Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4107

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Viskelæder » 19. jan 2016, 15:19

Fillie skrev:Jeg var i går i biografen og se "Kollektivet". I og for sig en udmærket film, men...

Den har påvirket mig rigtig meget, og jeg sidder her og aner ikke rigtig, hvor jeg skal gøre af de følelser. Man ser Trine Dyrholm i rollen som en kvinde, der stykke for stykke bryder sammen for øjnene af en, uden nogen griber ind. Til sidst kan hun ikke passe sit arbejde, hun med stor succes har varetaget gennem mange år, men sidder blot bogstavelig talt for åben skærm og stirrer tomt ud i luften; der er ikke mere tilbage.

Dyrholms rolles praktiske livsomstændigheder er milevide fra mine, men angst, depression, desperation og stress er universelt, og der var så mange fællestræk med min egen situation, hvor jeg i øjeblikket er sygemeldt med alvorlig stress, uden varsel har mistet mit arbejde, som var mit "livsværk" og fremtid, og nu skal finde mine ben igen og vigtigst af alt mening med min tilværelse i et helt nyt perspektiv.

Jeg har aldrig før oplevet at blive så påvirket af at have set en film. Det er sikkert lortestressen (det har jeg døbt den), som har indflydelse, men jeg havde lige brug for at sige til jer dejlige mennesker herinde, at det åbenbart kan være en ret voldsom oplevelse at gå i biografen. Det kom på godt, gammelt dansk sgu bagpå mig!

Jeg skal se den på torsdag. Nu er jeg da helt spændt. Vildt at den kunne give det indtryk!

:ae:
0
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4107

Indlægaf Viskelæder » 19. jan 2016, 15:21

En hård samtale på arbejde. Det krævede lige, at jeg tog et par hop og rystede min krop på mit kontor bagefter for at komme over den.
0
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 395
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 19. jan 2016, 15:24

Sygdom på arbejde, misset bussen hjem fra indkøb så måtte gå næsten 2 km hjem i kulde med varer og feber - tror i mit tøj var gennemblødt og jeg klar til at tilbringe en uge i sengen da jeg endelig nåede hjem?
0
x
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5033

Indlægaf Aima » 19. jan 2016, 19:40

Det her er lidt svært for mig...

Jeg har hørt den kommende single fra Medina, den udkommer i næste måned sammen med hendes nye plade.

Og jeg er så skuffet, jeg kunne græde.

Ingen brusende, ekstatisk følelse af fryd, ikke engang et lille håb om, at jeg bare skal høre den et par gange. Den er bare SLET ikke mig.

Jeg føler mig på en måde lidt svigtet, altså...
0
I'll stick with hell no's and headphones...
Firebird
Kort karma: 160
Geografisk sted: Pladderpaddelandsby
Likede indlæg: 1284

Indlægaf Firebird » 19. jan 2016, 20:04

Aima skrev:Det her er lidt svært for mig...

Jeg har hørt den kommende single fra Medina, den udkommer i næste måned sammen med hendes nye plade.

Og jeg er så skuffet, jeg kunne græde.

Ingen brusende, ekstatisk følelse af fryd, ikke engang et lille håb om, at jeg bare skal høre den et par gange. Den er bare SLET ikke mig.

Jeg føler mig på en måde lidt svigtet, altså...

Okay. Fortæller du os at hun er blevet voksen eller at hun har tabt sutten, og er blevet gennemført uinspireret kedelig. :gruble:
0
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 162
Likede indlæg: 1833

Indlægaf Anilara » 19. jan 2016, 22:34

Jeg skal ikke rejse på mandag alligevel.
Og jeg skal til eksamen i morgen.
Meh...
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 939
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8512

Indlægaf 2SHY » 20. jan 2016, 07:15

Migræne under opsejling. Og møde i a-kassen oveni
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1285

Indlægaf Thestral » 20. jan 2016, 07:27

Jeg skal til eksamen om en time
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 20. jan 2016, 10:01

Puha. Fik lige et opkald fra min lillebror.

"Det er ikke så godt, vi fik et opkald fra politiet i morges". Tavshed. Mit hjerte fløj op. Så fortæller han at min ældste lillebror åbenbart i slutningen af november sagde sit job op, skred fra alt. Han kunne ikke komme hjem til jul fordo han skulle arbejde 2 juledag (løgn åbenbart) og at ingen nu har hørt fra ham siden den 7/1. Og politiet skal åbenbart have fat i ham.

Han har før haft problemer med stoffer så man bliver dårlig over sådan et nummer.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 353
Likede indlæg: 3516

Indlægaf Ballademager » 20. jan 2016, 12:13

Ballademager skrev:Har fundet en knude i brystet. Det er forhåbentlig ingenting, men min læge vil have, at jeg kommer og bliver undersøgt hos hende med det samme. Selvom jeg ikke sådan normalt går og frygter for kræft, så er jeg alligevel lidt bekymret, kan jeg mærke :genert:

Tak for grønt :kys:

Var ved lægen i dag, og hun mente ikke, at der var noget at være bekymret over. Men er blevet henvist til ultralydsscanning bare for at være på den sikre side.

Har det helt ok og håber at kunne blive scannet snart, så jeg kan få den lukket helt.
12
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1285

Indlægaf Thestral » 20. jan 2016, 13:31

Min eksamen :wacko:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Sevii
Kort karma: 61
Likede indlæg: 627

Indlægaf Sevii » 20. jan 2016, 16:28

Min eksamen gik galt. :nej:
0
:banan: :banan:
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 200
Likede indlæg: 1344

Indlægaf Sophies-mor » 20. jan 2016, 16:49

Mit humør...
0
Billede SÅ kom bananen!

:sur: Hævnrødbede :-D
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1914

Indlægaf Purple Haze » 20. jan 2016, 18:00

En telefontyv. :(
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 575
Likede indlæg: 5103

Indlægaf ManicNinja » 20. jan 2016, 18:55

Hvad skal vi kalde det? At jeg udmærket godt ved, at jeg bliver nødt til at gøre noget ved min vægt. Og at jeg både skammer mig over at veje 15 kg for meget - og er modløs omkring det. Virkelig!

Tabte mig jo og var virkelig tilfreds for tre års tid siden. Hvordan gik det så til, at jeg tog de tabte 20 kg på?

Jeg tør ikke veje mig. Og jeg tør ikke se mig selv på fotos. Hovedet i jorden - sagde strudsen. :rulle:
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".

Tilbage til "Generelt"