Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2232

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Puffi » 18. jan 2016, 12:58

Beskeden om at min mormors kusine er død. Hun var 94 og var sovet stille ind i sin seng, men synes alligevel, det er trist. Hun var så frisk og glad altid.
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 815
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8423
Kontakt:

Indlægaf Ado » 18. jan 2016, 13:03

Jeg er virkelig ked af det. Sådan en træls tung fornemmelse. Render rundt og blinker tårer væk hele tiden. Åh, det er en af de der dage, hvor man ikke ved, hvad pokker der har udløst det og hvor man bliver så frustreret, fordi man ikke kan gøre så meget ved det.
Jeg er ikke ude efter medlidenhed. Overhovedet. Ting sker, livet sker - og alle har ting med i bagagen, som gør ondt. Og jeg synes egentlig også, at jeg faktisk har fået en masse godt ind på kontoen med livskvalitet. Men lige i dag gør alting bare så ondt. Det føles som om nogen har bakket en trailer ind i mig og læsset 12 tons dumme minder af, som jeg så kan bruge tiden på at pakke sammen og stille væk. Det er bare så mange ting fra fortiden, som bliver ved med at gøre ondt. Man burde kunne vælge et selektivt hvidt snit.
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11749

Indlægaf Dirtylittledevil » 18. jan 2016, 14:15

En lillebitte ting: Pulled pork suppefyld fra Mou. What. The. Fuck. Pakken burde hedde: Iturevne ildelugtende fedtklumper krydret med noget orangefarvet smagsforstærkerfedt.
Det røg direkte i skraldespanden, jeg finder i stedet noget rigtig kød at putte i den suppe.
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 18. jan 2016, 19:54

Jeg har i den grad været et underskudsmenneske i dag...træt, frysende, småsnottet og ikke vanvittigt imødekommende overfor mine kollegaer :genert: Satser på at gå i seng relativt tidligt i dag og håber at være lidt mere ovenpå i morgen.
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1964

Indlægaf Mani » 18. jan 2016, 21:09

En visdomstand, som jeg ikke har mere...
1
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1151
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9691

Indlægaf kidkomb » 18. jan 2016, 21:09

At opdage HVOR parfumerede de nye bind fra Always er :ad!:
Jeg havde tænkt at I andre måske var en smule sarte, men så tænkte jeg ikke videre over det, for det skal jeg aldrig købe alligevel (parfumerede bind that is)
Men nu sidder jeg her, i et fremmed land, i en bøh-land-by og det viser sig at de bind jeg købte i Normal og som jeg er helt sikker på sagde "no perfume" på pakken, stinker fuldkommen vanvittigt! Det er jo som at træde ind i et teselskab for liebhaverfruer i 1980'erne.
Ahmen altså! :sur:
5
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4107

Indlægaf Viskelæder » 18. jan 2016, 21:50

At jeg hver morgen bare IKKE vil på arbejde. Selvom jeg er glad for mit arbejde. WTF?
0
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 575
Likede indlæg: 5103

Indlægaf ManicNinja » 18. jan 2016, 23:31

At Inger Støjberg nu nævnes som et bud på en kronprinsesse i Venstre ... Vorherre bevares! Hun er det værste, der er sket for dansk politik siden Pia K trådte ind i manegen. Føj for satan! :puke:
2
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
D.itsen
Kort karma: 173
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 1386

Indlægaf D.itsen » 19. jan 2016, 03:45

polavyk skrev:Randers byråd! Venstres knæfald for DF - også på landsplan. Det er godt nok ulækkert!

Tag lige socialdemokraterne med i det knæfald
2
UH UH UH UH KORT :love:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 719
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6862

Indlægaf Daine » 19. jan 2016, 06:17

Jeg var på vægten her til morgen. Pis og lort siger jeg bare!! :sur:

Ikke flere pandekager med is til mig :(
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Tricolette
Kort karma: 80
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 649

Indlægaf Tricolette » 19. jan 2016, 08:21

Skal tage en vigtig beslutning omkring mit fremtidige arbejde og de krav, som stilles omkring kvalitetssikring. Jeg er næsten nået i mål, men beslutningen skal falde nu! - har jeg bestemt mig. :gruble:
Kan ikke blive ved med at trække det i langdrag :genert:
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8511

Indlægaf 2SHY » 19. jan 2016, 08:36

Rastløshed og uro :(
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 612
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2602

Indlægaf Fillie » 19. jan 2016, 12:23

Jeg var i går i biografen og se "Kollektivet". I og for sig en udmærket film, men...

Den har påvirket mig rigtig meget, og jeg sidder her og aner ikke rigtig, hvor jeg skal gøre af de følelser. Man ser Trine Dyrholm i rollen som en kvinde, der stykke for stykke bryder sammen for øjnene af en, uden nogen griber ind. Til sidst kan hun ikke passe sit arbejde, hun med stor succes har varetaget gennem mange år, men sidder blot bogstavelig talt for åben skærm og stirrer tomt ud i luften; der er ikke mere tilbage.

Dyrholms rolles praktiske livsomstændigheder er milevide fra mine, men angst, depression, desperation og stress er universelt, og der var så mange fællestræk med min egen situation, hvor jeg i øjeblikket er sygemeldt med alvorlig stress, uden varsel har mistet mit arbejde, som var mit "livsværk" og fremtid, og nu skal finde mine ben igen og vigtigst af alt mening med min tilværelse i et helt nyt perspektiv.

Jeg har aldrig før oplevet at blive så påvirket af at have set en film. Det er sikkert lortestressen (det har jeg døbt den), som har indflydelse, men jeg havde lige brug for at sige til jer dejlige mennesker herinde, at det åbenbart kan være en ret voldsom oplevelse at gå i biografen. Det kom på godt, gammelt dansk sgu bagpå mig!
3
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Pandesteg
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2482

Indlægaf Pandesteg » 19. jan 2016, 12:52

Min kollega som har været eddikesur hele dagen og dermed også rigtig Rasmus-modsat.
0
Heaven is a place on earth :jule:
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 353
Likede indlæg: 3514

Indlægaf Ballademager » 19. jan 2016, 15:03

Har fundet en knude i brystet. Det er forhåbentlig ingenting, men min læge vil have, at jeg kommer og bliver undersøgt hos hende med det samme. Selvom jeg ikke sådan normalt går og frygter for kræft, så er jeg alligevel lidt bekymret, kan jeg mærke :genert:
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...

Tilbage til "Generelt"