Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Kattefjæs
Kort karma: 104
Likede indlæg: 1198

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Kattefjæs » 21. nov 2015, 10:59

Jeg har lidt bøvl med maven, så jeg har spist kedelig og sur yoghurt til morgenmad i nogle dage nu. Den lidt flydende type, altså det modsatte af græsk yoghurt og sådan... Typen som ikke rigtig skiller.

Jeg købte én i Aldi i torsdags, og fredag morgen skulle jeg så åbne den. Der kom vand ud af kartonen, hvilket jeg syntes var ret mystisk, for den slags flydende yoghurt plejer altså ikke at skille. Gav den en rystetur og prøvede igen, og så så den rimelig normal ud. Men det virkede mystisk, så jeg smagte lige en knivspids for en sikkerheds skyld. Og den smagte harskt af medicin. :tie:

Så den røg ud.

Her til morgen åbnede jeg så mælken som jeg købte på samme tid i Aldi og som burde kunne holde til d. 28. Den var bare én stor klump.

Noget siger mig at Aldi har opbevaret deres mælkeprodukter for varmt den dag, og det har ødelagt min morgenmad to dage i træk. :(

Men nu kan jeg så huske hvorfor jeg ellers aldrig køber mælkeprodukter i Aldi. Det havde jeg nemlig glemt. Det er rigtig nok fordi at de altid bliver dårlige på ingen tid. Køleskabet fejler ikke noget og alle de andre ting fra Netto er fine. Øv altså.
0
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8416
Kontakt:

Indlægaf Ado » 21. nov 2015, 11:07

Jeg aner ikke, hvornår jeg bliver hentet til familietamtam. Eller af hvem. Håber næsten de glemmer mig.
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 574
Likede indlæg: 5095

Indlægaf ManicNinja » 21. nov 2015, 11:14

Udsigten til sne. Hader det. Bliv væk. Blev der sagt.
2
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8416
Kontakt:

Indlægaf Ado » 21. nov 2015, 11:16

At vi ikke får sne i Silkeborg. :(
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Kattefjæs
Kort karma: 104
Likede indlæg: 1198

Indlægaf Kattefjæs » 21. nov 2015, 11:23

Jeg er også lidt mopset over at sneen synes at snige sig udenom København. Eller det gør den nok ikke, men der kommer ikke de 30cm som de lovede i går. I stedet ser det ud til at det samler sig på Midtsjælland. Bah!
0
Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 86
Likede indlæg: 2072

Indlægaf Tibbler » 21. nov 2015, 11:33

Vores opvaskemaskine er afgået ved døden - og lavet en mindre vandskade på gulvet.

Gulvet har slået sig lidt,og så skal vi skisme også vaske op i hånden de næste dage :nerve:
0
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Indlægaf Elvispop » 21. nov 2015, 12:57

At det regner..... igen.
Jeg vil ha det sne de lovede.
0
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Brugeravatar
Pussikat82
Kort karma: 238
Likede indlæg: 975
Kontakt:

Indlægaf Pussikat82 » 21. nov 2015, 17:59

At jeg - første gang jeg havde mine nye vinter støvler på - har fået revet en flig læder løs! :whine: :sur: :trist: Ikke engang en time havde jeg dem på, før jeg fik ødelagt dem :trist: Har givet læderfedt på området, så fligen nu klæber til skoen igen og det ser okay ud, men jeg tror, det er en stakket frist, til den løsner sig igen, for den er jo ikke limet fast. Har skrevet til Skoringen efter råd, så jeg håber, de kan hjælpe. Er simpelthen bare så ked af det og vred på mig selv! :trist:
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.

Billede
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 524
Likede indlæg: 2435

Indlægaf Bøtte » 21. nov 2015, 22:01

Pussikat82 skrev:At jeg - første gang jeg havde mine nye vinter støvler på - har fået revet en flig læder løs! :whine: :sur: :trist: Ikke engang en time havde jeg dem på, før jeg fik ødelagt dem :trist: Har givet læderfedt på området, så fligen nu klæber til skoen igen og det ser okay ud, men jeg tror, det er en stakket frist, til den løsner sig igen, for den er jo ikke limet fast. Har skrevet til Skoringen efter råd, så jeg håber, de kan hjælpe. Er simpelthen bare så ked af det og vred på mig selv! :trist:

Jeg har købt et par støvler i Skoringen, som ingenting kan holde til, bare jeg låser klapvognens lås op, laver det en skade. Især den ene var sart. Jeg indlevede dem til reparation og de blev faktisk ok at se på igen.
Og så købte jeg noget "sko make up', som hun sagde kunne hjælpe meget, hvis det skete igen.

