Irriterende-tråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 357
Likede indlæg: 3553

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Ballademager » 14. maj 2016, 17:34

(Jeg er mega sulten og er derfor lidt urimelig. Bliver seriøst hangry, hvis jeg går for længe uden mad :genert: )

Han er langsom til alt. Vi har gæster, og han laver mad. Rigtig sødt. Men det går så laaaaaaaangsomt. Det har stået på i to timer nu, og der er ingen tegn på, at han bliver færdig foreløbigt. Han går langsomt ud i køkkenet og gør ting langsomt. Har forsøgt at tilbyde hjælp for at speede processen lidt op, men han vil ikke have hjælp...

Ved godt, jeg fremstår som en virkelig, virkelig utaknemmelig kæreste lige nu... :genert:
3
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Blonderella
Kort karma: 21
Likede indlæg: 293

Indlægaf Blonderella » 15. maj 2016, 20:38

Pt irriterer det mig at han er taget op til en kammerat kl 11 - og har ikke skrevet så meget som et kuk siden. Og min hjerne er totalt klar over at han bare hygger sig med sin bedste ven - men mit hjerte gad altså godt lige at han skrev et eller andet. Bare så det LIGNER at han tænker på mig når vi ikke er sammen
2
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 166
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2572

Indlægaf Mi55y » 17. maj 2016, 12:49

Han er går meget op i miljøpolitk og er bla. uddannet indenfor miljø. Alligevel tager han på trods af god og tyk kvalitet f.eks. 5-6 papirhåndklæder, når han skal tørre hænder og 2 stk. køkkenrulle, når han skal pudse næse. Jeg kan ikke ha det!!!! Det er unødvendigt og så meget spild af papir!
2
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 74
Likede indlæg: 803

Indlægaf Mangoness » 17. maj 2016, 12:53

Mi55y skrev:Han er går meget op i miljøpolitk og er bla. uddannet indenfor miljø. Alligevel tager han på trods af god og tyk kvalitet f.eks. 5-6 papirhåndklæder, når han skal tørre hænder og 2 stk. køkkenrulle, når han skal pudse næse. Jeg kan ikke ha det!!!! Det er unødvendigt og så meget spild af papir!

Trash is for tossers! :fløjt:

http://www.trashisfortossers.com/
2
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:
Smiling_Goat
Kort karma: 469
Likede indlæg: 5948

Indlægaf Smiling_Goat » 19. maj 2016, 05:43

Ham og hans skide knuder :sur:

Jeg ved ikke, hvad det går ud på, men når han skal binde en knude på en pose, gør han det på en måde, der gør det umuligt at åbne posen igen. Han snor og snor og snor poseåbningen for til sidst at binde en stram knude. Jeg prøver hver gang at åbne den og konstaterer, at det ikke er muligt, hvorefter jeg river posen op og lægger indholdet over i en anden. Familie og venner, der skal åbne en pose, han har bundet knude på, spørger mig også hver gang, hvad den knude går ud på, og jeg kan simpelthen ikke svare på det. Det virker bare meningsløst. Det er jo ikke som om, en idiotisk knude holder mere luft ude eller lignende, den er bare idiotisk.

Jeg har brokket mig for sjov over det (det er trods alt bare en knude,) og så viser han mig, at jeg bare skal sno posens åbning igen og igen og igen - som han gjorde, da han bandt knuden - så er den lige til at åbne. Hvem pokker gider at bruge tid på at sno en plastikpose igen og igen for at åbne den? Jeg har prøvet, men helt ærligt, efter to snoninger tænker jeg: "Det her er for åndssvagt og spild af tid," hvorefter jeg river posen op. Hvorfor kan man ikke bare binde en ganske almindelig knude som ikke kræver specielle tricks at få op igen?
10
limitededition
Kort karma: 19
Likede indlæg: 89

Indlægaf limitededition » 19. maj 2016, 11:48

Smiling_Goat skrev:Ham og hans skide knuder :sur:

Jeg ved ikke, hvad det går ud på, men når han skal binde en knude på en pose, gør han det på en måde, der gør det umuligt at åbne posen igen. Han snor og snor og snor poseåbningen for til sidst at binde en stram knude. Jeg prøver hver gang at åbne den og konstaterer, at det ikke er muligt, hvorefter jeg river posen op og lægger indholdet over i en anden. Familie og venner, der skal åbne en pose, han har bundet knude på, spørger mig også hver gang, hvad den knude går ud på, og jeg kan simpelthen ikke svare på det. Det virker bare meningsløst. Det er jo ikke som om, en idiotisk knude holder mere luft ude eller lignende, den er bare idiotisk.

Jeg har brokket mig for sjov over det (det er trods alt bare en knude,) og så viser han mig, at jeg bare skal sno posens åbning igen og igen og igen - som han gjorde, da han bandt knuden - så er den lige til at åbne. Hvem pokker gider at bruge tid på at sno en plastikpose igen og igen for at åbne den? Jeg har prøvet, men helt ærligt, efter to snoninger tænker jeg: "Det her er for åndssvagt og spild af tid," hvorefter jeg river posen op. Hvorfor kan man ikke bare binde en ganske almindelig knude som ikke kræver specielle tricks at få op igen?

Det der gør min mor også. Så skide irriterende :( Forstår ikke helt hvad problemet med alm knuder er :lol:
1
NotCrazyJustLimitedEdition på den gamle debat :blush2:
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 166
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2572

Indlægaf Mi55y » 19. maj 2016, 12:34

Synes han er irriterende lige nu...

