Go'appetit på TV2

Vi elsker alle kage, men man kan også spise andet. Hvis du kigger herind, kan du måske få inspiration til aftensmaden eller lære glæden ved cognac.
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 612
Likede indlæg: 3402

Go'appetit på TV2

Indlægaf FruDulle » 11. jan 2016, 16:52

Ser i det og får i noget ud af det? Har set det i glimt nogle gange og det virker som et ret afslappet program med gode forslag.

Men Bitz og Holm virker lidt som et gammelt ægtepar der er trætte af hinanden. Var de ikke Best buddies engang?
0
Whatever
Brugeravatar
Dublin-mudslide
Kort karma: 4
Likede indlæg: 38

Re: Go'appetit på TV2

Indlægaf Dublin-mudslide » 11. jan 2016, 17:12

Jeg har lavet flere af deres retter med stor succes. Eneste anke er, at det virker som nogle ret små portioner, så man skal lige lave lidt ekstra især hvis man gerne vil have til dagen efter. Men flere af retterne er dejlig velsmagende. Den de lavede her til aften skal klart prøves, selvom den på den måde ikke er videre innovativ eller noget.
0
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 461
Likede indlæg: 4104

Indlægaf Viskelæder » 11. jan 2016, 17:14

Jeg kan ikke se det pga. Claus Holm. Han er så skabet og falsk-glad, at det hele kommer til at handle om hans latterlige jokes og indslag og slet ikke maden. Det er sikkert også derfor, Bitz virker til at være træt af ham. Han går bare bag tandpastasmilet og bider et "Så hold dog KÆFT!" i sig.

Da jeg stadig kunne se det, synes jeg egentligt, de lavede noget lækkert mad.
0
Brugeravatar
Persnikedy
Kort karma: 253
Likede indlæg: 4151

Indlægaf Persnikedy » 11. jan 2016, 17:14

Ham der Holm trykker på de helt forkerte knapper hos mig, jeg kan ikke snuppe ham og han selvfede væremåde. Og Bitz giver mig også knopper, der er bare et eller andet ved ham.

Nogle af ideerne til maden lyder dejlige men værterne ødelægger det bare for mig.
2
Fab-Yule-Ous
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2377

Indlægaf Juki » 11. jan 2016, 17:22

Jeg er også ved at have det lidt anstrengt med Claus Holm. Christian Bitz har jeg længe synes er en medieluder.. :genert:

Jeg har aldrig lavet noget af det de laver, selvom det kan være fin inspiration, men når jeg planlægger aftensmad er det glemt alligevel. Og så synes jeg de der "almindelige danskere" der kommer derind tit er mega irriterende og jeg er tit ligeglad med dem (forstå mig ret) Men det er ikke sådan så jeg følger programmet slavisk.
1
I like big beards and I cannot lie
Billede
Dipsy
Kort karma: 10
Likede indlæg: 68

Indlægaf Dipsy » 11. jan 2016, 20:22

Jeg ser det ikke alene pga værterne.. Især Christian Bitz irriterer mig grænseløst!! :tie:
1
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 287
Likede indlæg: 4430

Indlægaf Rosa Espinosa » 11. jan 2016, 20:33

Ser det kun hvis jeg lige falder over det og det er noget mad som interesserer mig, ellers gør jeg ikke. Er ret ligeglad med de personer som er inde og deres familie/venner. Det er mest dem som gør at programmet ikke interesserer mig. Gider ikke høre deres livshistorier eller se dem kæmpe med at skære et løg.
Det dårlige partnerskab mellem Holm og Bitz hjælper heller ikke. Så hellere bare se Holm og en anden kok lave mad.
0
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Vaginetta
Kort karma: 4
Likede indlæg: 165

Indlægaf Vaginetta » 11. jan 2016, 21:18

Har prøvet at se det nogle gange, og opskrifterne er helt fine uden dog at være specielt revolutionerende. Jeg synes dog at programmet i høj grad mangler noget udefinerbart hygge til jeg gider se det. Måske er det fordi de står midt i en butik hvor folk vader rundt i baggrunden hvilket skaber en lidt træls hektisk atmosfære. Måske er det fordi værterne bare generelt ikke rigtig har virket som nogen der gad være der de gange jeg har set det.

Og så synes jeg ham der Christian Bitz er helt enormt fesen. Og hvorfor skal han altid tale helt oppe i halsen? Giv dog den mand noget stemmetræning. Der er bare noget ved sådan en modelkøn fyr der sikkert altid har væltet sig i rigelige mængder fisse, tager rundt og holder foredrag om hvorfor det er "meget federe at være befriende uperfekt", aldrig har vejet 15 kg. for meget og generelt bare ligner en der står op hver morgen klokken 6.00 for at tage sig en hurtig 10 km. der virker helt enormt kedelig og urelaterbar på mig.

Så vil jeg sgu hellere glo på Camilla Plum der dårligt magter at skære grøntsagerne over i kvarte, står og slikker på fingrene selvom man ikke må og i det hele taget bare virker mere livsglad og inspirerende end Barbie-Bitz. Men det siger sikkert mere om mig.
3
Brugeravatar
MissBailey
Kort karma: 35
Likede indlæg: 578

Indlægaf MissBailey » 11. jan 2016, 21:25

Jeg savner den udgave hvor de var i studiet på Hovedbanen; hvor kokken og gæsten lavede maden på samme tid. Fik meget mere ud af det der. Og det var meget hyggeligere med bla. Gorm og Louise Lorang.

Den nye udgave er bare irriterende.
0

Tilbage til "Mad og drikke"