Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1113
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 10486

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Fru Sunshine » 23. dec 2015, 00:05

At Kat har valgt lige i dag til at gå hjemmefra.
Jeg har slet ikke set hende, og selv om min mand påstår, at han har set hende i dag, så har jeg altså ikke.

(Og ja, jeg ved, man løber en risiko ved at lade en kat løbe ude, men hun er vant til det og har været det siden hun kom hertil.)
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Guldfisk
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1265

Indlægaf Guldfisk » 23. dec 2015, 08:22

Der var nogen, der havde kastet op i bussen i morges.
0
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 419
Likede indlæg: 4020

Indlægaf Sophaya » 23. dec 2015, 08:29

Hovedpine. Bliver den til migræne? Ingen ved det, men hvis den gør, så skal den nok sørge for at gøre det mens jeg er på vej i toget eller mens jeg sidder ude hos min familie og skal være menneske med overskud og julestemning. :rulle:
0
x
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 673
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 3063

Indlægaf Fillie » 23. dec 2015, 08:35

Guldfisk skrev:Der var nogen, der havde kastet op i bussen i morges.

Det var dog helt ubeskriveligt ulækkert. Jeg har det ufatteligt stramt med andre menneskers opkast - især hvor man bestemt ikke regner med at støde på det. :ad!:
2
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Guldfisk
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1265

Indlægaf Guldfisk » 23. dec 2015, 09:02

Fillie skrev:

Det var dog helt ubeskriveligt ulækkert. Jeg har det ufatteligt stramt med andre menneskers opkast - især hvor man bestemt ikke regner med at støde på det. :ad!:

Jeg er også virkeligt glad for, at jeg kun skulle med den et par stop. Det stank!
0
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 23. dec 2015, 09:04

Guldfisk skrev:
Fillie skrev:

Jeg er også virkeligt glad for, at jeg kun skulle med den et par stop. Det stank!

:gisp:
0

- Francine Smith
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 377
Likede indlæg: 3594

Indlægaf Pandesteg » 23. dec 2015, 09:10

Min kollega er bare snothamrende forkølet og sidder og nyser og hoster konstant. Og jeg er bare hunderæd for at blive smittet og skulle være syg juleaften og i min juleferie. Ville næsten ønske hun var blevet hjemme, selvom jeg så skulle holde skansen selv i dag.
0
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 169
Likede indlæg: 3031

Indlægaf sigge » 23. dec 2015, 09:40

Pandesteg skrev:Min kollega er bare snothamrende forkølet og sidder og nyser og hoster konstant. Og jeg er bare hunderæd for at blive smittet og skulle være syg juleaften og i min juleferie. Ville næsten ønske hun var blevet hjemme, selvom jeg så skulle holde skansen selv i dag.

Jeg krydser fingre for, at du ikke bliver smittet. Husk god håndhygiejne, hvis du har været bare i nærheden af din kollega.

Hvis du alligevel bliver smittet, så har forkølelse en inkubationstid på 3-5 dage, så der er da en chance for at komme over de første juledage, inden du bliver nedlagt. Men jeg ved godt, det er en meget ringe trøst. :)
0
Har du endnu ikke planlagt sommerferie? Hvad med en tur til Budapest? :sol:

Se min tråd i salgsforummet. http://debatten.net/forum/viewtopic.php?f=58&t=6538
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 377
Likede indlæg: 3594

Indlægaf Pandesteg » 23. dec 2015, 10:01

sigge skrev:
Pandesteg skrev:Min kollega er bare snothamrende forkølet og sidder og nyser og hoster konstant. Og jeg er bare hunderæd for at blive smittet og skulle være syg juleaften og i min juleferie. Ville næsten ønske hun var blevet hjemme, selvom jeg så skulle holde skansen selv i dag.

Jeg krydser fingre for, at du ikke bliver smittet. Husk god håndhygiejne, hvis du har været bare i nærheden af din kollega.

Hvis du alligevel bliver smittet, så har forkølelse en inkubationstid på 3-5 dage, så der er da en chance for at komme over de første juledage, inden du bliver nedlagt. Men jeg ved godt, det er en meget ringe trøst. :)

Hun har været syg hele ugen (og også sidste uge) så i princippet kan jeg blive syg hvert øjeblik.. og ja, hvis der går 5 dage så er jeg jo bare syg på nytårsaften (hvilket også er min fødselsdag, der skal holdes x flere i dagene før nytår) - ja, der er lagt planer fra nu af og frem til 4. januar, så lidt lige meget hvornår det kommer så er det skideubelejligt. Det med håndhygiejnen ved jeg godt, men vi sidder bare med de samme sager skiftevis hele dagen igennem, så det er ret svært.
0
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 814
Likede indlæg: 6282

Indlægaf ManicNinja » 23. dec 2015, 10:51

Det dér med syge kolleger, der spiller tabre og møder op og smitter hele resten af styrken ... Jeg har sagt det før. Siger det gerne igen: De skal bare lade være.
5
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 23. dec 2015, 10:56

Altså, som leder sender jeg åbenlyst syge medarbejdere hjem og det lige med det samme. Slut færdig!
5

- Francine Smith
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1463
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 12702

Indlægaf kidkomb » 23. dec 2015, 11:54

Jeg har lige krummet i min BH. Og jeg kan ikke få det op igen :(
3
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 344
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1816

Indlægaf Æske » 23. dec 2015, 16:55

Jeg er så snothamrende forkølet på jeg-sover-ikke-om-natten-og-tømmer-en-pakke-kleenex-om-dagen-måde og jeg ORKER det ikke! Stop så! :trist:
0
Alt det smukkeste gør ondt.
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1737
Likede indlæg: 9902

Indlægaf Wizzze » 23. dec 2015, 17:00

Æske skrev:Jeg er så snothamrende forkølet på jeg-sover-ikke-om-natten-og-tømmer-en-pakke-kleenex-om-dagen-måde og jeg ORKER det ikke! Stop så! :trist:

Der er en eller anden videnskabelig forklaring på at vi altid bliver syge når vi har fri og ferie, men det er næppe en trøst i din situation :ae:

God bedring :kram:

Kan du ikke bunde en masse snaps og så brænde sygdommen ud under dynen i nat?
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 344
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1816

Indlægaf Æske » 23. dec 2015, 17:09

Wizzze skrev:
Æske skrev:Jeg er så snothamrende forkølet på jeg-sover-ikke-om-natten-og-tømmer-en-pakke-kleenex-om-dagen-måde og jeg ORKER det ikke! Stop så! :trist:

Der er en eller anden videnskabelig forklaring på at vi altid bliver syge når vi har fri og ferie, men det er næppe en trøst i din situation :ae:

God bedring :kram:

Kan du ikke bunde en masse snaps og så brænde sygdommen ud under dynen i nat?

Det er noget braller :-D
Æske 5 år synes det er jævnt uretfærdigt.

Og jo, det bliver noget med en romtoddy og hvad end der virker og så i seng. Tak :kys:
0
Alt det smukkeste gør ondt.

Tilbage til "Generelt"