Utroskab: Ønsker du at vide, at din partner har været dig utro?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
KinderBueno
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1065

Re: Utroskab: Ønsker du at vide, at din partner har været dig utro?

Indlægaf KinderBueno » 12. jan 2016, 15:36

Hvis han havde en affære, så ja, klart.

Hvis han havde dummet sig en enkelt gang, så nej, det tror jeg ikke. Jeg ville aldrig kunne slippe det.
1
hej hest, hestehest
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 179
Likede indlæg: 2390

Indlægaf Juki » 12. jan 2016, 16:19

Jeg vil vide det, uanset graden.

Mit liv er for kort til at være sammen med en hvor tilliden ikke er i orden, og jeg vil ikke kunne stole på en partner der svigter mig ved at være sammen med en anden uden min accept.

Et kys vil jeg måske godt kunne tilgive, men jeg ved ikke om jeg ville kunne stole på ham igen. Det afhænger nok af situationen, om han er blevet kysset eller selv har været en aktiv del af det.
1
I like big beards and I cannot lie
Billede
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3566

Indlægaf Lemonella » 12. jan 2016, 16:28

Jeg har det lidt ambivalent med det.
Kommer han hjem og læsser sin dårlige samvittighed af på mig og beder om tilgivelse på sine grædende knæ. Så tror jeg nok han hellere skulle have holdt sin kæft.

Jeg ved godt, det nok kommer frem før eller siden, men selvom det måske lyder underligt, kommer det nok, for mig i hvert fald, lidt an på, hvordan han fortæller mig det.

Jeg ved ærlig talt ikke om jeg vil vide det. Et eller andet sted tror jeg nok jeg ville have det på fornemmelsen og selv gå ham på klingen.

Ej, jeg ved det virkelig ikke.
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9727

Indlægaf kidkomb » 12. jan 2016, 16:34

Nej. Uanset omstændighederne.
Og jeg ville i dén grad forvente, at han kunne "rydde op efter sig", så jeg aldrig fik det at vide.
Hvad jeg ikke ved, har jeg ikke ondt af.
3
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 291
Likede indlæg: 4453

Indlægaf Rosa Espinosa » 12. jan 2016, 16:41

Nej.
0
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1916

Indlægaf Purple Haze » 12. jan 2016, 17:04

Jeg ville gerne vide det.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Sevii
Kort karma: 61
Likede indlæg: 628

Indlægaf Sevii » 12. jan 2016, 17:08

Jeg har oplevet en kæreste var mig utro, og det var forfærdeligt at gå igennem, men i det mindste fortalte han mig det selv, så jeg vil altid hellere foretrække at få det at vide af ham.
0
:banan: :banan:
D.itsen
Kort karma: 173
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 1387

Indlægaf D.itsen » 12. jan 2016, 17:21

I det øjeblik min kæreste fortæller mig det, er det ikke utroskab. Kan godt være jeg bliver jævnt træt, hvis timingen af hvornår han fortæller det ikke er i overensstemmelse med vores aftaler, men det betragter jeg som dumhed eller pga omstændigheder, det er ikke utroskab.
Jeg vil gerne frabede mig at mere eller mindre tilfældige mennesker skal fortælle mig hvem min kæreste knalder, fordi det jf. Deres kodeks er utroskab.
Mine venner (der ikke ved vi har et åbent forhold) må godt fortælle mig det, af hensyn til deres loyalitet til mig. Men tror de fleste, hvor det kunne være relevant, allerede ved det.
Ha ha, jeg kan bare ikke svare på et simpelt ja/nej spørgsmål
Min kæreste er mig utro hvis han lyver og går bag ryggen på mig. Og finder jeg ud af det, får han med stor sandsynlighed et spark
2
UH UH UH UH KORT :love:
Brugeravatar
Torn
Kort karma: 65
Likede indlæg: 1130

Indlægaf Torn » 12. jan 2016, 17:30

kidkomb skrev:Nej. Uanset omstændighederne.
Og jeg ville i dén grad forvente, at han kunne "rydde op efter sig", så jeg aldrig fik det at vide.

Kan man ikke citere flere ad gangen? Beklager det lige bliver dit svar, men jeg kan ikke multiqoute fra telefonen.

Til de af jer, der slet ikke vil vide noget: Gælder det også hvis jeres kæreste har en anden kæreste end jer? Måske er gift? Og ønsker at fortsætte sin utroskab/affære.
Senest rettet af Torn 12. jan 2016, 17:35, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 680
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5924

Indlægaf Dikus » 12. jan 2016, 17:32

Anilara skrev:Ja, altid.
Jeg vil helst have det at vide af min kæreste selv, så ville håbe at personen han var utro med, først ville sige noget a la "enten siger du det, eller også gør jeg. Du får til mandag".

Jeg har før i tiden haft en anden holdning, hvor det afgang af situationen, om jeg ville vide det eller ej.
I dag er det kun ved fuldekys, at jeg ikke behøver vide besked.

Mange vidste min eks var mig utro, men ingen sagde noget i flere år. Det ødelagde godt meget for mig, og følte det så ydmygende!

Jeg ville gerne vide noget om fuldekys. Mest af alt, så han kunne få det ud af systemet og ikke skulle gå og have det dårligt med det. Jeg må indrømme, jeg mest af alt ville fnise lidt og tænke "der fik godt nok dårlig samvittighed".

