Irriterende-tråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 165
Likede indlæg: 888

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Æble » 18. apr 2016, 16:40

Pølsemix skrev:http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/retter-du-ogsaa-paa-andre-menneskers-sprog-saa-er-du-et-ubehageligt-men

:naughty:

I know :mellow: Prøver at blive bedre til at bide mig i tungen.
0
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 161
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2519

Indlægaf Mi55y » 18. apr 2016, 17:17

Tiktaktoe skrev:
Mi55y skrev:Nogle gange, når jeg læner mig ind og lægger an til et kys, forsøger han at slikke mig i øjet :wacko:

Jeg forsøgte at afskrække ham ved at sende denne artikel http://www.telegraph.co.uk/news/worldne ... tions.html, men det resulterede bare i, at han nu mener, at han er totalt med på moden i Japan :rulle:

Jeg forstår ikke.! Med vilje? :lol:

Ja... Jeg forstår det heller ikke...
0
Frisk på brætspil i Århus? viewtopic.php?f=5&t=4972

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Marichen12
Kort karma: 289
Likede indlæg: 2038

Indlægaf Marichen12 » 18. apr 2016, 18:09

Jeg tror bare det er en dag hvor han ikke kan gøre noget der ikke irriterer mig :blush: Mindsten er syg (jeg er heldigvis på orlov) og jeg skulle til lægen med hende. Jeg vågnede så i morges med delvist hold i nakken. Der var han irriterende, fordi han blev ved med at spørge om jeg var ok. Øh nej, jeg kan dårligt bevæge mig og skal slæbe rundt på 11,5 kilo slatten, pylret baby. Nå, senere, efter lægebesøg...tikkede en SMS ind om, at der var et bud på vej med papirer vedrørende vores andelsforening. Skidetqk - så nu kan jeg ikke tage en lur mens baby sover, men er nødt til at holde mig oppe. Til hans forsvar kom han hjem og hentede de store i stedet for at blive på arbejde (han har aftenmøde ude i byen). Nu er der så tikket en SMS ind om, at idioten har glemt nøglen! Skidetak igen! Så må jeg holde mig vågen til kl. sent for at buzze ham ind....

Ah, det lettede :blush:
1
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
twinkle
Kort karma: 24
Likede indlæg: 321

Indlægaf twinkle » 19. apr 2016, 05:32

Det er lidt lige meget hvad jeg siger til ham for tiden, så tager han det som noget negativt/bliver sur og mopset. Det er fandme irriterende.
0
Smiling_Goat
Kort karma: 466
Likede indlæg: 5880

Indlægaf Smiling_Goat » 20. apr 2016, 07:08

Jeg er sådan liiiiidt træt af, at han bekymrer sig over alt. Vi er diametrale modsætninger på det punkt.

Vi skal flytte i ny lejlighed sammen, og han har svært ved at sove og stresser ret meget, fordi han er bekymret over alle de ting, der potentielt, muligvis, eventuelt kan gå galt. "Er du nu sikker på, vi har penge til indskud? Er du nu sikker på, de har modtaget din ansøgning? Er du nu sikker på, du kan blive overflyttet? Er du nu sikker på...?"

Jeg tror, aldrig jeg har brugt sætningen: "Ja, det skal nok gå" så mange gange over så kort tid før.

Der har da heller ikke været problemer endnu. Pengene til indskuddet er fundet, jeg er blevet optaget osv. osv. Chillax blev der sagt!

Nu kom jeg så i sarkasme til at foreslå, at ISIS jo også kunne bombe min skole, og hvad gør vi så?! Så nu er han bekymret over PET :rulle:
13
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1015
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9197

Indlægaf Fru Sunshine » 20. apr 2016, 17:13

Pølsemix skrev:http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/retter-du-ogsaa-paa-andre-menneskers-sprog-saa-er-du-et-ubehageligt-men

:naughty:

Det er derfor dansklærere går for at være nogle rædsomme sataner :devil:
(Og man må godt rette på nordmænd).
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Q-beben
Kort karma: 35
Likede indlæg: 561

Indlægaf Q-beben » 21. apr 2016, 13:09

Når vi diskuterer, taler han så længe og i så lange sætninger, at jeg glemmer mange af de ting, han siger undervejs, som jeg gerne vil kommentere på...
(Ja, det var da også lige ved, at den her sætning også var for lang)
2
Brugeravatar
Lisva
Kort karma: 18
Likede indlæg: 392

Indlægaf Lisva » 21. apr 2016, 13:18

Min kæreste undlader tit at lukke lågerne, når han har taget noget i skabene, både i køkkenet og soveværelset. Hvad fanden handler det om?! Er det dovenskab eller glemsomhed? Jeg fatter det ikke, men han synes åbenbart, at det er en ligegyldig detalje.
4
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 111
Likede indlæg: 1085

Indlægaf girl_beat » 21. apr 2016, 13:32

Smiling_Goat skrev:Jeg er sådan liiiiidt træt af, at han bekymrer sig over alt. Vi er diametrale modsætninger på det punkt.

