Skal man bo sammen? Kan man finde et kompromis?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Q-beben
Kort karma: 35
Likede indlæg: 561

Re: Skal man bo sammen? Kan man finde et kompromis?

Indlægaf Q-beben » 15. jan 2016, 14:50

Min kæreste og jeg bor hver for sig. Jeg har tidligere været gift og boet sammen med min eksmand, og jeg vil rigtig gerne fortsætte med at bo alene.

Jeg har svært ved at se, hvad jeg mangler af positive ting fra dengang, jeg boede sammen med en.

Selvom vi bor hver for sig, vender vi alting sammen, vi træffer beslutningerne sammen, sover sammen, når vi har lyst til det, putter sammen, når vi har lyst til det... Vi taler sammen hver dag. Vi bor så tæt på hinanden, at vi bare lige smutter hjem til hinanden efter behov. Det er slet ikke bøvlet. Vi har endda fælles konto med dankort.

Den eneste ulempe, der er ved at bo hver for sig, er, at vi har "dobbeltudgifter".

Der er mange fordele ved at bo hver for sig. At vi ikke går op og ned ad hinanden hver dag, gør et eller andet positivt ved vores sex-liv. Der er ligesom mere gang i det :) Der er bare en anden dynamik i vores forhold, fordi vi bor hver for sig. Vi kan begge få alene tid... og alligevel være hjemme :) Vi har begge børn fra tidligere ægteskab, og jeg tror, det er rart for mine børn, at de ikke behøver at indgå i en ny familiekonstruktion med nye søskende, de skal bo sammen med.

Min kæreste vil dog gerne flytte sammen, når børnene er blevet store - og det er der heldigvis mange år til :) Måske ændrer han endda mening undervejs... :)
1

Tilbage til "Forhold og sex"