Irriterende-tråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Firebird
Kort karma: 160
Geografisk sted: Pladderpaddelandsby
Likede indlæg: 1284

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Firebird » 18. mar 2016, 07:44

Mani skrev:
Firebird skrev:
Mani skrev:Han tramper!

Mænd er skabt til at flytte sten, fælde træer og lave kaffe til vores koner. Vi tramper i processen. Sådan er det bare. :genert:

Han laver ikke kaffe til mig :nej:

Nu bliver det sgu lidt op af bakke. :wacko:
2
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 165
Likede indlæg: 888

Indlægaf Æble » 18. mar 2016, 12:52

Pixie88 skrev:Han slår ikke toiletbrættet ned :sur: Jeg forstår ikke hvordan han ikke kan se, at det ser sjusket og klamt ud, når man kan se ned i kummen :forvirret:

Han larmer! Når han så forsøger ikke at larme, larmer han endnu mere :stoned:

Når han laver mad er der altid en af følgende to:
1. Broccoli stegt på panden med hvidløg
2: Kød marineret i honning og sennep.
Vi har fået det så meget de sidste par år, at jeg ikke længere kan få det ned.

Haha min mand har også kun et tilbehør, det er græsk salat. Det passer til ALT :D
0
Brugeravatar
billiebean
Kort karma: 23
Likede indlæg: 392

Indlægaf billiebean » 19. mar 2016, 12:57

Mani skrev:Han tramper!

Åh, det gør min også! Dundrer gennem lejligheden: GA-DUNG-GA-DUNG-GA-DUNG!

Godt vores underbo er 90 år gammel og næsten døv.
1
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Thestral » 19. mar 2016, 13:00

Hans trang til at se film vildt højt
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249

Indlægaf Thestral » 20. mar 2016, 16:18

Fio skrev:I morges satte han sin telefon til at vække kl. 6.00! pga. Formel 1 . Jeg kan slet ikke tåle sådan noget motorsport, og da slet ikke på den tid.

Det gjorde min også
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 350
Likede indlæg: 3465

Indlægaf Ballademager » 20. mar 2016, 16:47

Fio skrev:
Thestral skrev:
Fio skrev:I morges satte han sin telefon til at vække kl. 6.00! pga. Formel 1 . Jeg kan slet ikke tåle sådan noget motorsport, og da slet ikke på den tid.

Det gjorde min også

Så forbander man bare TV i soveværelset! Aj intet kan gøre mig så irritabel, som de der lyde fra Formel 1. Godt nok en træls måde at blive vækket på.

Min satte ikke vækkeur, men sagde, at han ville tænde tv'et, hvis han vågnede tidligt. Han mente, at det ville blive skide hyggeligt med Formel 1 kl 6. Han vågnede heldigvis ikke tidligt :D
1
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen

Indlægaf Pixie88 » 20. mar 2016, 18:36

Thestral skrev:

Det gjorde min også

Også min :rulle: han satte bare uret til kl 3, for han skulle også have optakt med.
2
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 287
Likede indlæg: 4429

Indlægaf Rosa Espinosa » 23. mar 2016, 19:52

Han har ikke tid til at give mig alt sin opmærksomhed, for han er i gang med at hækle en karklud :rulle:
23
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 162
Likede indlæg: 1823

Indlægaf Anilara » 23. mar 2016, 20:25

Min kæreste gider ikke se sport :whine:
Jeg misunder jeres formel1-elskende kærester.
0
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1963

Indlægaf Mani » 23. mar 2016, 21:07

Han blev skide sur fordi vi blev væk fra hinanden i Kvickly. Og det var jo helt sikkert min fejl - selv om det var ham der gik et andet sted hen :stoned:
3
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 161
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2518

Indlægaf Mi55y » 29. mar 2016, 07:31

Han har megatravlt igen. Jeg spørger ham, hvornår vi skal spise sammen i løbet af ugen - det gør vi normalt 1-2 gange. Han svarer så, at det kan han kun den og den dag, men kun efter kl. 19:30 - hvilket han godt ved er alt for sent at spise for mig, jeg har ingen appetit så sent på dagen. Jeg ved så, at han har fortalt, at han har planer den ene af de dage, hvorfor jeg spørger, om han ikke skulle XX den dag. Hvortil han svarer "Jo" - og intet andet.

