Reservedele til IKEA PAX skab.

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
Sophies-mor
Kort karma: 563
Likede indlæg: 4917

Reservedele til IKEA PAX skab.

Indlægaf Sophies-mor » 9. nov 2019, 18:04

Har købt et brugt skab fra IKEA's PAX serie.
Men da sælger skilte skabene ad - det er faktuelt 2 75cm brede skabe - jeg skriver typisk 1 skab, da det skal være på én væg - har de ikke været så flinke ved bagbeklædningen, så den har taget skade.
Det har den ene skuffe så også, men bagbeklædningen er den værste.
Faktisk er det så grelt, at jeg er i tvivl om, hvorvidt den vil kunne holde skabet stabilt, selv hvis vi monterer den med andre søm, og måske en gang lim.
For slet ikke at tale om, at det ikke kan skjules helt med tøj og skuffer osv.

MEN:
Jeg ved godt, at man kan købe nye skuffer. Intet problem.
Kan man købe ny bagbeklædning?
Jeg kontakter deres kundeservice i morgen tidlig, men tænkte om nogle herinde ved det? :gruble:
På forhånd tak.
0
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 2919
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 29617

Re: Reservedele til IKEA PAX skab.

Indlægaf kidkomb » 9. nov 2019, 18:13

Jeg tjekker det gerne for dig mandag aften når jeg er på arbejde :kys:
Men generelt nej. Hvis kundeservice siger nej i morgen, ser jeg om jeg kan gøre noget mandag.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Brugeravatar
Sophies-mor

Indlægaf Sophies-mor » 9. nov 2019, 18:15

kidkomb skrev:Jeg tjekker det gerne for dig mandag aften når jeg er på arbejde :kys:

Åh det er vældig sødt af dig, men da vi har hevet de gamle skabe ud og "kun lige" skulle sætte de nye ind i dag - så ville det være perfekt, hvis jeg ved det i morgen, men det kan jeg jo ikke lige forlange.
Du må gerne tjekke - vil du evt. have min messenger eller tlf?
:kys:
1
Lykke
Kort karma: 178
Likede indlæg: 4447

Indlægaf Lykke » 9. nov 2019, 18:16

Mener det er nej til den bagbeklædning, og man bliver henvist til at købe en plade i et byggemarked.

Men man kan være heldig at de har fået et skab retur, hvor der er en skade, og man derved kan fiske en bagbeklædning ud og købe den.
1
Brugeravatar
Sophies-mor

Indlægaf Sophies-mor » 9. nov 2019, 18:18

Lykke skrev:Mener det er nej til den bagbeklædning, og man bliver henvist til at købe en plade i et byggemarked.

Men man kan være heldig at de har fået et skab retur, hvor der er en skade, og man derved kan fiske en bagbeklædning ud og købe den.

Hm...
Det bliver jo så straks mere besværligt, i og med, at man ikke kan få en plade i byggemarkedet i samme farve som resten af skabet.
:gruble:
0
Brugeravatar
Falstria
Kort karma: 663
Likede indlæg: 4001

Indlægaf Falstria » 9. nov 2019, 20:56

Sophies-mor skrev:
Lykke skrev:Mener det er nej til den bagbeklædning, og man bliver henvist til at købe en plade i et byggemarked.

Hm...
Det bliver jo så straks mere besværligt, i og med, at man ikke kan få en plade i byggemarkedet i samme farve som resten af skabet.

I det hele taget er reservedele til møbler vel ikke særligt almindeligt.
1
Brugeravatar
Sophies-mor

Indlægaf Sophies-mor » 9. nov 2019, 21:20

Falstria skrev:
Sophies-mor skrev:

Hm...

I det hele taget er reservedele til møbler vel ikke særligt almindeligt.

Næh. Men når man kan købe ekstra skuffer, bøjlestænger, hylder mm, så hvorfor ikke bagbeklædning?
Det ville være rart, hvis man kunne være heldig.
0
Aurora
Kort karma: 36
Likede indlæg: 468

Indlægaf Aurora » 10. nov 2019, 04:06

Jeg har engang fået “underdelen” af en Malm skuffe tilsendt fra kundeservice, fordi jeg kom til at ødelægge den. Den er lavet af det samme materiale, eller det var det i hvertfald dengang. Det er godtnok ca 8-9 år siden, men dengang var det ikke noget problem.
1

Tilbage til "Bolig"