Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 521
Likede indlæg: 4098

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Kommodedyret » 29. dec 2015, 22:33

Min cykel er forsvundet.
Min selvrisiko dækker ikke, og den er arvet så har ikke stelnummeret.

Nu har jeg så fundet en der ligner den, lidt nede af gaden. Men den er helt krøllet og ubrugelig. Kan ikke engang få nøglen i. Aner ikke om den er min, eller om min ligger et andet sted i byen og roder rundt.

Jeg håber at den misæder som har berøvet mig mit transportmiddel kløjs i nytårschampagnen og falder ud over altanen. Cykeltyve og vandaler er da de ynkeligste skabninger.

Jeg er så sur. Så skidehamrende olm i sulet. Fuck dig, homunculus.
2
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 529
Likede indlæg: 5481

Indlægaf Ballademager » 29. dec 2015, 22:39

Var lige på min arbejdsmail for at få løst en arbejdsopgave, som skal løses her før nytår... Havde ikke hørt fra ham, der skulle vende tilbage. Til gengæld blev jeg præsenteret for tre nye problemstillinger, som jeg slet ikke burde være involveret i, men som ikke bliver løst andre steder.

Det fik hovedet det ikke som sådan særlig meget bedre af... :nerve: Mon jeg nogensinde lærer at lade være med at tjekke mail i ferien...? :genert:
0
Forstadskedelig :love:

I won't let it die
I can feel you when you're not around
When the night gets cold
We won't be alone
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1502
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 13296

Indlægaf kidkomb » 29. dec 2015, 22:54

Fräulein L. skrev:Og det fortsætter bare. Har nu mistet 7849 kr til dem der misbruger mit dankort. Og banken siger der går 6-7 uger før jeg får pengene tilbageført :(

Hip hurra for opsparing!

Nooo. Jeg havde haft overtræk, hvis det var mig. Og så lige op til januar.
Sådan en idiot!
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
Fräulein L.
Kort karma: 304
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 3151

Indlægaf Fräulein L. » 29. dec 2015, 22:56

kidkomb skrev:
Fräulein L. skrev:Og det fortsætter bare. Har nu mistet 7849 kr til dem der misbruger mit dankort. Og banken siger der går 6-7 uger før jeg får pengene tilbageført :(

Hip hurra for opsparing!

Nooo. Jeg havde haft overtræk, hvis det var mig. Og så lige op til januar.
Sådan en idiot!

Det havde jeg også. Men heldigvis har jeg en opsparing jeg kan trække lidt på. Men øv! hvor er det bare mega sur røv!!!
2
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
Pussikat82
Kort karma: 238
Likede indlæg: 963
Kontakt:

Indlægaf Pussikat82 » 30. dec 2015, 01:06

En dårlig besked om en veninde. Livet er så uretfærdigt mod hende, og alligevel er hun sådan en positiv person. Nu kæmper hun for livet, og der er ikke meget, nogen af os kan gøre for at hjælpe.
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 680
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 3094

Indlægaf Fillie » 30. dec 2015, 16:28

Jeg har på min 35 års fødselsdag modtaget en fyreseddel med verdens mest elendige begrundelse fra den organisation, jeg de sidste otte år har levet og åndet for i en sådan grad, at jeg er blevet alvorligt syg af stress og derfor har været sygemeldt i halvanden måned. Jeg skulle have været tilbage på arbejde på mandag. Den eneste grund til, at jeg ikke modtog brevet i går, hvor jeg havde fødselsdag, var, at det var sendt anbefalet og røget direkte på posthuset. Jeg er i chok.
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 439
Likede indlæg: 4185

Indlægaf Sophaya » 30. dec 2015, 22:42

At afslutte sidste bog i en af mine yndlingsserier. Jeg ved godt det er åndssvagt, men det føles som at sige farvel til en man har kær og som man ved, der går meget lang tid før man ser igen. :blush2:
7
x
Smiling_Goat
Kort karma: 562
Likede indlæg: 8155

Indlægaf Smiling_Goat » 30. dec 2015, 22:55

Jeg ved ikke, hvad der lige skete, men én eller anden i det himmelske kom åbenbart lige i tanke om mig og kom frem til, at det da også er ved at være et stykke tid siden, de sidst tog pis på mig.