Ved ikke helt hvad det er, der irriterer mig, men det er nok det der med, at han ikke rigtig selv kommer på banen med noget planlægning, så jeg føler mig som om, at jeg er en, der skal booke tid hos en meget travl og vigtig statsperson who could care less! I stedet for bare at svare noget i retning af, at han desværre er sent hjemme alle dage, men vi kan hænge ud om aftenen den og den dag. Er det så svært!?
4
Frisk på brætspil i Århus? viewtopic.php?f=5&t=4972

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen

Indlægaf Pixie88 » 30. mar 2016, 15:47

Han samler ALDRIG op efter sig.
Han har lige sat sig i sofaen, placerede sit glas på sofabordet og kom til at daske til håndcremen, så den røg ned på gulvet. Han siger "hovsa" og læner sig tilbage i sofaen!!??!! Saml dog op! Hvor fucking svært kan det være???
12
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Mooserinde
Kort karma: 7
Likede indlæg: 100

Indlægaf Mooserinde » 30. mar 2016, 19:33

Okay, nu har jeg omskrevet dette indlæg flere gange inden jeg trykkede "udfør" fordi der er nogle indre kvinde-komplekser der sætter ind. :lol: :genert:

Men nu siger jeg det bare alligevel.

Det gør mig egentlig små-irriteret, at min kæreste spørger om jeg lige vil skrælle gulerødder, kartofler, skære løg osv., når det er ham der ordner aftensmad. Nogen gange kommer han ind med en skål med noget der skal ordnes og stiller foran mig i stuen. Han spørger altid pænt det er ikke det. Men ærligt, så har jeg det sådan lidt; Ordn det selv! Er det dig der laver (alm. hverdags)mad - så lav det selv!

Jeg vil hjertens gerne lave mad med ham hvis vi har aftalt det, eller der ligesom er lagt op til det med hyggesludder imens vi kokkerer sammen. Men at blive hevet ind som løg-skærer midt i Debat-læsning - Så gå da væk!
12
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 287
Likede indlæg: 4429

Indlægaf Rosa Espinosa » 31. mar 2016, 14:51

Han har lige givet en tommel op, til en fremmed mand i en Stofa bil. Har aldrig været så flov før :rulle:
5
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 165
Likede indlæg: 888

Indlægaf Æble » 31. mar 2016, 15:14

Mooserinde skrev:Okay, nu har jeg omskrevet dette indlæg flere gange inden jeg trykkede "udfør" fordi der er nogle indre kvinde-komplekser der sætter ind. :lol: :genert:

Men nu siger jeg det bare alligevel.

Det gør mig egentlig små-irriteret, at min kæreste spørger om jeg lige vil skrælle gulerødder, kartofler, skære løg osv., når det er ham der ordner aftensmad. Nogen gange kommer han ind med en skål med noget der skal ordnes og stiller foran mig i stuen. Han spørger altid pænt det er ikke det. Men ærligt, så har jeg det sådan lidt; Ordn det selv! Er det dig der laver (alm. hverdags)mad - så lav det selv!

Jeg vil hjertens gerne lave mad med ham hvis vi har aftalt det, eller der ligesom er lagt op til det med hyggesludder imens vi kokkerer sammen. Men at blive hevet ind som løg-skærer midt i Debat-læsning - Så gå da væk!

Kender det godt. Og man kan ikke tillade sig at sige nej fordi han jo står og knokler :rulle: :lol:
0

Tilbage til "Forhold og sex"