Utroskab: Har du oplevet det? Del dine erfaringer.

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Mocca
Kort karma: 18
Likede indlæg: 374

Re: Utroskab: Har du oplevet det? Del dine erfaringer.

Indlægaf Mocca » 14. jan 2016, 11:27

Ja, min eksmand var mig utro over en meget lang periode. Hele forløbet var så absurd, og på mange måder så 'lige efter bogen' med alle de groteske krøller og klicheer, man kan komme i tanke om.
Så ind i mellem måtte jeg knibe mig selv i armen for at overbevise mig om, at jeg ikke var ufrivillig deltager i en soapopera.
Hele min verden og alt, jeg troede på og havde bygget mit liv på, væltede.
I forvejen er jeg et meget privat og skeptisk menneske, der har en baggrund der gør, at jeg ellers kun stoler på mig selv, og er vant til at kunne klare alt selv.
Og så viste det sig, at det eneste menneske, jeg gennem næsten 20 år havde stolet 100% på, havde løjet og været illoyal i grotesk grad og på en masse områder igennem 1,5-2 år.

Hvis jeg ikke havde haft min humor og en forpligtelse overfor mine børn, tror jeg ikke, jeg var kommet helskindet gennem forløbet.
Jeg forsøgte endda at tilgive og komme videre i livet sammen med ham, fordi han blev ved med at sige, at det var det, han 100% ville.

Det har jeg lidt svært ved at forlige mig med i dag. At jeg brugte kræfter, energi, tid og tillid på det. ØV

Men hele forløbet burde jeg skrive en bog om. Der var så mange 'sjove' episoder undervejs.
Af hensyn til mine nu voksne børn lader jeg være. Må nok også hellere lade være med at dele dem her.
For min skyld er jeg ligeglad med, om hele verden kender til det. Men selvom mine unger her bagefter ved en del af, hvad der foregik, tror jeg ikke, at de har lyst til at andre kender til det.

Hele 'sagen' var dog i en periode en rigtig god 'historie' i den middelstore provinsby, vi boede i.
2
Brugeravatar
Garfield
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1308

Re: Utroskab: Har du oplevet det? Del dine erfaringer.

Indlægaf Garfield » 14. jan 2016, 11:43

Mocca skrev:Ja, min eksmand var mig utro over en meget lang periode. Hele forløbet var så absurd, og på mange måder så 'lige efter bogen' med alle de groteske krøller og klicheer, man kan komme i tanke om.
Så ind i mellem måtte jeg knibe mig selv i armen for at overbevise mig om, at jeg ikke var ufrivillig deltager i en soapopera.
Hele min verden og alt, jeg troede på og havde bygget mit liv på, væltede.

[klippet]

Hvis jeg ikke havde haft min humor og en forpligtelse overfor mine børn, tror jeg ikke, jeg var kommet helskindet gennem forløbet.
Jeg forsøgte endda at tilgive og komme videre i livet sammen med ham, fordi han blev ved med at sige, at det var det, han 100% ville.

Det har jeg lidt svært ved at forlige mig med i dag. At jeg brugte kræfter, energi, tid og tillid på det. ØV
[klippet]

De ting, jeg har citeret, føler jeg også.

Jeg har undret mig over, at jeg ikke reagerede voldsommere, men det var, som du skriver, så absurd. Så uvirkeligt. For mig væltede det hele også. I afslutningen af forholdet var der en spontan abort, stress-sygemelding og så endelig en begyndende accept af, at det var virkeligt og at han fortsatte med opførslen.

Jeg gav det også en chance mere og selv efter bruddet, overvejede jeg om der var en måde, vi kunne være sammen på. Et åbent forhold. Kun kærester, når han havde sin datter. Intet parforhold, men forældre sammen. De overvejelser stoppede først, da jeg fandt ud af, at han var i gang med at køre affæren ind som ny kæreste. At han intet fortalte om det, men tværtimod langt hen ad vejen fortsatte med at opsøge mig, gjorde det klart, at han ikke gjorde noget anderledes end tidligere.

Jeg har brugt SÅ meget tid, energi, mange kræfter og mange bekymringer på den mand og det er noget røv.
0
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.

Tilbage til "Forhold og sex"