Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 556
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10340

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf icelady » 11. jan 2016, 18:32

lulu-p skrev:At David Bowie er død. Seriøst..jeg kneb en tåre, og jeg er ellers ikke særlig grådlabil.

Min dag har været lidt det samme.

Jeg elsker Bowie; og især 3 af hans plader var mig en stor trøst i en træls periode af mit liv, og det er da helt sikkert medvirkende til at jeg synes det er så øv.
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
malou_43
Kort karma: 87
Geografisk sted: Jylland
Likede indlæg: 561

Indlægaf malou_43 » 11. jan 2016, 19:21

Nyheden om Bowies død. Jeg er kæmpe fan. Jeg måtte fandme knibe en tåre! Han laver helt fantastisk musik, og hans sidste genistreg "lazaraus" er helt fabelagtigt, det er Blackstar desuden også! I guder, hvor jeg er forelsket i hans musik.
1
hthy
Kort karma: 7
Likede indlæg: 85

Indlægaf hthy » 12. jan 2016, 00:29

Bowies død. Jeg har ikke følt det sådan, siden John Lennon blev skudt. Bortset fra at det dengang var helt uforståeligt at det skete
0
Smiling_Goat
Kort karma: 469
Likede indlæg: 5932

Indlægaf Smiling_Goat » 12. jan 2016, 01:03

Jeg gakker helt ud hormonelt to gange om måneden - midt i p-pillepakken og i slutningen. Så ømme bryster at jeg nogle gange er nødt til at droppe bh'en, tuder over alt, er irritabel og urimelig, jeg slår vildt ud med røde knopper i ansigtet og af en eller anden grund kan jeg ikke udholde smagen af kylling og gris :forvirret: (jeg er ved at kaste op over smagen så snart kødet kommer i munden)

Men min læge tror ikke på mig. Jeg har været der tre gange pga. Det. Hver gang bestiller han blodprøver, men siger samtidig at han ikke tror på, det er hormoner - jeg er jo på p-piller. Jeg har en psykisk lidelse i bagagen nemlig (jeg er i fuld remission og mærker ingen symptomer. Passer skole og får ingen medicin for sygdommen - 1/5 bliver endda rask som jeg) så hvorfor overhovedet overveje, at det ikke er psyken? Så hver gang insinuerer han, at det nok er det. Er jeg nu sikker op, jeg ikke bare er skør?
Jeg bad endda om mini-piller i sin tid, men det måtte jeg ikke få, og nu vil han så heller ikke skifte p-pillemærket, for det er jo ikke pga. Dem jeg oplever de samme symptomer, hver måned, efter fastlagte intervaller..

Jeg skal så meget have skiftet læge.
0
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 257
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1382

Indlægaf Æske » 12. jan 2016, 03:11

At jeg startede natten med hovedpine og at jeg efter weekenden med hold i ryggen ikke har flere panodiler. Fandme dumt :rulle:
0
Alt det smukkeste gør ondt.
DenBlødeJyde
Kort karma: 78
Likede indlæg: 904

Indlægaf DenBlødeJyde » 12. jan 2016, 07:43

At min kat skal til dyrlægen..... igen igen............ denne gang skal han opereres... og jeg har VIRKELIGT ikke råd, så har tømt hele opsparingen, og håber det er nok...
0
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3965

Indlægaf Angelina » 12. jan 2016, 08:11

At jeg er vågnet op med hovedpine og kvalme - og det åbenbart ikke har tænkt sig at gå væk ... men hey, er nok allerede færdig på arbejde om 9 timer..
0
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 357
Likede indlæg: 3545

Indlægaf Ballademager » 12. jan 2016, 10:48

At en kat har skidt i min cykelkurv. Opdagede det desværre ikke og smed derfor bare håndtasken ned oven i lorten. Så det først, da jeg kom til stationen. Da jeg desperat rodede efter håndsprit og papir til at rense min taske, gled min iPhone ned på brostene og glasset blev helt knust.

