Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 86
Likede indlæg: 2072

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Tibbler » 5. jan 2016, 15:15

2SHY skrev:
Wizzze skrev:
Jeg synes du skulle bede om at se det notat hun har udarbejdet på den reference hun har taget, og så sige du ser frem til parts høringen. Og så henvise til forvaltningsloven.

Åh jeg tror det er farligt at bevæge sig ud i det der. Altså jeg kan godt se hvad du mener men... ej jeg skal nok lige sove lidt på det først. Bare lige så jeg handler med hjernen og ikke med følelserne

Det var en rigtig dårlig nyhed at møde på debatten; Det er fandme synd for dig :ae:

Kunne du ikke tage de informationer som Wizzze og andre har givet dig om reglerne og fremgangsmåder i forhold til referencer, og give dem til fagforeningen sammen med dit forløb. Det burde da være noget de kunne tage sig af, og hjælpe dig med. Ja, jeg så godt, at du allerede har snakket med fagforeningen - Men der må da være noget de kan gøre, når reglerne ikke er overholdt.
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 940
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8517

Indlægaf 2SHY » 5. jan 2016, 15:26

Tibbler skrev:
2SHY skrev:
Wizzze skrev:
Jeg synes du skulle bede om at se det notat hun har udarbejdet på den reference hun har taget, og så sige du ser frem til parts høringen. Og så henvise til forvaltningsloven.

Åh jeg tror det er farligt at bevæge sig ud i det der. Altså jeg kan godt se hvad du mener men... ej jeg skal nok lige sove lidt på det først. Bare lige så jeg handler med hjernen og ikke med følelserne

Det var en rigtig dårlig nyhed at møde på debatten; Det er fandme synd for dig :ae:

Kunne du ikke tage de informationer som Wizzze og andre har givet dig om reglerne og fremgangsmåder i forhold til referencer, og give dem til fagforeningen sammen med dit forløb. Det burde da være noget de kunne tage sig af, og hjælpe dig med. Ja, jeg så godt, at du allerede har snakket med fagforeningen - Men der må da være noget de kan gøre, når reglerne ikke er overholdt.

Jo det kunne jeg selvfølgelig. Men altså... åh jeg ved godt jeg ikke kommer til at få jobbet tilbudt igen, men jeg tænker også bare... i forhold til hvis jeg søger noget andet dernede igen, så vil jeg gerne have efterladt mig et godt indtryk. Nu skal jeg så lige have rettet op på det lorte indtryk min tidligere leder fik givet først
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 940
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8517

Indlægaf 2SHY » 5. jan 2016, 15:26

I øvrigt: Undskyld jeg hijacker tråden. Jeg burde nok i virkeligheden lave en ny
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4107

Indlægaf Viskelæder » 5. jan 2016, 15:36

Åh nej, 2SHY, det er jeg SÅ ked af at høre!

Jeg prøvede det samme, da jeg fik mit nuværende arbejde. De ringede til min tidligere leder (som var med til at give mig stress, fordi hun var så psykopat-agtig), og jeg var træt af det, men havde været ærlig overfor den nye arbejdsplads og tænkte da, at min tidl. chef ville være professional og lægge sine personlige følelser til side og omtale, hvor god en medarbejder, jeg i det mindste var, men hun svinede mig til. Sagde, at jeg ikke ville arbejdet, ikke gad patienterne og havde sagt op, fordi jeg bare ikke gad (jeg havde så galoperende stress).
Jeg blev SÅ ked af det over det. Jeg fik heldigvis jobbet alligevel, fordi der var en på min nye arbejdsplads, der kunne sige god for mig, og fordi de holdt ved, at det ikke var det indtryk, de havde fået af mig. Men bare det, at mine nye kollegaer og nye chef skulle have den fejlinformation om og indtryk af mig, gjorde mig rigtig ked af det.

Jeg fik også at vide efterfølgende af venner mv., at min tidl. leder på INGEN måde måtte have talt sådan om mig.
Hvor er jeg ked af, du skulle opleve det og endda miste jobbet pga det! Det er SINDSSYGT uretfærdigt og uprofessionelt!

:ae:
0
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 6. jan 2016, 06:34

I går gjorde jeg hovedrent i soveværelset. Og hvad finder jeg bag sengen? Noget det højst sandsynligt er skimmel, på væggen og fodlisten (træ). Gik helt bananas og inspicerede hele rummet. Fandt skimmel på gulvbrædder og i vindueskarmen.
Voldtog hele lortet med atamon.

Syntes også der havde været en tung og underlig lugt af jordslået kælder derinde, men slog tanken væk fordi bygningen er oldgammel. Ak..
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 493
Likede indlæg: 1602

Indlægaf Spjaerten » 6. jan 2016, 07:29

Har fri men vågner alligevel kl 7.30 :rulle:
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Fuck.exe
Kort karma: 120
Likede indlæg: 1498

Indlægaf Fuck.exe » 6. jan 2016, 07:42

Glukosebelastning test :tie: :puke: :badr:
0
Gulvaber er også mennesker.
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 6. jan 2016, 08:27

Crookshanks skrev:
Pixie88 skrev:I går gjorde jeg hovedrent i soveværelset. Og hvad finder jeg bag sengen? Noget det højst sandsynligt er skimmel, på væggen og fodlisten (træ). Gik helt bananas og inspicerede hele rummet. Fandt skimmel på gulvbrædder og i vindueskarmen.
Voldtog hele lortet med atamon.