Først skrev min ene kusine til mig for at høre, om jeg ikke kunne tage hjem at passe min mor, for hun har feber :forvirret: Hvad med nej? Damen er 54 år gammel, jeg skulle mene, at hun godt kan komme over en influenza selv. Det er anden gang hun beder mig om den slags, og den her gang bad jeg hende om at stoppe, forklarede hende (igen!) hvorfor og bad hende om at spørge min bror i stedet. Seriøst, jeg sidder ret meget "wtf?" lige nu.. Hvad pokker blander hun sig for? Hvis min mor syntes, det var så stort et problem, mon så ikke hun selv ville kontakte mig? Vi er ikke engang på talefod lige nu, fordi hun altid beder mig om hjælp til ting hun sagtens kan selv.

Og MENS jeg skrev mit afslag på at hjælpe med et reeet højt blodtryk (jeg skrev dog diplomatisk osv.) modtog jeg en besked fra en mand, som har udsat mig for sexchikane. Han vil gerne inviteres med til nytårsaften :mellow: .. Det er ikke nogen hindring, at vi bare skal være mig og min kæreste derhjemme. Jamen.. Nej?! Hvad fejler folk i aften?

Well played God, well played.
0
Brugeravatar
Pjeps
Kort karma: 302
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 2534

Indlægaf Pjeps » 30. dec 2015, 23:29

At en ung pige lige er blevet overfaldet 10 meter fra min opgang, jeg opdager det da jeg går ud i køkkenet og hører tumult fra gaden, jeg kigger ud og ser en pige ligge på jorden og overfaldsmanden løber ned af tværvejen, andre er kommet til og jeg går ud med tæpper og får tilset om hun er ok. Fandme ubehageligt!
1
:ninja:
Brugeravatar
Dime
Kort karma: 363
Likede indlæg: 1504
Kontakt:

Indlægaf Dime » 31. dec 2015, 05:06

En person der betyder rigtig meget for mig, er fuldstændig knækket og ødelagt... Det gør mig så ked...
0
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 521
Likede indlæg: 4098

Indlægaf Kommodedyret » 1. jan 2016, 19:10

At der kommer TRE film kl 21. Og jeg vil gerne se dem alle :(
1
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 869
Likede indlæg: 6712

Indlægaf ManicNinja » 2. jan 2016, 17:16

Smiling_Goat skrev:Jeg ved ikke, hvad der lige skete, men én eller anden i det himmelske kom åbenbart lige i tanke om mig og kom frem til, at det da også er ved at være et stykke tid siden, de sidst tog pis på mig.

Først skrev min ene kusine til mig for at høre, om jeg ikke kunne tage hjem at passe min mor, for hun har feber :forvirret: Hvad med nej? Damen er 54 år gammel, jeg skulle mene, at hun godt kan komme over en influenza selv. Det er anden gang hun beder mig om den slags, og den her gang bad jeg hende om at stoppe, forklarede hende (igen!) hvorfor og bad hende om at spørge min bror i stedet.

Hvorfor beder du din kusine spørge din bror, når nu du grundlæggende synes, det er en helt tåbelig forespørgsel og tænker, at din mor godt kan klare sig selv? :gruble: Ja, undskyld - men det fattede jeg lige hat af. :gruble:
1
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Tiger
Kort karma: 19
Likede indlæg: 191

Indlægaf Tiger » 2. jan 2016, 17:52

At jeg flere timer efter at have været ude i kulden stadig ikke kan få varmen :sur: Dyne og meget tøj har ingen virkning :genert:
0
“Den største ære i livet ligger ikke i aldrig at falde, men i at rejse os hver gang vi falder” (Nelson Mandela)
Firebird
Kort karma: 159
Geografisk sted: Pladderpaddelandsby
Likede indlæg: 1284

Indlægaf Firebird » 2. jan 2016, 18:03

Tiger skrev:At jeg flere timer efter at have været ude i kulden stadig ikke kan få varmen :sur: Dyne og meget tøj har ingen virkning :genert:

Karbad, alternativt bruser. Varme drikke med alkohol. Altsammen = varm igen.
3
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 310
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2252

Indlægaf Puffi » 2. jan 2016, 18:06

Totalt smadrede hænder (sender lige en tak til den kollega, der har lånt mit skab, låst det efterfølgende og taget nøglen med hjem, så jeg ikke kunne få creme på hænderne hele dagen i går. Røvbanan!! :sur: ), ondt i ryggen og at det er så umanerligt koldt. Kan slet ikke få varmen.
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…

Tilbage til "Generelt"