Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 460
Likede indlæg: 4098

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Viskelæder » 3. jan 2016, 19:21

Ado skrev:
Viskelæder skrev:
Ado skrev:At jeg føler jeg skal finde mig i alt. Jeg har lyttet til min veninde, støttet, været der. Og nu er det åbenbart et problem, at hendes kæreste og jeg talte fint sammen, da jeg skulle møde ham. I hvert fald har jeg fået at vide nu, at jeg må love, at jeg ikke kan falde for ham - at hun ikke vil have vi skriver sammen på Facebook (aner så ikke lige hvorfor vi skulle det, jeg kender ham knap nok) og at "jeg jo gerne ville have en kok som kæreste, så nu er hun bange for jeg vil have ham".

Jamen, tak for tilliden. Det varmer fandeme helt vildt.

Wtf? Det var sgu da en mega mærkelig og unfair opførsel

Ja. Jeg ved sgu ærligt talt heller ikke helt hvad jeg skal sige. Spurgte hende, hvor den jalousi kom fra. Men hun var ikke jaloux. Okay...

Ej, det er jeg altså ret forarget over. Hvor er det bare ikke en i orden opførsel!
0
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 394
Likede indlæg: 3774

Indlægaf Sophaya » 3. jan 2016, 19:23

Lad os sige det pænt og kalde ham min eks.
0
x
Brugeravatar
onbird
Kort karma: 6
Likede indlæg: 58

Indlægaf onbird » 3. jan 2016, 19:33

Skænderier med kæresten på hans sidste feriedag. Yay.
0
Brugeravatar
billiebean
Kort karma: 23
Likede indlæg: 392

Indlægaf billiebean » 3. jan 2016, 19:42

Kulden. Det er ubehageligt koldt.
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 570
Likede indlæg: 5084

Indlægaf ManicNinja » 3. jan 2016, 22:22

Ado skrev:
Viskelæder skrev:
Ado skrev:At jeg føler jeg skal finde mig i alt. Jeg har lyttet til min veninde, støttet, været der. Og nu er det åbenbart et problem, at hendes kæreste og jeg talte fint sammen, da jeg skulle møde ham. I hvert fald har jeg fået at vide nu, at jeg må love, at jeg ikke kan falde for ham - at hun ikke vil have vi skriver sammen på Facebook (aner så ikke lige hvorfor vi skulle det, jeg kender ham knap nok) og at "jeg jo gerne ville have en kok som kæreste, så nu er hun bange for jeg vil have ham".

Jamen, tak for tilliden. Det varmer fandeme helt vildt.

Wtf? Det var sgu da en mega mærkelig og unfair opførsel

Ja. Jeg ved sgu ærligt talt heller ikke helt hvad jeg skal sige. Spurgte hende, hvor den jalousi kom fra. Men hun var ikke jaloux. Okay...

Var nok kommet til at spørge hende, hvad hun så ville kalde det, hvis ikke jalousi ...
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 200
Likede indlæg: 1341

Indlægaf Sophies-mor » 3. jan 2016, 22:32

En (lille - heldigvis) forbrænding med fritureolie, som udelukkende skyldes mit eget klumseri... :stoned:
0
Billede SÅ kom bananen!

:sur: Hævnrødbede :-D
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1288

Indlægaf hotlips » 4. jan 2016, 09:22

hotlips skrev:Jeg synes normalt det er hyggeligt at ha min onkel som post bud...Men det er knap så fedt når man får brev fra onkologisk og man ikke har sagt noget til familien.

Øv,nu er han bekymret, det var ikke meningen.

Argh, det kom så også sammen med breve fra ikke mindre end 3 forskellige røntgen og scanningsafdelinger og klinikker.

Fuck fuck fuck fuck.

Jeg har ladet dem ligge i postkassen, jeg henter dem og læser dem når jeg står op fra min hviletid kl 14,jeg er nødt til at ha lidt ro min ryg er ved at gøre mig tosset, julen koster altid for mange kræfter.

Så nu vil jeg skubbe det ud af mit hoved indtil da og hidse mig op over DR Phil,jeg er nødt til at trække vejret lidt.
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9652

Indlægaf kidkomb » 4. jan 2016, 09:29

polavyk skrev:SNOT! Jeg har ikke været rask siden juleaften; jeg har haft varierende symptomer i genren forkølelse/virus, og i dag er det så snot. Det er ved at være irriterende at være syg.

Jeg har det også. Så irriterende! Men jeg kender flere der har kæmpet med det i mange uger, så jeg var lidt forberedt på, at det nok ville tage tid.
Men altså *GRRRRR* :sur:
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6819

Indlægaf Daine » 4. jan 2016, 09:59

Sygdom. Mødte kl 8.45 og er nu på vej hjem igen :rulle:
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8452

Indlægaf 2SHY » 4. jan 2016, 10:29

At jeg skulle have været til samtale kl 10:45 men de har hevet 2 andre ind først??? Gad vide om jeg har fået er forkert tidspunkt tilsendt?
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Thestral » 4. jan 2016, 10:56

Jeg skal læse til eksamen men min krop kan kun holde frem til frokost, så er jeg så udkørt at jeg er nødt til at hvile og så får jeg dårlig samvittighed over ikke at læse :stoned:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 116
Likede indlæg: 2135

Indlægaf sigge » 4. jan 2016, 10:59

2SHY skrev:At jeg skulle have været til samtale kl 10:45 men de har hevet 2 andre ind først??? Gad vide om jeg har fået er forkert tidspunkt tilsendt?

Det må man da næsten håbe, ellers er det da ekstremt uprofessionelt. Altså det er det selvfølgelig også at komme til at sende et forkert tidspunkt, men det er ligesom mere "menneskeligt". Jeg håber, du snart kommer ind, så du ikke skal sidde og vente i uvished alt for længe endnu. Og så pøj pøj med det. Krydser fingre for dig.
2
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Thestral » 4. jan 2016, 11:01

2SHY skrev:At jeg skulle have været til samtale kl 10:45 men de har hevet 2 andre ind først??? Gad vide om jeg har fået er forkert tidspunkt tilsendt?
Jeg har før prøvet at være kaldt til samtale hvor man havde kaldt yderligt 3 mere ind til samme tidspunkt fordi man regnede med at nogle ville udeblive
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8452

Indlægaf 2SHY » 4. jan 2016, 12:18

Thestral skrev:
Jeg har før prøvet at være kaldt til samtale hvor man havde kaldt yderligt 3 mere ind til samme tidspunkt fordi man regnede med at nogle ville udeblive

What? :ticks: Så beder man da om en bekræftelse på at folk vil komme i stedet for at booke flere ind?

Anyway så kom jeg da ind kl 11:45. Jeg tror nu ikke jeg får det men nu må vi se
4
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 287
Likede indlæg: 4429

Indlægaf Rosa Espinosa » 4. jan 2016, 13:58

I dag er sidste dag hvor jeg skulle få respons på mine jobansøgninger og har ikke hørt noget, så må konkludere at det var det. Er lidt svært ikke at tage det personligt og ikke føle sig lidt som en fiasko, hvis man ikke en gang er værd at tage til en samtale. Av :(
0
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj

Tilbage til "Generelt"