Syntes også der havde været en tung og underlig lugt af jordslået kælder derinde, men slog tanken væk fordi bygningen er oldgammel. Ak..

Ej hvor træls. Jeg har selv prøvet og pludselig opdage skimmel i et værelse.

Er du sikker på at du kan bruge Atamon?

Jeg har altid fået og vide at der skal bruges Klorin eller Rodalon. Herefter skal møblerne rykkes et stykke væk fra væggen så der er lidt luft mellem møbler og muren (5 - 10 cm).

Jeg læste på nettet, at man kan bruge rodalon eller atamon, det sidste er det eneste jeg har.

Har rykket sengen over på modsatte væg, nu håber jeg det fikser problemet. Ellers må boligforeningen fikse det :D
1
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9716

Indlægaf kidkomb » 6. jan 2016, 12:12

At vi lige har brugt 500kr på at køre hjem, for at hente mit blå sygesikring, som ikke var kommet efter de 2-3 uger der stod. Og så var det der ikke. Og det var det samme sidste år, men i år sagde de at der ikke burde være noget problem, for det var blevet flyttet et andet sted hen.
Efter at have talt med 3 forskellige meget ubehøvlede mennesker, kom jeg igennem til en der fortæller mig, at min anmodning ikke engang er behandlet endnu. Selvom jeg fik besked pr email om, at det var den.
Det var det samme sidste år og min kæreste, som bor samme sted og som bestiller samme dag, får det altid 10 dage efter.
Det er fucking anden gang det koster os 500kr og jeg skal nu ud at rejse med et åndsvagt stykke papir.
Bilen har været til mekanier 20 ud af de sidste 40 dage og i den sidste uge (vi kører i overmorgen!) har den været til 2 forskellige mekanikere.
Jeg har haft stress og det blusser max op lige nu, jeg kan overhovedet ikke overskue det og nu sidder jeg bare her og tuder istedet for, at gå på apoteket, bytte en trøje, som jeg skal have med og som jeg allerede har vasket, fordi den er helt skæv og køre på arbejde, og efter arbejde kører ud med noget foder til en ven og så hjem kl midnat ca. Imorgen er jeg også ude hele dagen og så kører vi fredag tidligt.
Jeg kan ikke overskue det!!
Hvorfor skal det fucking altid være sådan, jeg får aldrig lov at glæde mig til noget som helst, fordi alting altid er så latterligt.
Og, ja, jeg har ondt af mig selv!
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1285

Indlægaf Thestral » 6. jan 2016, 12:34

Jeg fik ikke den praktikplads jeg var til samtale omkring grundet min latterlige hukommelse :trist:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9236

Indlægaf Fru Sunshine » 6. jan 2016, 12:45

2SHY skrev:
Flora skrev:
2SHY skrev::whine: :whine: :whine: Min tidligere leder har bare svinet mig til i telefonen så nu er jobtilbuddet trukket tilbage!!!!!

Ej, det er simpelthen da for dårligt det der! At din tidligere leder sviner dig er da helt uhørt. Hvad får hun dog ud af det? Og at det nye sted tilbyder dig et job og så først derefter indhenter referencer og trækker det tilbage. Det er altså bare virkelig uprofessionelt. Håber virkelig du finder noget snart et andet sted :kram:.

Var der noget med du havde været til en samtale et andet sted også? Er der måske mulighed for noget der?

Næ de valgte også en anden men har gemt min ansøgning til senere

Har i øvrigt snakket med fagforeningen der ikke rigtig kan stille noget op. Men det hjalp måske heller ikke at jeg ikke havde noget konkret at komme med og bare hulkede hele vejen igennem samtalen

Min fagforening kunne heller ikke gøre noget, da jeg fik samme behandling af tidligere chef - og mistede et ellers sikkert job.
Hun var gået på pension, og kunne derfor ikke røres. Og så står man der, og spekulerer på, hvorfor de overhovedet har sagt ja til at være referenter, hvis det ikke lige er for at ødelægge ens fremtid.
Jeg fandt en anden reference, og det virkede!

Til gengæld synes jeg så også, det er fesent, at de tilbyder dig jobbet, uden at have hentet referencer først.
3
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 576
Likede indlæg: 5107

Indlægaf ManicNinja » 6. jan 2016, 12:54

At jeg IGEN har smadret en mælkeskummer. Tror bare, den næste skal være af metal ... :genert:
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Pussikat82
Kort karma: 238
Likede indlæg: 975
Kontakt:

Indlægaf Pussikat82 » 6. jan 2016, 16:15

At en veninde, der har kæmpet i mange år mod cystisk fibrose, nu er død af sygdommen. Hun blev ikke engang 30 år :trist:
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.

Billede
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 355
Likede indlæg: 3526

Indlægaf Ballademager » 6. jan 2016, 16:21

Pussikat82 skrev:At en veninde, der har kæmpet i mange år mod cystisk fibrose, nu er død af sygdommen. Hun blev ikke engang 30 år :trist:

Hvor tragisk :(

Har ikke noget klogt at sige, men du får lige nogle af dem her :ae: :ae: :kram:
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 722
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6865

Indlægaf Daine » 7. jan 2016, 06:53

Michael Weatherly (aka Tony) fra NCIS stopper i serien efter 13 år :trist:
.
.
.
.
.
.
.
:whine:
1
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."

Tilbage til "Generelt"