Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Pjeps
Kort karma: 261
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 2103

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Pjeps » 30. dec 2015, 23:29

At en ung pige lige er blevet overfaldet 10 meter fra min opgang, jeg opdager det da jeg går ud i køkkenet og hører tumult fra gaden, jeg kigger ud og ser en pige ligge på jorden og overfaldsmanden løber ned af tværvejen, andre er kommet til og jeg går ud med tæpper og får tilset om hun er ok. Fandme ubehageligt!
1
:ninja:
Brugeravatar
Dime
Kort karma: 356
Likede indlæg: 1438

Indlægaf Dime » 31. dec 2015, 05:06

En person der betyder rigtig meget for mig, er fuldstændig knækket og ødelagt... Det gør mig så ked...
0
Damn, I'm fucked...
- Dime, 1.52
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 447
Likede indlæg: 3309

Indlægaf Kommodedyret » 1. jan 2016, 19:10

At der kommer TRE film kl 21. Og jeg vil gerne se dem alle :(
1
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 577
Likede indlæg: 5108

Indlægaf ManicNinja » 2. jan 2016, 17:16

Smiling_Goat skrev:Jeg ved ikke, hvad der lige skete, men én eller anden i det himmelske kom åbenbart lige i tanke om mig og kom frem til, at det da også er ved at være et stykke tid siden, de sidst tog pis på mig.

Først skrev min ene kusine til mig for at høre, om jeg ikke kunne tage hjem at passe min mor, for hun har feber :forvirret: Hvad med nej? Damen er 54 år gammel, jeg skulle mene, at hun godt kan komme over en influenza selv. Det er anden gang hun beder mig om den slags, og den her gang bad jeg hende om at stoppe, forklarede hende (igen!) hvorfor og bad hende om at spørge min bror i stedet.

Hvorfor beder du din kusine spørge din bror, når nu du grundlæggende synes, det er en helt tåbelig forespørgsel og tænker, at din mor godt kan klare sig selv? :gruble: Ja, undskyld - men det fattede jeg lige hat af. :gruble:
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Tiger
Kort karma: 18
Likede indlæg: 177

Indlægaf Tiger » 2. jan 2016, 17:52

At jeg flere timer efter at have været ude i kulden stadig ikke kan få varmen :sur: Dyne og meget tøj har ingen virkning :genert:
0
“Den største ære i livet ligger ikke i aldrig at falde, men i at rejse os hver gang vi falder” (Nelson Mandela)
Firebird
Kort karma: 160
Geografisk sted: Pladderpaddelandsby
Likede indlæg: 1284

Indlægaf Firebird » 2. jan 2016, 18:03

Tiger skrev:At jeg flere timer efter at have været ude i kulden stadig ikke kan få varmen :sur: Dyne og meget tøj har ingen virkning :genert:

Karbad, alternativt bruser. Varme drikke med alkohol. Altsammen = varm igen.
3
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2233

Indlægaf Puffi » 2. jan 2016, 18:06

Totalt smadrede hænder (sender lige en tak til den kollega, der har lånt mit skab, låst det efterfølgende og taget nøglen med hjem, så jeg ikke kunne få creme på hænderne hele dagen i går. Røvbanan!! :sur: ), ondt i ryggen og at det er så umanerligt koldt. Kan slet ikke få varmen.
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Tiger
Kort karma: 18
Likede indlæg: 177

Indlægaf Tiger » 2. jan 2016, 18:12

Firebird skrev:
Tiger skrev:At jeg flere timer efter at have været ude i kulden stadig ikke kan få varmen :sur: Dyne og meget tøj har ingen virkning :genert:

Karbad, alternativt bruser. Varme drikke med alkohol. Altsammen = varm igen.

Jeg kan slet ikke overskue at klæde mig af og skulle i bad haha. Alkohol har jeg slet ikke i huset :blush2: :lol:

Men det med badet må jeg overveje, tak :gogo:
1
“Den største ære i livet ligger ikke i aldrig at falde, men i at rejse os hver gang vi falder” (Nelson Mandela)
Smiling_Goat
Kort karma: 469
Likede indlæg: 5934

Indlægaf Smiling_Goat » 2. jan 2016, 18:28

ManicNinja skrev:
Smiling_Goat skrev:Jeg ved ikke, hvad der lige skete, men én eller anden i det himmelske kom åbenbart lige i tanke om mig og kom frem til, at det da også er ved at være et stykke tid siden, de sidst tog pis på mig.

