Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 577
Likede indlæg: 5108

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf ManicNinja » 13. jan 2016, 20:58

Pernille skrev:Afslag på min første jobsamtale siden september. Endda bare sådan en standard mail ala "vi vurderede at en af de andre ansøgeres kompetencer passede bedre til stillingen. Held og lykke med din videre jobsøgning".
Blev bidt at en grim, bjæffende tæppetisser. Ikke sådan HÅRDT, måske nærmere et par hårde nap i skinnebenet mens den hoppede op ad mig. Ejeren havde den i sådan en flex-line og gloede bare på mig og sagde "hov" og jeg nåede ikke at sige mere før de var videre.
Nu har jeg migræne.

Det er bare SÅDAN noget pis, når de rykker mandag til onsdag. Man er jo komplet uforberedt ...

:ae:
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9242

Indlægaf Fru Sunshine » 14. jan 2016, 07:17

En mail, der ikke kommer.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Pussikat82
Kort karma: 238
Likede indlæg: 975
Kontakt:

Indlægaf Pussikat82 » 14. jan 2016, 13:23

Nyheden om, at Alan Rickman er død :trist: Det er næsten ikke til at bære. Det er virkelig et stort tab for filmverdenen :( RIP til et kæmpe talent og en stemme, der aldrig bliver glemt. :trist:
10
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.

Billede
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 257
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1382

Indlægaf Æske » 14. jan 2016, 13:24

Pussikat82 skrev:Nyheden om, at Alan Rickman er død :trist: Det er næsten ikke til at bære. Det er virkelig et stort tab for filmverdenen :( RIP til et kæmpe talent og en stemme, der aldrig bliver glemt. :trist:

Enig - jeg har lige hørt det :trist:
0
Alt det smukkeste gør ondt.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8524

Indlægaf 2SHY » 14. jan 2016, 13:25

Pussikat82 skrev:Nyheden om, at Alan Rickman er død :trist: Det er næsten ikke til at bære. Det er virkelig et stort tab for filmverdenen :( RIP til et kæmpe talent og en stemme, der aldrig bliver glemt. :trist:

:8: :shock: Noooooo :trist:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1449

Indlægaf Badesandalen » 14. jan 2016, 15:45

Først David Bowie og nu Alan Rickman? Hvor er jeg skuffet, 2016! :trist:
5
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 16. jan 2016, 15:46

At jeg har så ondt i skulderen. :(
0
Brugeravatar
onbird
Kort karma: 6
Likede indlæg: 58

Indlægaf onbird » 16. jan 2016, 16:55

Sygdom!
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 556
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10340

Indlægaf icelady » 16. jan 2016, 18:02

At datteren lige fik et flip og kaldte mig verdens "lorteste mor." Tak...tusind tak.

(Ved godt det er hendes sygdom der tager over, men det er godt nok svært at beholde roen).
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
getitright
Kort karma: 17
Likede indlæg: 181

Indlægaf getitright » 17. jan 2016, 01:45

Eksaminer. Jeg er ved at være så udkørt - først en skriftlig midten af december, og her i januar har jeg en mundtlig hver uge. Jeg prøver at tænke på, at jeg allerede er over halvvejs (og har ind til videre fået rigtigt gode resultater), men det koster hårdt psykisk. Jeg sover ikke godt og bruger lang tid på at tænke de værste skrækscenarier for eksaminationen. Jeg har ingen energi, fordi jeg ikke har overskud til at lave ordentlig mad og derfor bruger jeg de nemme løsninger, der er dårlig næring i. Jeg ser virkelig frem til, at det er overstået, for det er godt nok en ond cirkel af manglende overskud :trist:
0
I took a deep breath and listened to the old brag of my heart. I am, I am, I am.
Smiling_Goat
Kort karma: 469
Likede indlæg: 5931

Indlægaf Smiling_Goat » 18. jan 2016, 06:27

Argh for pokker jeg har lige haft en klam drøm. Føj føj føj.

Jeg skulle mødes med min kæreste på en café, og da jeg kom frem, var min brors kæreste, der også. Det viste sig så, at min kæreste og hun også var et par. Hele aftenen skulle jeg sidde og høre hende fortælle, hvor forelsket hun var. Dråben var, da hun begyndte at fortælle, hvor glad hun var for at have fejret sin fødselsdag med ham, og hun glædede sig til den næste. Så skyndte jeg mig hjem.

Han skrev så for at høre, hvad der skete. Jeg forklarede ham, at jeg var ret ked af det. Han fortalte mig, at han også var blevet officielt kærester med hende nu, og jeg selv måtte bestemme, om jeg ville gå fra ham. Han ville gerne stadig være sammen, men han droppede ikke hende.
Jeg kom så i tanke om min stakkels bror, det var jo hans kæreste min fjollede rundt med, men de har et åbent forhold, så hun må vel godt være sammen med andre. I det mindste blev han ikke såret så, men det betød også, at den eneste der kunne gøre indsigelser var mig, og de blev ikke hørt. Min kæreste var også stoppet med at svare mig, og resten af drømmen gik jeg bare rundt som i en tåge, mens jeg forestillede mig dem sammen.

Det var så sk*** realistisk. Selv det at det var min brors kæreste, han havde valgt, gav mening et eller andet sted - de har virkelig et åbent forhold. Der var ingen godzilla, der kom ind fra højre og serverede en kop kaffe, ingen absurde ting overhovedet. Jeg tog endda bussen hjem.

Puha..

Jeg ved ikke helt, hvor det kommer fra. Jeg tror virkelig ikke han er, eller kunne finde på at være, sammen med en anden. Jeg tvivler slet ikke på, at han vil mig. Men jeg kommer i tanke om, at min ungdomskæreste faktisk fandt en anden kæreste, mens jeg var sammen med ham - hvor jeg også fik valget. Det føltes bare helt anderledes, for han var et forfærdeligt menneske (tydeligvis) der terroriserede mig i årevis, stalkede mig osv. så det gjorde ikke ondt, at han fandt en anden, man kunne næsten ikke forvente andet af ham.

Kaffe!
0
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 18. jan 2016, 06:39

Blodprøver senere i dag :trist:
0

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
HappyQ
Kort karma: 113
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 763

Indlægaf HappyQ » 18. jan 2016, 07:26

Kulden jeg hader at fryse.
0
23-06-16 :love2:
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 18. jan 2016, 11:47

Mail fra tidligere arbejdsgiver der lyver og forsøger at spise mig af med 2500 kr. Den er naturligvis sendt videre til fagforeningen
0

Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 133
Likede indlæg: 1116

Indlægaf FrøkenM » 18. jan 2016, 12:35

At jeg efter operation ikke kan forlade lejligheden pga. der er så spejlglat alle steder :sur:
Jeg trænger til at komme ud!
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:

Tilbage til "Generelt"