Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Tiger
Kort karma: 19
Likede indlæg: 191

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Tiger » 2. jan 2016, 18:12

Firebird skrev:
Tiger skrev:At jeg flere timer efter at have været ude i kulden stadig ikke kan få varmen :sur: Dyne og meget tøj har ingen virkning :genert:

Karbad, alternativt bruser. Varme drikke med alkohol. Altsammen = varm igen.

Jeg kan slet ikke overskue at klæde mig af og skulle i bad haha. Alkohol har jeg slet ikke i huset :blush2: :lol:

Men det med badet må jeg overveje, tak :gogo:
1
“Den største ære i livet ligger ikke i aldrig at falde, men i at rejse os hver gang vi falder” (Nelson Mandela)
Smiling_Goat
Kort karma: 563
Likede indlæg: 8205

Indlægaf Smiling_Goat » 2. jan 2016, 18:28

ManicNinja skrev:
Smiling_Goat skrev:Jeg ved ikke, hvad der lige skete, men én eller anden i det himmelske kom åbenbart lige i tanke om mig og kom frem til, at det da også er ved at være et stykke tid siden, de sidst tog pis på mig.

Først skrev min ene kusine til mig for at høre, om jeg ikke kunne tage hjem at passe min mor, for hun har feber :forvirret: Hvad med nej? Damen er 54 år gammel, jeg skulle mene, at hun godt kan komme over en influenza selv. Det er anden gang hun beder mig om den slags, og den her gang bad jeg hende om at stoppe, forklarede hende (igen!) hvorfor og bad hende om at spørge min bror i stedet.

Hvorfor beder du din kusine spørge din bror, når nu du grundlæggende synes, det er en helt tåbelig forespørgsel og tænker, at din mor godt kan klare sig selv? :gruble: Ja, undskyld - men det fattede jeg lige hat af. :gruble:

Fordi jeg ikke har lyst til at sige: "min mor piver konstant og for et godt ord, så ignorer hende." eller på anden måde indikere, at der er noget galt med hende - hvilket jeg ville være nødt til, hvis min kusine skulle stoppes helt.

Det er også min mors familie. Hun skal kunne færdes i den uden at blive set på som en urimelig, psykisk syg belastning.

Der var også en grund til at jeg foreslog min bror. Han bor i en helt anden by og kender vores mor, så han siger også nej (det siger jeg uden den mindste tvivl) derfor sender jeg ikke bare aben videre.
0
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 134
Likede indlæg: 1934

Indlægaf hotlips » 3. jan 2016, 15:06

Jeg synes normalt det er hyggeligt at ha min onkel som post bud...Men det er knap så fedt når man får brev fra onkologisk og man ikke har sagt noget til familien.

Øv,nu er han bekymret, det var ikke meningen.
0
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 307
Likede indlæg: 3737

Indlægaf Skralde » 3. jan 2016, 15:26

Min elskede mor er blevet indlagt og jeg ved meget lidt. Det er formentlig (forhåbentligt!) ikke noget videre alvorligt, men hun har i årevis taget alt for meget på sine skuldre og lyttet for lidt til sin krop, at det skræmmer mig helt vildt. Jeg vil dæleme vil ikke miste hende. :trist:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
@denkreativerappenskralde
Smiling_Goat
Kort karma: 563
Likede indlæg: 8205

Indlægaf Smiling_Goat » 3. jan 2016, 15:49

Jeg er ved at blive vanvittig over, at jeg ikke må/kan bruge mit knæ. Jeg er SÅ træt af at sidde i den skide sofa.
1
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 970
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 10341
Kontakt:

Indlægaf Ado » 3. jan 2016, 19:07

At jeg føler jeg skal finde mig i alt. Jeg har lyttet til min veninde, støttet, været der. Og nu er det åbenbart et problem, at hendes kæreste og jeg talte fint sammen, da jeg skulle møde ham. I hvert fald har jeg fået at vide nu, at jeg må love, at jeg ikke kan falde for ham - at hun ikke vil have vi skriver sammen på Facebook (aner så ikke lige hvorfor vi skulle det, jeg kender ham knap nok) og at "jeg jo gerne ville have en kok som kæreste, så nu er hun bange for jeg vil have ham".

