Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 612
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2600

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Fillie » 4. jan 2016, 14:06

Jeg fik skrevet et trist indlæg i "Del noget med Debatten"-tråden, men jeg synes egentlig, ulyksaligheder bør holdes her, hvis man da ikke opretter en separat tråd, så man ikke får gjort alle andre deprimerede. :genert:

Jeg vil gerne sige en ting mere, for jeg er simpelthen så ked af det lige nu: Som jeg skrev i den anden tråd, er dette min første hverdag som arbejdsløs, da jeg i min opsigelsesperiode er blevet fritstillet, og det synes jeg faktisk er rigtig, rigtig svært at tackle. Siden jeg modtog opsigelsen med posten for en uge siden, har min mand været hos mig hele tiden, da han har haft fri, men nu er hverdagen jo begyndt igen, og jeg er alene hele dagen. Det føles usigeligt tomt, og min stress er blusset op på fuld styrke, som den var, da jeg blev sygemeldt. Jeg kan slet ikke overskue den tid, der ligger foran mig med fagforening, jobcenter og hvad der ellers kan være.

Jeg ved, jeg kommer igennem det her. Mange har det meget værre end mig. Men lige nu er det bare rigtig svært at sidde her alene og skulle sige farvel til forestillingen om en fremtid, hvor jeg altid skulle lave det, jeg hidtil har gjort, og forsørge at begribe, at noget andet skal træde i stedet. Otte år er lang tid, og jeg er nok stadig lidt i granatchok over begrundelsen for afskedigelsen, som var decideret modbydelig.

Suk :(
0
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 4. jan 2016, 14:15

Min kun 23 år gamle veninde der var under mistanke for lymfekræft blev scannet i dag. Kun 5 timer senere ringede de at de havde fundet noget men præcis hvad kunne de ikke sige endnu.

Så hun har lige været og er naturligvis helt slået ud. Og det er jeg faktisk også. Lille skat for fanden :trist:.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 717
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6861

Indlægaf Daine » 4. jan 2016, 14:19

ShuruQ skrev:Min kun 23 år gamle veninde der var under mistanke for lymfekræft blev scannet i dag. Kun 5 timer senere ringede de at de havde fundet noget men præcis hvad kunne de ikke sige endnu.

Så hun har lige været og er naturligvis helt slået ud. Og det er jeg faktisk også. Lille skat for fanden :trist:.

Hvorfor ringer de og fortæller sådan noget? Jeg troede, man kom ind til en samtale og der fik besked.
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 4. jan 2016, 14:22

Daine skrev:
ShuruQ skrev:Min kun 23 år gamle veninde der var under mistanke for lymfekræft blev scannet i dag. Kun 5 timer senere ringede de at de havde fundet noget men præcis hvad kunne de ikke sige endnu.

Hvorfor ringer de og fortæller sådan noget? Jeg troede, man kom ind til en samtale og der fik besked.

De har måske vurderet det skulle gå lidt hurtigere, jeg ved det ikke. Hun skulle modtage en indkaldelse snarest.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 488
Likede indlæg: 1593

Indlægaf Spjaerten » 4. jan 2016, 15:25

Mandag, pis koldt og irriterende arbejdsdag.

Krydr det så lige med at jeg skal på sukker pg gluten afvænning. Thank god ingen skal være i nærheden af mig resten af dagen!
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 352
Likede indlæg: 3507

Indlægaf Ballademager » 4. jan 2016, 15:52

Spjaerten skrev:Mandag, pis koldt og irriterende arbejdsdag.

Har brugt hele dagen på at fryse løse og andres opgaver. Næste år tager jeg ferie den første uge i januar. Nå...!
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 4. jan 2016, 16:04

Jeg kunne ikke falde i søvn i går aftes, men lå og legede grillkylling indtil klokken var hvadfandenvedjeg :cuss: Så første arbejdsdag i det nye år måtte klares på knap 3 timers søvn, hvilket sikkert for nogle mennesker er nok, men for sådan et sovesvin som mig...NOT :(
Nu sidder jeg i sofaen med en kop te og tør fandme næsten ikke engang blinke af angst for at falde i søvn og dermed få endnu en lortenat :nej:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1151
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9681

