN!
3
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1265

Indlægaf Thestral » 28. okt 2015, 14:34

Resterne af em migræne hærger mit hoved
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Kommodedyret

Indlægaf Kommodedyret » 28. okt 2015, 16:13

Crookshanks skrev:
Kommodedyret skrev:
Crookshanks skrev:Jeg tror, at min mobil er ved at dø :( Jeg magter ikke at skulle ud og købe en ny mobil - og endnu værre - at skulle lære al det hersens moderne teknik. :/

Tror jeg smutter en tur i skoven og forsøger at fange en ugle, så kan jeg sende beskeder Harry Potter style istedet.

Brevduehold er virkelig kraftigt undervurderet, siger jeg bare!
Det er nemlig hele tre ting på een gang:
-Kæledyr
-Hobby
-Kommunikationsredskab

WIN!

Det kunne da godt være, at jeg skulle prøve det - for jeg magter virkelig ikke at skifte mobil.

Argh, jeg har allerede hovedpine bare ved at kigge på de forskellige modeller og specifikationer. Det ender med at jeg køber en slavemodel, og så er det bare det! Jeg gider simpelthen ikke det pjat :sur:

Jeg køber aldrig de smarte modeller, man får nemlig ikke hvad man betaler for. Det man betaler for er mestendels markedsføring og modeluner.
0
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6807

Indlægaf Daine » 28. okt 2015, 16:27

Crookshanks skrev:
Kommodedyret skrev:Jeg køber aldrig de smarte modeller, man får nemlig ikke hvad man betaler for. Det man betaler for er mestendels markedsføring og modeluner.

Jeg fandt en af mine gamle mobiler! Woohoo. Så kan jeg bruge den indtil den brænder sammen. :banan:

Gammelt kram, det ved jeg hvad er...og det kan jeg finde ud af at bruge :genert:

Jeg havde det som dig, en go gammel telefon ved man hvad er. Når det så er sagt, må jeg indrømme at jeg er blevet svært glad for min iPhone som jeg nu har haft et par måneder. Det er ikke en ny model (min brors aflagte 4'er) og jeg har fået den gratis, det hjælper sikkert også på det :lol: , men jeg kunne ikke tænke mig at gå tilbage til en oldstyle telefon.

Jeg vil dog heller ikke gi 5-6000 for en telefon, det er jeg alt for nærig til! :tie:
1
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1285

Indlægaf hotlips » 31. okt 2015, 00:12

Min dreng blev syg,han havde sådan glædet sig til vi skulle i BR og købe gave til hans ven,men vi nåede at være der i et minut så kastede han voldsomt op og han har haft høj feber siden.

Vi skulle gerne i Tivoli imorgen,jeg håber han snupper 14 timers søvn og så ee klar,det vil være skægt at være i tivoli til halloween aftenen,og han har sådan set frem til at han er blevet høj nok til at komme i rutsjebanebjerget.

Stakkels mus,han er vel syg 4-5 dage om året men de 3 af dem rammer altid ting han har glædet sig til længe,sidst var det det årlige middelaldermarked der røg.
0
Brugeravatar
Daphne
Kort karma: 161
Likede indlæg: 843

Indlægaf Daphne » 31. okt 2015, 17:50

Den hovedpine, der har drillet hele dagen. Havde regnet med en produktiv eftermiddag med lidt indkøb og oprydning/rengøring og en hyggelig Halloween-aften. Ingen af delene er sket endnu. Har dog taget det første skridt til en forhåbentlig hyggelig aften, og bestilt en pizza og sodavand, da jeg jo heller ikke nåede at købe ind. Napper et par panodiler og håber på det bedste :)
0
Brugeravatar
Pussikat82
Kort karma: 238
Likede indlæg: 975
Kontakt:

Indlægaf Pussikat82 » 2. nov 2015, 14:12

Stress. De sidste dage har jeg haft en del stresssymptomer, hvilket mildest talt er ubehageligt. Hjertebanken, let åndenød, svimmelhed og ubehag i hele kroppen. Var ramt af stress i 2014, og det vender ind imellem tilbage, når jeg eller min krop er stresset af den ene eller anden årsag.
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.

Billede
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 2. nov 2015, 14:16

Kombinationen migræne/travlhed på jobbet :(
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
didas
Kort karma: 223
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2268

Indlægaf didas » 2. nov 2015, 14:50

At jeg er blevet outsourcet på min arbejde, eller dvs. at jeg har været en del af forhandlingerne i en virksomhedsoverdragelse. Der skal afhændes 2 afdelinger, og mig og én anden kollega er indgået i handlen, da den ellers ikke ville blive til noget (krav fra de nye ejere), så teknisk set er jeg blevet "solgt" pr. 1/12 efter næsten 9 år under samme ledelse...meget mærkelig følelse
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Tiger
Kort karma: 18
Likede indlæg: 177

Indlægaf Tiger » 2. nov 2015, 17:14

didas skrev:At jeg er blevet outsourcet på min arbejde, eller dvs. at jeg har været en del af forhandlingerne i en virksomhedsoverdragelse. Der skal afhændes 2 afdelinger, og mig og én anden kollega er indgået i handlen, da den ellers ikke ville blive til noget (krav fra de nye ejere), så teknisk set er jeg blevet "solgt" pr. 1/12 efter næsten 9 år under samme ledelse...meget mærkelig følelse

Øv! :kram: Lad os håbe det er begyndelsen på noget nyt og GODT :)
3
“Den største ære i livet ligger ikke i aldrig at falde, men i at rejse os hver gang vi falder” (Nelson Mandela)
Brugeravatar
Pjeps
Kort karma: 258
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 2079

Indlægaf Pjeps » 2. nov 2015, 17:36

Hvide uniform og overraskelses mens. Virkelig dårlig kombi!
2
:ninja:
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 2. nov 2015, 20:27

En regning på over 33.000 :tie: .
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.

Tilbage til "Generelt"