Men det er også, fordi jeg ved, den situation kun ville opstå, hvis han ikke lige havde opdaget, han flirtede med en, de så pludselig kyssede... og han blev grebet af det i sin fuldskab. Jeg kan virkeligt godt forestille mig manden have nul chance :blush:
0
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 162
Likede indlæg: 1836

Indlægaf Anilara » 12. jan 2016, 17:38

Dikus skrev:Jeg ville gerne vide noget om fuldekys. Mest af alt, så han kunne få det ud af systemet og ikke skulle gå og have det dårligt med det. Jeg må indrømme, jeg mest af alt ville fnise lidt og tænke "der fik godt nok dårlig samvittighed".

Men det er også, fordi jeg ved, den situation kun ville opstå, hvis han ikke lige havde opdaget, han flirtede med en, de så pludselig kyssede... og han blev grebet af det i sin fuldskab. Jeg kan virkeligt godt forestille mig manden have nul chance :blush:

Af lidt samme årsag skrev jeg "behøver jeg ikke vide det" i stedet for "vil/skal jeg ikke vide det" :) Ved fuldekys kan jeg nemlig også noget lettere se mig selv tilgive, men det er ikke sikkert jeg alligevel ville nyde oplysningen.
1
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 680
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5924

Indlægaf Dikus » 12. jan 2016, 17:53

Anilara skrev:
Dikus skrev:Jeg ville gerne vide noget om fuldekys. Mest af alt, så han kunne få det ud af systemet og ikke skulle gå og have det dårligt med det. Jeg må indrømme, jeg mest af alt ville fnise lidt og tænke "der fik godt nok dårlig samvittighed".

Af lidt samme årsag skrev jeg "behøver jeg ikke vide det" i stedet for "vil/skal jeg ikke vide det" :) Ved fuldekys kan jeg nemlig også noget lettere se mig selv tilgive, men det er ikke sikkert jeg alligevel ville nyde oplysningen.

Jeg tror mest af alt, jeg ville vide det, så han kunne få det ud af systemet.

For nogle år siden kyssede jeg faktisk en fuld kollega. Sådan for sjov. Fordi han så gerne ville hives i slipset og kysses. Og jeg er så hjælpsom :cool:

Jeg tænkte ikke over det, da jeg gjorde det. Fordi kys for mig er ret ufarlige. Men øhhhh... i ædru tilstand kom jeg i tanke om, min mand måske havde en anden holdning :cool: Og så måtte jeg jo liiiiige fortælle, hvad der var sket.

Min mand var ret ligeglad, da han jo godt ved, hvordan jeg er :genert: Havde jeg ikke fortalt det, så havde jeg kørt det totalt op i mit hoved. Unødvendigt.

Det ville jeg parallelt hermed være ked af, han gjorde over noget ligegyldigt.

...

(Og nej. Jeg regner ikke det kys for utroskab. Kollegaen regnede det heller ikke for andet end sjov og spas. Overhovedet.)
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9727

Indlægaf kidkomb » 12. jan 2016, 18:09

Torn skrev:
kidkomb skrev:Nej. Uanset omstændighederne.

Kan man ikke citere flere ad gangen? Beklager det lige bliver dit svar, men jeg kan ikke multiqoute fra telefonen.

Til de af jer, der slet ikke vil vide noget: Gælder det også hvis jeres kæreste har en anden kæreste end jer? Måske er gift? Og ønsker at fortsætte sin utroskab/affære.

Det gælder i princippet så længe det kun er mig han vil have "rigtigt". Altså mig han elsker og mig han vil blive gammel med.
En anden kæreste på sidelinjen er at stramme skruen for meget. Det er nok en svær balance.
Men summa summarum, sålænge han elsker mig og kun mig.

EDIT; han skal sgu ikke knalde nogen, der er gift eller har en kæreste. Og grunden til det er, at aftalen er, at det forbliver hemmeligt. Chancen for fuck-ups øges betragteligt, når der pludselig er en anden partner med i ligningen.
OG at sådan noget gør man kun, hvis man har en slags aftale og det er så få der har det, at sandsynligheden for, at han render ind i een, der har det er lille.
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Nemon.
Kort karma: 4
Likede indlæg: 42

Indlægaf Nemon. » 12. jan 2016, 18:29

Hvis det drejer sig om noget engangs halløj, og det er uanset om det er kys el knald, så ønsker jeg ikke at vide det.
Skal jeg vide det, skal det komme fra ham selv.
0
Brugeravatar
Vaginetta
Kort karma: 4
Likede indlæg: 165

Indlægaf Vaginetta » 12. jan 2016, 18:38

Jeg tror ret meget på "en gang utro, altid utro". I hvert fald når man har passeret de 25 år og forhåbentlig har oparbejdet en eller anden form for impulskontrol.

Jeg ville vide det. Og ende forholdet prompte. Det at man kun boller med hinanden er så grundlæggende for mig i et forhold at jeg slet ikke ville kunne leve med andet. Til gengæld synes jeg det er fint at man kysser med andre i en brandert til en julefrokost, så længe det bliver over bæltestedet.
0

Tilbage til "Forhold og sex"