Så tror godt de kan reddes :kys:
1
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Pussikat82
Kontakt:

Indlægaf Pussikat82 » 22. nov 2015, 00:13

Bøtte skrev:
Pussikat82 skrev:At jeg - første gang jeg havde mine nye vinter støvler på - har fået revet en flig læder løs! :whine: :sur: :trist: Ikke engang en time havde jeg dem på, før jeg fik ødelagt dem :trist: Har givet læderfedt på området, så fligen nu klæber til skoen igen og det ser okay ud, men jeg tror, det er en stakket frist, til den løsner sig igen, for den er jo ikke limet fast. Har skrevet til Skoringen efter råd, så jeg håber, de kan hjælpe. Er simpelthen bare så ked af det og vred på mig selv! :trist:

Jeg har købt et par støvler i Skoringen, som ingenting kan holde til, bare jeg låser klapvognens lås op, laver det en skade. Især den ene var sart. Jeg indlevede dem til reparation og de blev faktisk ok at se på igen.
Og så købte jeg noget "sko make up', som hun sagde kunne hjælpe meget, hvis det skete igen.

Tak for trøsten :kys: Overvejer at tage dem med ned til vores Skoringen og snakke med dem om det. Håber dog ikke, at jeg har fået ødelagt noget ved at give dem læderfedt. Tænker, hvis læderfligen skal limes på igen eller noget. Afventer lige, hvad de skriver pr. mail, og vil så måske tage dem med ned i butikken. Håber bare ikke, at det er noget, der kommer til at koste for meget.
0

Billede
Rakel
Kort karma: 420
Likede indlæg: 3108

Indlægaf Rakel » 22. nov 2015, 05:17

Den latterlige offentlige transport. I weekenden 60 min (mindst) for 10 km, der tager 30 min på en hverdag og efter kl 7 i weekenden.
0
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 524
Likede indlæg: 2435

Indlægaf Bøtte » 22. nov 2015, 05:48

Pussikat82 skrev:
Bøtte skrev:

Tak for trøsten :kys: Overvejer at tage dem med ned til vores Skoringen og snakke med dem om det. Håber dog ikke, at jeg har fået ødelagt noget ved at give dem læderfedt. Tænker, hvis læderfligen skal limes på igen eller noget. Afventer lige, hvad de skriver pr. mail, og vil så måske tage dem med ned i butikken. Håber bare ikke, at det er noget, der kommer til at koste for meget.

Jeg gav intet for det. Jeg havde også givet læderbalsam inden jeg indleverede dem, så tror ikke du har ødelagt noget ved det :)
0
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Pussikat82
Kontakt:

Indlægaf Pussikat82 » 22. nov 2015, 11:35

Bøtte skrev:
Pussikat82 skrev:
Bøtte skrev:

Jeg gav intet for det. Jeg havde også givet læderbalsam inden jeg indleverede dem, så tror ikke du har ødelagt noget ved det :)

Ja, det er jo billigt :-D Læderbalsammen sidder også under flappen, og det er nok det, der bekymrer mig mest, hvis den skal limes, for overfladen skal være ren og tør, før det kan lade sig gøre, og nu er den fedtet :s Må se, hvad de siger, når jeg kommer ned med dem.
0

Billede
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 488
Likede indlæg: 1593

Indlægaf Spjaerten » 22. nov 2015, 14:16

Tømmermænd fra helvede... Har ikke fået hverken vådt eller tørt. Det kommer op igen.

Drikker aldrig igen!
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 86
Likede indlæg: 2072

Indlægaf Tibbler » 22. nov 2015, 14:25

Spjaerten skrev:Tømmermænd fra helvede... Har ikke fået hverken vådt eller tørt. Det kommer op igen.

Drikker aldrig igen!

Puha, stakkels dig. Så er der dælme lang vej hjem :kram:
0

Tilbage til "Generelt"