Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1288

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf hotlips » 22. dec 2015, 15:50

jeg har været til lægen,jeg har en knude i brystet som med sikkerhed er en knude,jeg skal forberede mig på at jeg skal opereres igen uanset hvad.

min læge har fået mig sat først i køen til scanning og det tegner på ingen måder godt,jeg vidste godt den nok var gal,men jeg er mere irriteret end rystet i den forstand,det pisser mig virkelig af at skulle slås med nye ting,jeg gider ikke og det er ikke min tur.
0
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 257
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1382

Indlægaf Æske » 22. dec 2015, 20:42

At om lidt bliver min hjerne til snot og min hals er ved at slå mig ihjel langsomt.
0
Alt det smukkeste gør ondt.
Brugeravatar
Sevii
Kort karma: 61
Likede indlæg: 625

Indlægaf Sevii » 22. dec 2015, 20:49

:santa2:
Senest rettet af Sevii 11. jun 2016, 10:44, rettet i alt 1 gang.
0
:banan: :banan:
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 497
Likede indlæg: 1907

Indlægaf Vira » 22. dec 2015, 20:58

Vejret. Blev møg gennemblødt bare af at gå i Aldi. Og at jeg ikke rigtigt kan falde til ro og sove
0
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 610
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2587

Indlægaf Fillie » 22. dec 2015, 21:06

Sevii skrev:At nogle familiemedlemmer jeg skal fejre jul med har sagt at de ikke giver mig julegave, men de giver mine søskende. Det har faktisk gjort mig ked af det. Ikke på grund af gaven, men fordi jeg føler vi bliver behandlet forskelligt. Måske er det fordi vi er halvsøskende og det er min stedfars side af familien.
Hvem ved? Jeg har hvertfald allerede købt gaver til dem, så.... :forvirret:

Det lyder umiddelbart både uforskammet og ufølsomt. Har du fået nogen forklaring på hvorfor? :ae:
0
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9224

Indlægaf Fru Sunshine » 23. dec 2015, 00:05

At Kat har valgt lige i dag til at gå hjemmefra.
Jeg har slet ikke set hende, og selv om min mand påstår, at han har set hende i dag, så har jeg altså ikke.

(Og ja, jeg ved, man løber en risiko ved at lade en kat løbe ude, men hun er vant til det og har været det siden hun kom hertil.)
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Guldfisk
Kort karma: 49
Likede indlæg: 1048

Indlægaf Guldfisk » 23. dec 2015, 08:22

Der var nogen, der havde kastet op i bussen i morges.
0
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 394
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 23. dec 2015, 08:29

Hovedpine. Bliver den til migræne? Ingen ved det, men hvis den gør, så skal den nok sørge for at gøre det mens jeg er på vej i toget eller mens jeg sidder ude hos min familie og skal være menneske med overskud og julestemning. :rulle:
0
x
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 23. dec 2015, 08:35

Guldfisk skrev:Der var nogen, der havde kastet op i bussen i morges.

Det var dog helt ubeskriveligt ulækkert. Jeg har det ufatteligt stramt med andre menneskers opkast - især hvor man bestemt ikke regner med at støde på det. :ad!:
2
"All you need is love."

- The Beatles
Guldfisk
Kort karma: 49
Likede indlæg: 1048

Indlægaf Guldfisk » 23. dec 2015, 09:02

Fillie skrev:

Det var dog helt ubeskriveligt ulækkert. Jeg har det ufatteligt stramt med andre menneskers opkast - især hvor man bestemt ikke regner med at støde på det. :ad!:

Jeg er også virkeligt glad for, at jeg kun skulle med den et par stop. Det stank!
0
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 23. dec 2015, 09:04

Guldfisk skrev:
Fillie skrev:

Jeg er også virkeligt glad for, at jeg kun skulle med den et par stop. Det stank!

:gisp:
0
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2478

Indlægaf Pandesteg » 23. dec 2015, 09:10

Min kollega er bare snothamrende forkølet og sidder og nyser og hoster konstant. Og jeg er bare hunderæd for at blive smittet og skulle være syg juleaften og i min juleferie. Ville næsten ønske hun var blevet hjemme, selvom jeg så skulle holde skansen selv i dag.
0
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 116
Likede indlæg: 2144

Indlægaf sigge » 23. dec 2015, 09:40

Pandesteg skrev:Min kollega er bare snothamrende forkølet og sidder og nyser og hoster konstant. Og jeg er bare hunderæd for at blive smittet og skulle være syg juleaften og i min juleferie. Ville næsten ønske hun var blevet hjemme, selvom jeg så skulle holde skansen selv i dag.

Jeg krydser fingre for, at du ikke bliver smittet. Husk god håndhygiejne, hvis du har været bare i nærheden af din kollega.

Hvis du alligevel bliver smittet, så har forkølelse en inkubationstid på 3-5 dage, så der er da en chance for at komme over de første juledage, inden du bliver nedlagt. Men jeg ved godt, det er en meget ringe trøst. :)
0
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2478

Indlægaf Pandesteg » 23. dec 2015, 10:01

sigge skrev:
Pandesteg skrev:Min kollega er bare snothamrende forkølet og sidder og nyser og hoster konstant. Og jeg er bare hunderæd for at blive smittet og skulle være syg juleaften og i min juleferie. Ville næsten ønske hun var blevet hjemme, selvom jeg så skulle holde skansen selv i dag.

Jeg krydser fingre for, at du ikke bliver smittet. Husk god håndhygiejne, hvis du har været bare i nærheden af din kollega.

Hvis du alligevel bliver smittet, så har forkølelse en inkubationstid på 3-5 dage, så der er da en chance for at komme over de første juledage, inden du bliver nedlagt. Men jeg ved godt, det er en meget ringe trøst. :)

Hun har været syg hele ugen (og også sidste uge) så i princippet kan jeg blive syg hvert øjeblik.. og ja, hvis der går 5 dage så er jeg jo bare syg på nytårsaften (hvilket også er min fødselsdag, der skal holdes x flere i dagene før nytår) - ja, der er lagt planer fra nu af og frem til 4. januar, så lidt lige meget hvornår det kommer så er det skideubelejligt. Det med håndhygiejnen ved jeg godt, men vi sidder bare med de samme sager skiftevis hele dagen igennem, så det er ret svært.
0
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 573
Likede indlæg: 5094

Indlægaf ManicNinja » 23. dec 2015, 10:51

Det dér med syge kolleger, der spiller tabre og møder op og smitter hele resten af styrken ... Jeg har sagt det før. Siger det gerne igen: De skal bare lade være.
5
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".

Tilbage til "Generelt"