Først skrev min ene kusine til mig for at høre, om jeg ikke kunne tage hjem at passe min mor, for hun har feber :forvirret: Hvad med nej? Damen er 54 år gammel, jeg skulle mene, at hun godt kan komme over en influenza selv. Det er anden gang hun beder mig om den slags, og den her gang bad jeg hende om at stoppe, forklarede hende (igen!) hvorfor og bad hende om at spørge min bror i stedet.

Hvorfor beder du din kusine spørge din bror, når nu du grundlæggende synes, det er en helt tåbelig forespørgsel og tænker, at din mor godt kan klare sig selv? :gruble: Ja, undskyld - men det fattede jeg lige hat af. :gruble:

Fordi jeg ikke har lyst til at sige: "min mor piver konstant og for et godt ord, så ignorer hende." eller på anden måde indikere, at der er noget galt med hende - hvilket jeg ville være nødt til, hvis min kusine skulle stoppes helt.

Det er også min mors familie. Hun skal kunne færdes i den uden at blive set på som en urimelig, psykisk syg belastning.

Der var også en grund til at jeg foreslog min bror. Han bor i en helt anden by og kender vores mor, så han siger også nej (det siger jeg uden den mindste tvivl) derfor sender jeg ikke bare aben videre.
0
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1315

Indlægaf hotlips » 3. jan 2016, 15:06

Jeg synes normalt det er hyggeligt at ha min onkel som post bud...Men det er knap så fedt når man får brev fra onkologisk og man ikke har sagt noget til familien.

Øv,nu er han bekymret, det var ikke meningen.
0
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Indlægaf Skralde » 3. jan 2016, 15:26

Min elskede mor er blevet indlagt og jeg ved meget lidt. Det er formentlig (forhåbentligt!) ikke noget videre alvorligt, men hun har i årevis taget alt for meget på sine skuldre og lyttet for lidt til sin krop, at det skræmmer mig helt vildt. Jeg vil dæleme vil ikke miste hende. :trist:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
Smiling_Goat
Kort karma: 469
Likede indlæg: 5934

Indlægaf Smiling_Goat » 3. jan 2016, 15:49

Jeg er ved at blive vanvittig over, at jeg ikke må/kan bruge mit knæ. Jeg er SÅ træt af at sidde i den skide sofa.
1
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8432
Kontakt:

Indlægaf Ado » 3. jan 2016, 19:07

At jeg føler jeg skal finde mig i alt. Jeg har lyttet til min veninde, støttet, været der. Og nu er det åbenbart et problem, at hendes kæreste og jeg talte fint sammen, da jeg skulle møde ham. I hvert fald har jeg fået at vide nu, at jeg må love, at jeg ikke kan falde for ham - at hun ikke vil have vi skriver sammen på Facebook (aner så ikke lige hvorfor vi skulle det, jeg kender ham knap nok) og at "jeg jo gerne ville have en kok som kæreste, så nu er hun bange for jeg vil have ham".

Jamen, tak for tilliden. Det varmer fandeme helt vildt.
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4108

Indlægaf Viskelæder » 3. jan 2016, 19:10

Ado skrev:At jeg føler jeg skal finde mig i alt. Jeg har lyttet til min veninde, støttet, været der. Og nu er det åbenbart et problem, at hendes kæreste og jeg talte fint sammen, da jeg skulle møde ham. I hvert fald har jeg fået at vide nu, at jeg må love, at jeg ikke kan falde for ham - at hun ikke vil have vi skriver sammen på Facebook (aner så ikke lige hvorfor vi skulle det, jeg kender ham knap nok) og at "jeg jo gerne ville have en kok som kæreste, så nu er hun bange for jeg vil have ham".

Wtf? Det var sgu da en mega mærkelig og unfair opførsel
0
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8432
Kontakt:

Indlægaf Ado » 3. jan 2016, 19:19

Viskelæder skrev:
Ado skrev:At jeg føler jeg skal finde mig i alt. Jeg har lyttet til min veninde, støttet, været der. Og nu er det åbenbart et problem, at hendes kæreste og jeg talte fint sammen, da jeg skulle møde ham. I hvert fald har jeg fået at vide nu, at jeg må love, at jeg ikke kan falde for ham - at hun ikke vil have vi skriver sammen på Facebook (aner så ikke lige hvorfor vi skulle det, jeg kender ham knap nok) og at "jeg jo gerne ville have en kok som kæreste, så nu er hun bange for jeg vil have ham".

Wtf? Det var sgu da en mega mærkelig og unfair opførsel

Ja. Jeg ved sgu ærligt talt heller ikke helt hvad jeg skal sige. Spurgte hende, hvor den jalousi kom fra. Men hun var ikke jaloux. Okay...
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".

Tilbage til "Generelt"