Jeg hader katte...! :genert:

PS Udtænker passende hævnscenarier (som selvfølgelig ikke bliver til noget - katten ved jo ikke, at den er en spade), og glæder mig over, at der er en ny taske på vej fra Zalando.
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9242

Indlægaf Fru Sunshine » 12. jan 2016, 10:56

At min mand sidder og bestiller bårebuket til sin tidligere elev, der nytårsaften valgte livet fra som 24-årig.
Hun havde så meget potentiale og var et stort talent.
Jeg har i sagens natur kun hørt hende på videoklip, som hendes forældre har lagt ud for at mindes hende, men verden er blevet fattigere.

Hvil i fred Maria. Må din smerte over livet være borte, der hvor du befinder dig nu.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
didas
Kort karma: 223
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2275

Indlægaf didas » 12. jan 2016, 22:29

At jeg har hostet mig til et hold i nakken, så udover den røvirriterende tørre hoste, gør det nu også rocker ondt hver gang jeg hoster :whine:
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10282

Indlægaf DetSorteCirkus » 13. jan 2016, 09:58

Arbejdsgangen og attituden på mit uddannelsessted.

Jeg var i tvivl om, hvordan en paragraf i studieordningen skulle tolkes, ikke om hvad der stod, og kontaktede derfor studieadministrationen her til morgen.
1.-5. opkald: Jeg sendes i teknisk sløjfe i telefonkøen. Nogle gange er jeg nr 2, andre gange ringer telefonen, men ingen tager den.
6. opkald: Jeg kommer igennem og får at vide, at jeg skal kontakte en anden person. Dette sker ikke ved omstilling, men ved at jeg får et nyt nummer.
7.-9. opkald: Den nye person svarer ikke.
10. opkald: Jeg ringer igen til hovednummeret og spørger, om der evt. er en anden, jeg kan tale med. Det viser sig nu, at personen, der skønnes at kunne hjælpe mig, er i nærheden af omstillingsmedarbejderen, men da hun henvender sig til vedkommende, får hun at vide, at det ved personen ikke noget om, og at jeg skal kontakte uddannelseslederen eller min underviser.
11. opkald: Uddannelseslederen svarer ikke (forventeligt).
12. opkald: Min underviser tager telefonen, men jeg når knap nok at præsentere mit spørgsmål, før hun henviser til nogle slides, hun har gennemgået med os og lagt op på intra, hvor de relevante paragraffer står. Ret overflødig oplysning, da jeg jo godt ved, hvad der står, men er i tvivl om tolkningen. Jeg får svar tilsidst og har heldigvis tolket rigtig, men der er igennem hele vores samtale en stemning fra min undervisers side af, at jeg burde kunne have læst mig til svaret i hendes dokument.

Og så undrer de sig over, at der ikke er flere, der er interesseret i deres uddannelse. De få gange, jeg har skulle have fat i nogen, har det taget en krig, så det her er altså også det første indtryk, man får af stedet, som potentiel ansøger.
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
canoodle
Kort karma: 353
Likede indlæg: 2099

Indlægaf canoodle » 13. jan 2016, 11:44

At der har være massefyring på min exmands' job. Han er helt slået ud af at skulle bokse med det oveni vores brud. Selvom vi ikke er sammen, og jeg til tider har lyst til at bande ham langt væk, gør det ondt i hjertet at se ham sparket helt i stykker. Det er godt nok meget at skulle kæmpe med på seks mdr.
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 577
Likede indlæg: 5108

Indlægaf ManicNinja » 13. jan 2016, 11:46

^^ Er HAN blevet fyret, Noodle?
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8431
Kontakt:

Indlægaf Ado » 13. jan 2016, 16:59

Jeg har fået sladder fra Singlegruppn. Svampemanden skriver, at han er flyttt til byen. Åh gud, jeg magter virkelig ikke at støde ind i ham. Heldigvis kan man da spotte ham i god tid pga. den lede cowboyhat.
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8524

Indlægaf 2SHY » 13. jan 2016, 18:00

Mavepine fra helvedes forgård som peaker når man har spist noget :trist:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:

Tilbage til "Generelt"