Indlægaf kidkomb » 4. jan 2016, 16:17

Sovesvin :love:

Jeg kender det Pityt. Hold ud! :kys:
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 717
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6861

Indlægaf Daine » 4. jan 2016, 16:23

Pityt skrev:Jeg kunne ikke falde i søvn i går aftes, men lå og legede grillkylling indtil klokken var hvadfandenvedjeg :cuss: Så første arbejdsdag i det nye år måtte klares på knap 3 timers søvn, hvilket sikkert for nogle mennesker er nok, men for sådan et sovesvin som mig...NOT :(
Nu sidder jeg i sofaen med en kop te og tør fandme næsten ikke engang blinke af angst for at falde i søvn og dermed få endnu en lortenat :nej:

Lad være med at sidde stille, det hjælper ikke. Har du ikke et skab der trænger til at blive ryddet op i?
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2232

Indlægaf Puffi » 4. jan 2016, 17:48

At min venindes mand har fået sin arm i klemme i en maskine :( Den er ikke brækket, men lige nu sidder han og venter på at få en stue så han højst sandsynligt kan komme under kniven. Hun spillede så tapper da jeg snakkede med hende, men jeg kunne tydeligt høre tristheden og bekymringen inde bagved. Ville sådan ønske, jeg kunne gøre noget
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 4. jan 2016, 18:02

Daine skrev:
Pityt skrev:Jeg kunne ikke falde i søvn i går aftes, men lå og legede grillkylling indtil klokken var hvadfandenvedjeg :cuss: Så første arbejdsdag i det nye år måtte klares på knap 3 timers søvn, hvilket sikkert for nogle mennesker er nok, men for sådan et sovesvin som mig...NOT :(

Lad være med at sidde stille, det hjælper ikke. Har du ikke et skab der trænger til at blive ryddet op i?

Jo, jeg har masser af skabe der godt kunne trænge :lol: Jeg har valgt at give mig til at hækle...det kræver lidt koncentration, og det lader til at virke!
1
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
billiebean
Kort karma: 23
Likede indlæg: 393

Indlægaf billiebean » 4. jan 2016, 18:53

Alle mulige nederen tanker. At jeg er uduelig og sådan en type folk ikke gider at omgås, at jeg frastøder folk ed min blotte ånd og tilstedeværelse, at min kæreste er bedre tjent med en anden fx. :gisp: (Hvad sker der for det her freakshow i min hjerne?) Jeg ved, at det er pga. at jeg er presset over at være startet i et nyt job. Men selvom jeg kender årsagen, er det alligevel hårdt og træls.
0
Smiling_Goat
Kort karma: 467
Likede indlæg: 5904

Indlægaf Smiling_Goat » 4. jan 2016, 21:30

Jeg har virkelig ondt i knæet, og der er ingen hjemme til at sige, det er synd for mig :(
0
Brugeravatar
ina
Kort karma: 132
Likede indlæg: 717

Indlægaf ina » 5. jan 2016, 06:56

At jeg er hjemme fra undervisning i dag OG at jeg måtte melde afbud til en jeg skulle snakke med om at være med i et nyt projekt. :boo:

Inden jul havde jeg en uges fravær grundet maveinfluenza - vi har ikke mødepligt, men alligevel. Der måtte jeg også melde afbud til hende med projektet. Vi aftalte så i dag, og nu har jeg så voldsom øjenbetændelse, som jeg bliver nødt til at få en læge til at kigge på.
Føler mig så useriøs og flov over at melde afbud igen! Og at gå glip af forelæsningerne 20 dage inden eksamen. Så i stedet for at sige "jeg tog beslutningen om at blive hjemme, og det var den rigtige", så dunker jeg mig selv i hovedet over det.

Og nå ja, så vi har (for 27000. gang) ikke noget varmt vand. Og jeg har ikke været i bad i går heller, så det er ligesom ved at være tiltrængt. :rulle:
0
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 133
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 1102

Indlægaf FrøkenM » 5. jan 2016, 09:23

Elendig nattesøvn :tie:

Faldt først i søvn kl. 1, vågnede herefter kl. 3,5, 6,7 og klokken 8 opgav jeg :rulle:

Tænker det er begyndende nerver før morgendagens operation :genert:
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:

Tilbage til "Generelt"