Jamen, tak for tilliden. Det varmer fandeme helt vildt.
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 548
Likede indlæg: 5011

Indlægaf Viskelæder » 3. jan 2016, 19:10

Ado skrev:At jeg føler jeg skal finde mig i alt. Jeg har lyttet til min veninde, støttet, været der. Og nu er det åbenbart et problem, at hendes kæreste og jeg talte fint sammen, da jeg skulle møde ham. I hvert fald har jeg fået at vide nu, at jeg må love, at jeg ikke kan falde for ham - at hun ikke vil have vi skriver sammen på Facebook (aner så ikke lige hvorfor vi skulle det, jeg kender ham knap nok) og at "jeg jo gerne ville have en kok som kæreste, så nu er hun bange for jeg vil have ham".

Wtf? Det var sgu da en mega mærkelig og unfair opførsel
0
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 970
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 10341
Kontakt:

Indlægaf Ado » 3. jan 2016, 19:19

Viskelæder skrev:
Ado skrev:At jeg føler jeg skal finde mig i alt. Jeg har lyttet til min veninde, støttet, været der. Og nu er det åbenbart et problem, at hendes kæreste og jeg talte fint sammen, da jeg skulle møde ham. I hvert fald har jeg fået at vide nu, at jeg må love, at jeg ikke kan falde for ham - at hun ikke vil have vi skriver sammen på Facebook (aner så ikke lige hvorfor vi skulle det, jeg kender ham knap nok) og at "jeg jo gerne ville have en kok som kæreste, så nu er hun bange for jeg vil have ham".

Ja. Jeg ved sgu ærligt talt heller ikke helt hvad jeg skal sige. Spurgte hende, hvor den jalousi kom fra. Men hun var ikke jaloux. Okay...
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 548
Likede indlæg: 5011

Indlægaf Viskelæder » 3. jan 2016, 19:21

Ado skrev:
Viskelæder skrev:

Ja. Jeg ved sgu ærligt talt heller ikke helt hvad jeg skal sige. Spurgte hende, hvor den jalousi kom fra. Men hun var ikke jaloux. Okay...

Ej, det er jeg altså ret forarget over. Hvor er det bare ikke en i orden opførsel!
0
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 439
Likede indlæg: 4187

Indlægaf Sophaya » 3. jan 2016, 19:23

Lad os sige det pænt og kalde ham min eks.
0
x
Brugeravatar
onbird
Kort karma: 6
Likede indlæg: 59

Indlægaf onbird » 3. jan 2016, 19:33

Skænderier med kæresten på hans sidste feriedag. Yay.
0
Brugeravatar
billiebean
Kort karma: 47
Likede indlæg: 774

Indlægaf billiebean » 3. jan 2016, 19:42

Kulden. Det er ubehageligt koldt.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 878
Likede indlæg: 6778

Indlægaf ManicNinja » 3. jan 2016, 22:22

Ado skrev:
Viskelæder skrev:

Var nok kommet til at spørge hende, hvad hun så ville kalde det, hvis ikke jalousi ...
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 274
Likede indlæg: 1887

Indlægaf Sophies-mor » 3. jan 2016, 22:32

En (lille - heldigvis) forbrænding med fritureolie, som udelukkende skyldes mit eget klumseri... :stoned:
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 134
Likede indlæg: 1934

Indlægaf hotlips » 4. jan 2016, 09:22

hotlips skrev:Jeg synes normalt det er hyggeligt at ha min onkel som post bud...Men det er knap så fedt når man får brev fra onkologisk og man ikke har sagt noget til familien.

Øv,nu er han bekymret, det var ikke meningen.

Argh, det kom så også sammen med breve fra ikke mindre end 3 forskellige røntgen og scanningsafdelinger og klinikker.

Fuck fuck fuck fuck.

Jeg har ladet dem ligge i postkassen, jeg henter dem og læser dem når jeg står op fra min hviletid kl 14,jeg er nødt til at ha lidt ro min ryg er ved at gøre mig tosset, julen koster altid for mange kræfter.

Så nu vil jeg skubbe det ud af mit hoved indtil da og hidse mig op over DR Phil,jeg er nødt til at trække vejret lidt.
0

Tilbage til "Generelt"