Vi sov sammen i nat, men han var for træt til at knalde. Jeg sagde så i morges, at han jo lige kunne skrive i aften, når han var kommet hjem fra sport, hvis han havde lyst til at være nøgne sammen - eftersom jeg får menstruation fredag eller lørdag, og han ikke gider knalde imens.

Men uha, han har så travlt og er stresset (hvilket er rigtig nok), så det var altså en dårlig ide, synes han. Kunne vi ikke bare nøjes med at ses fredag, som vi havde aftalt. Jo, det kan vi godt... Der er bare lige det, at han har meldt fra til et arrangement med mine kolleger fredag (fordi han trænger til at slappe af), så jeg kommer hjem til ham og sover bagefter, men jeg får jo ligesom garanteret min mens!!! Hvilket betyder at jeg potentielt skal gå uden sex i freakin' 10 dage!!! Granted, vi har lige været på weekend, hvor vi knaldede hver dag, men man kan altså ikke knalde forud! Argh, hvordan er det sket, at jeg er endt med at være den, der har mest lyst i et forhold!?!?

Og så er det også irriterende, at han ligesom implicit indikerer, at det ikke er at slappe af, når han er sammen med mig...
0
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Smiling_Goat
Kort karma: 469
Likede indlæg: 5948

Indlægaf Smiling_Goat » 19. maj 2016, 14:17

limitededition skrev:

Det der gør min mor også. Så skide irriterende :( Forstår ikke helt hvad problemet med alm knuder er :lol:

Nej! Hvad er det, de siger til sig selv?! "En almindelig knude, det er for nemt. Næææææh, man skal have en doktorgrad (og alt for meget f***ing fritid) hvis man skal åbne mine poser"? Jeg kan virkelig slet ikke fange ræsonnementet bag. Det er en knude, bind den og kom videre med din dag.

Og nu har han fået mig til at gå op i, hvordan man binder knuder. Måske er det sådan det starter! :panik:
2
limitededition
Kort karma: 19
Likede indlæg: 89

Indlægaf limitededition » 19. maj 2016, 15:07

Smiling_Goat skrev:
limitededition skrev:

Nej! Hvad er det, de siger til sig selv?! "En almindelig knude, det er for nemt. Næææææh, man skal have en doktorgrad (og alt for meget f***ing fritid) hvis man skal åbne mine poser"? Jeg kan virkelig slet ikke fange ræsonnementet bag. Det er en knude, bind den og kom videre med din dag.

Og nu har han fået mig til at gå op i, hvordan man binder knuder. Måske er det sådan det starter! :panik:

Jeg aner virkelig heller ikke hvad tanken bag det, er! Det er jo ikke meningen at normalt fungerende mennesker skal have hjælp til at binde deres åndssvage knuder op. :wacko:
2
NotCrazyJustLimitedEdition på den gamle debat :blush2:
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2335

Indlægaf Studsgaard » 21. maj 2016, 14:07

Han har en fantastisk evne til at tænde for enten noget musik eller tv'et, gerne ret højt, og så gå væk/ud af rummet.
Og så bliver han små fornærmet når han kommer retur, og jeg har skruet ned/slukket :/
3
Brugeravatar
Lone
Kort karma: 11
Likede indlæg: 202

Indlægaf Lone » 21. maj 2016, 15:21

Studsgaard skrev:Han har en fantastisk evne til at tænde for enten noget musik eller tv'et, gerne ret højt, og så gå væk/ud af rummet.
Og så bliver han små fornærmet når han kommer retur, og jeg har skruet ned/slukket :/

Haha! Dét gør min kæreste også jævnligt. Fx når jeg er ved at lave mad. Så kommer han ud i køkkenet, tænder radioen, finder et eller andet og går så igen...Jamen altså...hvis jeg ville høre radio, mens jeg lavede mad, så havde jeg jo nok tændt for den :stoned:
7
Firebird
Kort karma: 160
Geografisk sted: Pladderpaddelandsby
Likede indlæg: 1284

Indlægaf Firebird » 23. maj 2016, 08:05

HE :D

Jeg må tilstå at jeg også var en af de hersens mænd der bandt fastoide knuder på poserne. Det gør mænd bare, og kvinder bliver stiktossede over det. Sådan er det bare. :fløjt:

Min eks kone blev dog tilsidst så arrig over knuderne, at hun anskaffede dem på billedet og meddelte mig at hver gang jeg bandt en af mine spasserknuder istedet for at bruge lukkeren, så ville der være nul sex den følgene uge. Sært nok forsvandt knuderne. :D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1449

Indlægaf Badesandalen » 23. maj 2016, 12:48

Firebird skrev:HE :D

Jeg må tilstå at jeg også var en af de hersens mænd der bandt fastoide knuder på poserne. Det gør mænd bare, og kvinder bliver stiktossede over det. Sådan er det bare. :fløjt:

Her er det nu omvendt. :lol:
0
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 23. maj 2016, 12:53

Firebird skrev:
Min eks kone blev dog tilsidst så arrig over knuderne, at hun anskaffede dem på billedet og meddelte mig at hver gang jeg bandt en af mine spasserknuder istedet for at bruge lukkeren, så ville der være nul sex den følgene uge. Sært nok forsvandt knuderne. :D

Billede
3
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 357
Likede indlæg: 3553

Indlægaf Ballademager » 23. maj 2016, 13:06

Firebird skrev:HE :D

En skøn kombi af kvindelist og manipulation :lol:
2
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...

Tilbage til "Forhold og sex"