Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8506

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf 2SHY » 25. dec 2015, 20:55

Træningsømhed der er ved at sætte massivt ind. Jeg kommer sq da ikke til at kunne gå i morgen!
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8506

Indlægaf 2SHY » 26. dec 2015, 06:39

Massiv træthed og ingen mulighed for at gå i seng og sove lige foreløbig

Træningsømhed fra helvede! :whine: Jeg kan knap nok tage mine briller af uden at triceps brokker sig :8:

Julefrokost
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 488
Likede indlæg: 1593

Indlægaf Spjaerten » 26. dec 2015, 09:50

Har knækket en negl. Nu var de alle lige vokset så pænt ud mens jeg har haft shellac på. Nu skal de alle klippes ned inden jeg skal ha nyt på, på torsdag :whine:
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1714

Indlægaf Guilded_Lily » 26. dec 2015, 10:01

Juleblues. Og min pc er stået af!
0
Smiling_Goat
Kort karma: 467
Likede indlæg: 5904

Indlægaf Smiling_Goat » 26. dec 2015, 11:09

Jeg er igen inde i en periode, hvor jeg sover elendigt. Jeg har sådan en mærkelig følelse, hvor jeg egentligt er helt vildt træt i hovedet, men jeg kan simpelthen ikke holde øjnene lukkede. Så jeg ender med at bare ligge og stirre op i loftet. I nat, nej morges, faldt jeg først i søvn omkring 4.30, og fordi jeg ikke vil sove hele dagen, var jeg så oppe igen 9.30. Jeg ved ikke, hvor længe det har stået på.. Men jeg er ved at være lidt træt. Jeg kan slet ikke overskue fitness i dag.. Jeg skal også gøre grundigt rent og andet husligt. Åh gud, bare tanken.

Gad vide om det har noget at gøre med fuldmånen..
0
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 612
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2600

Indlægaf Fillie » 26. dec 2015, 11:31

Jeg er faktisk rigtig trist over, at jeg tilsyneladende er ved at blive sådan influenzasyg. Jeg synes egentlig, det er meget barnligt og forkælet af mig at have det sådan, men jeg har bare sådan en virkelig "ked af det"-følelse i brystet, der bare sidder og knuger om hjertet. Måske har det lidt at gøre med, at jeg så formentlig ligger syg på min 35 års fødselsdag på tirsdag, men jeg synes stadig, det er vildt irrationelt, og jeg skal se at tage mig sammen, og alligevel vil det ikke gå væk. Æv for syge, triste Fillie fuld af selvynk. :trist:
0
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
canoodle
Kort karma: 353
Likede indlæg: 2099

Indlægaf canoodle » 26. dec 2015, 14:44

Fillie skrev:Jeg er faktisk rigtig trist over, at jeg tilsyneladende er ved at blive sådan influenzasyg. Jeg synes egentlig, det er meget barnligt og forkælet af mig at have det sådan, men jeg har bare sådan en virkelig "ked af det"-følelse i brystet, der bare sidder og knuger om hjertet. Måske har det lidt at gøre med, at jeg så formentlig ligger syg på min 35 års fødselsdag på tirsdag, men jeg synes stadig, det er vildt irrationelt, og jeg skal se at tage mig sammen, og alligevel vil det ikke gå væk. Æv for syge, triste Fillie fuld af selvynk. :trist:

Drik masser af te lavet på frisk ingefær med honning i. Få sovet alt hvad du kan. Spis noget kyllingesuppe. Bestil udefra, hvis du kan finde noget thai eller vietnamesisk der leverer i dag.
2
All Adventurous women do
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 612
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2600

Indlægaf Fillie » 26. dec 2015, 14:53

canoodle skrev:
Fillie skrev:Jeg er faktisk rigtig trist over, at jeg tilsyneladende er ved at blive sådan influenzasyg. Jeg synes egentlig, det er meget barnligt og forkælet af mig at have det sådan, men jeg har bare sådan en virkelig "ked af det"-følelse i brystet, der bare sidder og knuger om hjertet. Måske har det lidt at gøre med, at jeg så formentlig ligger syg på min 35 års fødselsdag på tirsdag, men jeg synes stadig, det er vildt irrationelt, og jeg skal se at tage mig sammen, og alligevel vil det ikke gå væk. Æv for syge, triste Fillie fuld af selvynk. :trist:

Drik masser af te lavet på frisk ingefær med honning i. Få sovet alt hvad du kan. Spis noget kyllingesuppe. Bestil udefra, hvis du kan finde noget thai eller vietnamesisk der leverer i dag.

Tak for omtanken, søde Nudel! :kys:

Jeg har det faktisk bedre nu. Ikke fysisk - jeg tror desværre, jeg har feber, men med "Sound of Music" i fjernsynet og efter et par hyggelige timer på Debatten er den der trykkende, triste følelse lettet noget. Jeg er så glad og taknemmelig for det her dejlige sted; det er virkelig en "lifesaver", når humøret trænger til et skub opad. :lun:
6
"All you need is love."

- The Beatles
Rakel
Kort karma: 420
Likede indlæg: 3108

Indlægaf Rakel » 26. dec 2015, 15:14

Virus og en 'se glad ud julefrokost'. Er den jul ikke snart overstået?!
0
Brugeravatar
canoodle
Kort karma: 353
Likede indlæg: 2099

Indlægaf canoodle » 26. dec 2015, 21:11

Sindssyg træthed. Men har droppet alle de fornuftige tanker om at skulle træne og hvad ved jeg. Har ligget på sofaen hele dagen. Ah!
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 352
Likede indlæg: 3507

Indlægaf Ballademager » 27. dec 2015, 07:13

Er vågnet med voldsom hovedpine for anden gang i ferien. Hader at vågne på den måde. Er ikke hjemme og har glemt at tage smertestillende med, så må vente på, at de andre vågner, før jeg kan få et eller andet. Øv :(
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1285

Indlægaf Thestral » 27. dec 2015, 10:49

Jeg gik ned til byen i den hensigt at købe tusser (tush - Staveplade) men mødte en lukket by kl 10.30 :forvirret: Jeg gad da ellers godt lige have tegnet min eksamensopgave
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1714

Indlægaf Guilded_Lily » 27. dec 2015, 11:08

At jeg har en længere køretur t/r til Hamborg foran mig - i regn og strid blæst.
0
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 717
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6861

Indlægaf Daine » 27. dec 2015, 13:08

Jeg syntes ellers, jeg var helt klar til arbejde i dag. Skulle møde kl 8 for at gøre det sidste klar til udsalget og havde masser af tid. Troede jeg.
Først opdagede jeg, at der var massive computerproblemer. En halv time - og pænt mange bandeord - senere fik jeg to kasser op at køre. Fint nok, men nu var min tidsplan temmelig stram. Jeg skulle så skifte plakater i skilteholderen og fik min pegefinger eftertrykkeligt i klemme! Resultat: blod der løb ned af hånden og en tur ud til førstehjælpskassen. Det tog knap 20 min at få renset og forbundet det. Og jeg nåede på ingen måde at blive færdig før åbningstid :rulle:
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2232

Indlægaf Puffi » 27. dec 2015, 13:10

Min hjerne, der er totalt i selvsving og tolker på alt. Alle ord og tegnsætninger og smileys (og mangel på smileys) og svartider. Jeg er så fucked, altså.
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…

Tilbage til "Generelt"