Vi skal flytte i ny lejlighed sammen, og han har svært ved at sove og stresser ret meget, fordi han er bekymret over alle de ting, der potentielt, muligvis, eventuelt kan gå galt. "Er du nu sikker på, vi har penge til indskud? Er du nu sikker på, de har modtaget din ansøgning? Er du nu sikker på, du kan blive overflyttet? Er du nu sikker på...?"

Jeg tror, aldrig jeg har brugt sætningen: "Ja, det skal nok gå" så mange gange over så kort tid før.

Der har da heller ikke været problemer endnu. Pengene til indskuddet er fundet, jeg er blevet optaget osv. osv. Chillax blev der sagt!

Nu kom jeg så i sarkasme til at foreslå, at ISIS jo også kunne bombe min skole, og hvad gør vi så?! Så nu er han bekymret over PET :rulle:

Arj, seriøst, det må da ikke være fedt at have det sådan... Bruger han virkelig halvdelen af sit liv på at bekymre sig?!
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Smiling_Goat
Kort karma: 466
Likede indlæg: 5880

Indlægaf Smiling_Goat » 21. apr 2016, 13:33

girl_beat skrev:
Smiling_Goat skrev:Jeg er sådan liiiiidt træt af, at han bekymrer sig over alt. Vi er diametrale modsætninger på det punkt.

Arj, seriøst, det må da ikke være fedt at have det sådan... Bruger han virkelig halvdelen af sit liv på at bekymre sig?!

Jeg ved ikke, om han bruger halvdelen af sit liv på det.. Men det er slemt lige nu.
0
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Thestral » 21. apr 2016, 13:37

Lisva skrev:Min kæreste undlader tit at lukke lågerne, når han har taget noget i skabene, både i køkkenet og soveværelset. Hvad fanden handler det om?! Er det dovenskab eller glemsomhed? Jeg fatter det ikke, men han synes åbenbart, at det er en ligegyldig detalje.
Det gør min også :genert:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Anne Droid
Kort karma: 38
Likede indlæg: 979

Indlægaf Anne Droid » 21. apr 2016, 15:37

Thestral skrev:
Lisva skrev:Min kæreste undlader tit at lukke lågerne, når han har taget noget i skabene, både i køkkenet og soveværelset. Hvad fanden handler det om?! Er det dovenskab eller glemsomhed? Jeg fatter det ikke, men han synes åbenbart, at det er en ligegyldig detalje.

Jeg vil også gerne vide hvad det handler om. Jeg kan nemlig ikke lukke overskabe :blush: Jeg opdager først de er åbne når jeg kommer ud i køkkenet igen og så lukker jeg dem. Alle fem. Måske.
Kæreste og søn har lært at leve med det.
2
My hovercraft is full of eels
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Thestral » 21. apr 2016, 15:56

Anne Droid skrev:
Thestral skrev:

Jeg vil også gerne vide hvad det handler om. Jeg kan nemlig ikke lukke overskabe :blush: Jeg opdager først de er åbne når jeg kommer ud i køkkenet igen og så lukker jeg dem. Alle fem. Måske.
Kæreste og søn har lært at leve med det.

Fyyyy :evil:

:kram:
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5960

Indlægaf LadyFox » 21. apr 2016, 16:14

Vi har sådan en lille hylde ved badekaret fyldt op med badeting så som shampoo, balsam, skrabere, body lotion og andet til badet. Min kæreste har den anden dag købt en svampe-agtig badehandske som han nu havde lagt øverst på den hylde på trods af han godt ved at jeg får det så nedern af at røre ved en masse ting, her i bland skumgummi. Bare tanken om at røre ved det lort giver mig myrepatter over alt.
Så kunne jeg da bare sidde der i badekaret og spekulere over om jeg måske muligvis kunne springe sæben over.
1
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 460
Likede indlæg: 4100

Indlægaf Viskelæder » 21. apr 2016, 16:21

LadyFox skrev:Vi har sådan en lille hylde ved badekaret fyldt op med badeting så som shampoo, balsam, skrabere, body lotion og andet til badet. Min kæreste har den anden dag købt en svampe-agtig badehandske som han nu havde lagt øverst på den hylde på trods af han godt ved at jeg får det så nedern af at røre ved en masse ting, her i bland skumgummi. Bare tanken om at røre ved det lort giver mig myrepatter over alt.
Så kunne jeg da bare sidde der i badekaret og spekulere over om jeg måske muligvis kunne springe sæben over.

Hvad sker der, når du rører det? Er det konsistensen, du ikke kan lide?
0

Tilbage til "Forhold og sex"