Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1348
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 11738

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf kidkomb » 6. jan 2016, 12:12

At vi lige har brugt 500kr på at køre hjem, for at hente mit blå sygesikring, som ikke var kommet efter de 2-3 uger der stod. Og så var det der ikke. Og det var det samme sidste år, men i år sagde de at der ikke burde være noget problem, for det var blevet flyttet et andet sted hen.
Efter at have talt med 3 forskellige meget ubehøvlede mennesker, kom jeg igennem til en der fortæller mig, at min anmodning ikke engang er behandlet endnu. Selvom jeg fik besked pr email om, at det var den.
Det var det samme sidste år og min kæreste, som bor samme sted og som bestiller samme dag, får det altid 10 dage efter.
Det er fucking anden gang det koster os 500kr og jeg skal nu ud at rejse med et åndsvagt stykke papir.
Bilen har været til mekanier 20 ud af de sidste 40 dage og i den sidste uge (vi kører i overmorgen!) har den været til 2 forskellige mekanikere.
Jeg har haft stress og det blusser max op lige nu, jeg kan overhovedet ikke overskue det og nu sidder jeg bare her og tuder istedet for, at gå på apoteket, bytte en trøje, som jeg skal have med og som jeg allerede har vasket, fordi den er helt skæv og køre på arbejde, og efter arbejde kører ud med noget foder til en ven og så hjem kl midnat ca. Imorgen er jeg også ude hele dagen og så kører vi fredag tidligt.
Jeg kan ikke overskue det!!
Hvorfor skal det fucking altid være sådan, jeg får aldrig lov at glæde mig til noget som helst, fordi alting altid er så latterligt.
Og, ja, jeg har ondt af mig selv!
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 299
Likede indlæg: 1383

Indlægaf Thestral » 6. jan 2016, 12:34

Jeg fik ikke den praktikplads jeg var til samtale omkring grundet min latterlige hukommelse :trist:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1110
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 10469

Indlægaf Fru Sunshine » 6. jan 2016, 12:45

2SHY skrev:
Flora skrev:
2SHY skrev::whine: :whine: :whine: Min tidligere leder har bare svinet mig til i telefonen så nu er jobtilbuddet trukket tilbage!!!!!

Ej, det er simpelthen da for dårligt det der! At din tidligere leder sviner dig er da helt uhørt. Hvad får hun dog ud af det? Og at det nye sted tilbyder dig et job og så først derefter indhenter referencer og trækker det tilbage. Det er altså bare virkelig uprofessionelt. Håber virkelig du finder noget snart et andet sted :kram:.

Var der noget med du havde været til en samtale et andet sted også? Er der måske mulighed for noget der?

Næ de valgte også en anden men har gemt min ansøgning til senere

Har i øvrigt snakket med fagforeningen der ikke rigtig kan stille noget op. Men det hjalp måske heller ikke at jeg ikke havde noget konkret at komme med og bare hulkede hele vejen igennem samtalen

Min fagforening kunne heller ikke gøre noget, da jeg fik samme behandling af tidligere chef - og mistede et ellers sikkert job.
Hun var gået på pension, og kunne derfor ikke røres. Og så står man der, og spekulerer på, hvorfor de overhovedet har sagt ja til at være referenter, hvis det ikke lige er for at ødelægge ens fremtid.
Jeg fandt en anden reference, og det virkede!

Til gengæld synes jeg så også, det er fesent, at de tilbyder dig jobbet, uden at have hentet referencer først.
3
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 698
Likede indlæg: 5695

Indlægaf ManicNinja » 6. jan 2016, 12:54

At jeg IGEN har smadret en mælkeskummer. Tror bare, den næste skal være af metal ... :genert:
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Pussikat82
Kort karma: 238
Likede indlæg: 962
Kontakt:

Indlægaf Pussikat82 » 6. jan 2016, 16:15

At en veninde, der har kæmpet i mange år mod cystisk fibrose, nu er død af sygdommen. Hun blev ikke engang 30 år :trist:
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.

Billede
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 435
Likede indlæg: 4460

Indlægaf Ballademager » 6. jan 2016, 16:21

Pussikat82 skrev:At en veninde, der har kæmpet i mange år mod cystisk fibrose, nu er død af sygdommen. Hun blev ikke engang 30 år :trist:

Hvor tragisk :(

Har ikke noget klogt at sige, men du får lige nogle af dem her :ae: :ae: :kram:
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 890
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 8580

Indlægaf Daine » 7. jan 2016, 06:53

Michael Weatherly (aka Tony) fra NCIS stopper i serien efter 13 år :trist:
.
.
.
.
.
.
.
:whine:
1
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
DenBlødeJyde
Kort karma: 136
Likede indlæg: 1729

Indlægaf DenBlødeJyde » 7. jan 2016, 08:06

At jeg er en soveskovl for tiden... I går prøvede jeg at holde mig i gang med lidt rengøring, oprydning mm. Så jeg ikke bare smed mig på sofaen, og faldt i søvn til fjernsynet, som jeg har gjort de sidste par dage med det resultat, at jeg er vågnet kl. 18, og ikke har kunnet nå, at lave ordentlig aftensmad, og ikke har kunnet sove før kl. lort.
Jeg gik i seng kl. 22.15 ca. Så nogenlunde fornuftig tid... faldt i søvn engang over midnat........ :rulle:
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1081
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9705

Indlægaf 2SHY » 7. jan 2016, 08:20

En mail
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 299
Likede indlæg: 1383

Indlægaf Thestral » 7. jan 2016, 08:35

En forestående eksamen
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Daphne
Kort karma: 168
Likede indlæg: 986

Indlægaf Daphne » 7. jan 2016, 13:49

Skulle endelig have lidt at spise i dag, så ville varme de sidste af de frost-købefrikadeller, som jeg/vi også fik af i går. Nu fandt jeg så bare et blåt stykke plastic i en af dem :badr: så der røg min appetit lige (sammen med min frokost) - særligt træls når jeg ikke spiser så meget i disse dage og lige havde set frem til lune deller :boo:
0
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 240
Likede indlæg: 1803

Indlægaf Pityt » 7. jan 2016, 19:54

:nej: :cuss:
image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1110
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 10469

Indlægaf Fru Sunshine » 7. jan 2016, 19:56

Beskeden om at den unge kvinde, der blev fundet i havet ved Bergen, er en af min mands tidligere elever.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 538
Likede indlæg: 4804

Indlægaf Viskelæder » 7. jan 2016, 19:58

At jeg er så MEGA træt hele tiden
0
Brugeravatar