De bedste og værste scoringsforsøg

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2479
Kontakt:

Re: De bedste og værste scoringsforsøg

Indlægaf Annione » 16. jan 2016, 07:06

Min lillebror havde en kammerat, der var på alder med mig. En gang han havde lånt en cd af mig, var der, i coveret, en seddel med en række numre på... Som den store kodebryder jeg er, brød jeg koden (hvert nummer var et bogstav i alfabetet 1=a, 2=b osv...)
Der stod "Jeg elsker dig".

Det var fammer sødt. Der skete aldrig andet end kys mellem os - vi var ikke så gamle.
11
At rejse er at leve :love2:
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 289
Likede indlæg: 2189

Indlægaf Mulan » 16. jan 2016, 10:15

Der var ham, som mente et godt scoringsforsøg var at sige til mig gentagne gange: "Skal vi ikke være nøgne sammen?" Jeg sagde nej hver gang. Slutteligt blev irritationen over hans persisterende facon for meget og jeg udbrød "NEJ! For du er grim, tyk og LUGTER"
Betuttet svarede ungersvenden "jam.. jam I LIGE MÅDE!" hvorefter han fluks flygtede hen til sine kammis.

- Det gjorde han nu ikke. Lugtede altså, eller var grim og ulækker. Han var bare træls.
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Mulan

Indlægaf Mulan » 16. jan 2016, 10:16

eks-Maupassant skrev:Åh ja, den gang jeg var en ungersvend og var på ø-lejr huskede jeg at af af de andre drenge forsøgte at score en lokal pige der besøgte lejren. Han forsøgte bl.a. at imponere hende ved at vise at han havde lært at åbne øl med en øl, men uheldigvis for ham sprang kapslen så direkte, og ret hårdt, ind i pigens øje; hun begyndte at tude, og så blev hun omringet at veninder og venner der ville undersøge hendes øje; flollen førte af sted med hende og ungersvenden sad trist tilbage alene.

Hvad er 'flollen'?
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

Brugeravatar
Lurende Peber
Kort karma: 214
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 1981

Indlægaf Lurende Peber » 16. jan 2016, 10:21

Mulan skrev:Hvad er 'flollen'?
Stavefjel for "flokken" gætter jeg på.

PS: Måske kender jeg ham din wannabe-nøgen-bejler ......vent.... ungersvend .... de findes i ældre udgaver, kan jeg afsløre :tie:
4
Registreret Gammel Gris :genert:
In_your_eyes
Kort karma: 73
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 606

Indlægaf In_your_eyes » 16. jan 2016, 11:30

Lurende Peber skrev:
Mulan skrev:Hvad er 'flollen'?
Stavefjel for "flokken" gætter jeg på.

PS: Måske kender jeg ham din wannabe-nøgen-bejler ......vent.... ungersvend .... de findes i ældre udgaver, kan jeg afsløre :tie:

Hvor er det flot at du er så ærlig omkring dig selv, El Prepsi :devil2: :devil2:
3
:pompom:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11709

Indlægaf Dirtylittledevil » 16. jan 2016, 12:10

Som helt ung teen sad jeg til en fest, og ved siden af mig sad en utroligt kedelig jævnaldrende fyr. Jeg tror han sagde to ord hele aftenen.

Nogle uger efter faldt jeg i snak med en af hans venner. Vennen sagde at ham den kedelige havde prøvet ihærdigt på at score mig hele aftenen. Det mente den kedelige da i hvert fald selv. Men han havde godt lagt mærke til at hans tricks ikke virkede. Så nu (fortalte vennen) var han i stedet ved at afprøve et nyt trick som gik ud på at give sig til at græde, og håbe på at en kvinde så kom og trøstede ham, og at det så ledte til at de blev kærester.
8
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 814
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8379
Kontakt:

Indlægaf Ado » 16. jan 2016, 13:32

"Du kan give en øl. Så trækker jeg dig om bag ved *peger* og kysser dig, så du aldrig glemmer det". Så det gjorde han. Og det gjorde jeg. Men altså; vi kendte altså hinanden. Som venner. Og jeg var fuld. Men han gad da godt.
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2377

Indlægaf Juki » 16. jan 2016, 15:38

Dirtylittledevil skrev:Som helt ung teen sad jeg til en fest, og ved siden af mig sad en utroligt kedelig jævnaldrende fyr. Jeg tror han sagde to ord hele aftenen.

Nogle uger efter faldt jeg i snak med en af hans venner. Vennen sagde at ham den kedelige havde prøvet ihærdigt på at score mig hele aftenen. Det mente den kedelige da i hvert fald selv. Men han havde godt lagt mærke til at hans tricks ikke virkede. Så nu (fortalte vennen) var han i stedet ved at afprøve et nyt trick som gik ud på at give sig til at græde, og håbe på at en kvinde så kom og trøstede ham, og at det så ledte til at de blev kærester.

Ej, hvor ynkeligt :lol:
1
I like big beards and I cannot lie
Billede
Smiling_Goat
Kort karma: 466
Likede indlæg: 5893

Indlægaf Smiling_Goat » 16. jan 2016, 16:01

Dirtylittledevil skrev:Som helt ung teen sad jeg til en fest, og ved siden af mig sad en utroligt kedelig jævnaldrende fyr. Jeg tror han sagde to ord hele aftenen.

Sådan en har jeg også været ude for. Han brugte ufatteligt lang tid på at sidde og græde til mig over, at han aldrig havde haft en kæreste og ingen piger kunne lide ham, alt imens han stjal vores øl. Jeg husker egentligt bare, at jeg var målløs og manden ikke fattede et hint - og min venindes forbavsede ansigtsudtryk, da han tog den øl, hun satte fra sig på bordet :D
3
Brugeravatar
Mulan

Indlægaf Mulan » 16. jan 2016, 16:08

Smiling_Goat skrev:

Sådan en har jeg også været ude for. Han brugte ufatteligt lang tid på at sidde og græde til mig over, at han aldrig havde haft en kæreste og ingen piger kunne lide ham, alt imens han stjal vores øl. Jeg husker egentligt bare, at jeg var målløs og manden ikke fattede et hint - og min venindes forbavsede ansigtsudtryk, da han tog den øl, hun satte fra sig på bordet :D

Måske var han slet ikke ude efter at score, men efter gratis øl? :lol:
2

Smiling_Goat
Kort karma: 466
Likede indlæg: 5893

Indlægaf Smiling_Goat » 16. jan 2016, 16:17

Mulan skrev:
Smiling_Goat skrev:

Måske var han slet ikke ude efter at score, men efter gratis øl? :lol:

:lol: god pointe

Han bad om telefonnummer og den slags, derfor troede jeg, at han var interesseret i en scoring. Men måske det hele bare var en velgennemtænkt plan til gratis øl :gruble:
1

Tilbage til "Forhold og sex"