Hvad har påvirket din dag negativt

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 332
Likede indlæg: 5286

Re: Hvad har påvirket din dag negativt

Indlægaf Rosa Espinosa » 4. feb 2016, 20:47

Så lige at en tidligere klassekammerat havde fået job på den afdeling hvor jeg gerne selv ville være. Bryder mig ikke om personen så det gør lidt ondt, men har kun mig selv at bebrejde. Hun turde ansøge hos dem, det gjorde jeg ikke. Skal altid spænde ben for mig selv :rulle:

Hun er dog stadig dum :genert:
1
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 264
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 3105

Indlægaf Studsgaard » 4. feb 2016, 21:19

At den skide tand kan blive ved med at drille selvom den er fjernet :forvirret:
Det virker som om der stadig er noget hårdt tilbage i gummen, som om et stykke tand/rod/etellerandet prikker i tandkødet selvom tandlægen hev den ud i mandags
0
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1073
Likede indlæg: 7866

Indlægaf ShuruQ » 5. feb 2016, 08:12

At vågne op til beskeden om vores ene kat Selina er blevet kørt ihjel :trist:.

Det er jo faren ved at have udekatte men det er sgu trist.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1409
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 12215

Indlægaf kidkomb » 5. feb 2016, 08:32

Kattefjæs skrev:Hun er syg, men hun har ikke erkendt det, og hun er ikke modtagelig overfor nogen eller noget. Jeg tror hun har nogle ting til fælles med søsteren til en anden debattør herinde (kan ikke huske nick :gruble:) som også er temmelig langt ude. Min søster har helt bestemt nogle vanskeligheder, men hvis hun bliver gået på klingen af en professionel, så lyver hun sig normal.

Det er mig, der er den anden debattør tror jeg.
Min søster har boarderline og det "fåes" i mange afskygninger.
Min søster er uhyre intelligent og styrer det game ret hårdt. (Hun er blevet dårligere til det, fordi hun er mega presset lige nu)

Men jeg vil sige, at sættes din søster overfor en dygtig fagperson, så nej, så kan hun ikke lyve sig noget som helst.
Gudskelov.

Og :ae: jeg føler med dig!
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
Hurrze
Kort karma: 43
Geografisk sted: Sønderjylland
Likede indlæg: 341

Indlægaf Hurrze » 6. feb 2016, 02:44

At jeg har haft ondt i maven hele dagen... :( Er planen at jeg snart skal i seng så jeg kan få en god nats søvn :)
0
"Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Brugeravatar
Tricolette
Kort karma: 122
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 1028

Indlægaf Tricolette » 6. feb 2016, 09:41

Nattens drøm om at være at være holdt uden for og føle sig ensom i en stor flok. Nøj, hvor var jeg lige tilbage i folkeskolen der! Så slemt at jeg vågnede med tårer på kinderne.

Det hjalp heldigvis at mand i søvn trak mig ind til sig. Men følelsen af tristhed sidder stadigvæk i kroppen her flere timer senere...
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1102
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9900

Indlægaf 2SHY » 6. feb 2016, 09:45

Alt for lidt og for dårlig søvn og generelt overvejelser omkring Sebastians helbred og fremtid
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 380
Likede indlæg: 5327

Indlægaf Angelina » 6. feb 2016, 16:53

Alt ... A L T ... fik jeg nævnt ALT?
0
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
malou_43
Kort karma: 101
Geografisk sted: Jylland
Likede indlæg: 693

Indlægaf malou_43 » 6. feb 2016, 16:54

At der ikke bliver svaret på to sms'er. Det er pisse respektløst og har mest af alt lyst til at skrive "gro nogle nosser og grow up", men den kan jeg vist kun sige til mig selv, hvis jeg gør det :D
Men det er simpelthen så frustrerende, at jeg næsten ikke kan være i mig selv af vrede og skuffelse!
0
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1967

Indlægaf Mani » 6. feb 2016, 16:54

IKEA :tie:
0
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
ina
Kort karma: 206
Likede indlæg: 1119

Indlægaf ina » 6. feb 2016, 19:28

At min mand opførte sig som en nar dagen op til, at han tog på skiferie. Og nu ses vi ikke i en uge. :(

At min ældste har feber og hoste, og jeg er jo altså alene hjemme med dem.

At jeg stresser lidt over, om jeg nu når at få læst til forelæsninger næste uge, men at jeg samtidig er så træt at jeg ikke kan koncentrere mig om at få startet i dag. :forvirret2:
0
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 6. feb 2016, 20:52

Hold i nakken. Det gør ondt og spænder fra nakken ud i skuldrene, ned ad rygsøjlen og ud i skulderbladene :ad!:
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 380
Likede indlæg: 5327

Indlægaf Angelina » 7. feb 2016, 17:35

At der var så mange mennesker på messen, at de åd al min chokolade, ikke et eneste stykke tilovers til mig! :D
2
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
Marichen12
Kort karma: 290
Likede indlæg: 2051

Indlægaf Marichen12 » 7. feb 2016, 21:42

Nærmere hele weekenden...noget hold i nakken (tak, mindstebarn på 7 mdr, fordi du vejer flere kilo end de andre gjorde som 1-årige) og en syg omgang PMS :fløjt: Stakkels familie, men mest stakkels mig :blush:
0
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 942
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 10080
Kontakt:

Indlægaf Ado » 8. feb 2016, 06:24

En idiot af en mand. Ikke lige i dag, men generelt og i en grad, som påvirker mig mere negativt, end det burde have lov til. Kæft, hvor er jeg rasende! Det ene øjeblik er han over mig som et barn over en slikkepind - næste øjeblik behandler han mig som en billig luder. Og det værste er, at manden har en kæreste og glor uforstående på mig, når jeg siger til ham, at han ikke både kan have hende og mig. Det kan han oprigtigt ikke forstå, for "hun ved jo ikke noget. Og hun vil jo ikke give ham blowjobs".
Nårhh....og så mener du at jeg skal bruges, så du kan få dækket alle dine behov? Glem da alt om det. Jeg vil hellere give en frø et blowjob!

Æv, hvor han virkelig ikke ejer respekt for mig. Og gud hvor det gør mig harmdirrende rasende, at han ikke er i stand til at se det, når jeg udpensler det for ham. Han mener bare jeg er hysterisk.

For helvede, hvor er jeg træt af at blive sat i bås som hysterisk hver gang jeg siger fra. Overvejer fandeme at sende hans kæreste en kopi af hans vamle beskeder. Overvejer. Men ender med at lade være. Vælger i stedet at ignorere stodderen. Men det ændrer ikke på, at det virkelig har ramt mig, at han mener jeg bare er en der kan bruges efter behov.
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".

Tilbage til "Generelt"