Irriterende-tråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
ina
Kort karma: 132
Likede indlæg: 717

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf ina » 12. jun 2016, 19:01

Bøtte skrev:
ina skrev:Han siger ja til noget eller giver mig ret i et eller andet, og når det så skal ske (det han har sagt ja til), så kan han ikke huske det og så skal vi pludselig igennem en eller anden diskussion om det nu også er en god ide.

Din kæmpe spade, du har sagt ja og du gav mig ret i at det var en god ide, da vi snakkede om det for en uge siden! :cuss: :gisp: :mellow:

Sidder han bare og nikker og giver mig ret uden at høre hvad jeg siger eller hvad fanden foregår der? Mine patter rører fandme snart gulvet. :tie: :cuss:

Det er præcis det samme herhjemme. Det er simpelthen så voldsomt irriterende! :rulle:

Det er røvirriterende! Hvorfor hører de dog ikke bare efter første gang?? :forvirret:
0
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 524
Likede indlæg: 2441

Indlægaf Bøtte » 12. jun 2016, 19:07

ina skrev:
Bøtte skrev:
ina skrev:Han siger ja til noget eller giver mig ret i et eller andet, og når det så skal ske (det han har sagt ja til), så kan han ikke huske det og så skal vi pludselig igennem en eller anden diskussion om det nu også er en god ide.

Din kæmpe spade, du har sagt ja og du gav mig ret i at det var en god ide, da vi snakkede om det for en uge siden! :cuss: :gisp: :mellow:

Sidder han bare og nikker og giver mig ret uden at høre hvad jeg siger eller hvad fanden foregår der? Mine patter rører fandme snart gulvet. :tie: :cuss:

Det er præcis det samme herhjemme. Det er simpelthen så voldsomt irriterende! :rulle:

Det er røvirriterende! Hvorfor hører de dog ikke bare efter første gang?? :forvirret:

Ja det er underligt. Skide irriterende når man forventer et eller andet og pludselig er det glemt eller 'det har vi da ikke snakket om'.
1
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
ina

Indlægaf ina » 12. jun 2016, 19:12

Bøtte skrev:
ina skrev:
Bøtte skrev:

Ja det er underligt. Skide irriterende når man forventer et eller andet og pludselig er det glemt eller 'det har vi da ikke snakket om'.

Jeg har virkelig også skældt C ud over det i dag. :lol: Han har sagt noget til sin far om en beslutning, hvor jeg troede vi havde truffet den modsatte. :stoned: Og det kan han ikke huske, at vi har, trods han virkede helt med den. Så han måtte ringe til sin far og sige "ina siger at vi ikke vil alligevel". :genert:
2
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 307
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2548

Indlægaf Rikke » 12. jun 2016, 19:13

Jeres mænd er ikke meget anderledes end min 9-årige datter :D
8
:whip:
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 354
Likede indlæg: 3520

Indlægaf Ballademager » 12. jun 2016, 19:29

ina skrev:
Bøtte skrev:

Fordi planlægning for (nogle) mænd er cirka lige så interessant som Formel 1 er for os. Fælles kalender, siger jeg bare. Er man indkaldt i kalenderen, så hænger man på den :-D
3
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
ina

Indlægaf ina » 12. jun 2016, 19:43

Ballademager skrev:
ina skrev:
Bøtte skrev:

Fordi planlægning for (nogle) mænd er cirka lige så interessant som Formel 1 er for os. Fælles kalender, siger jeg bare. Er man indkaldt i kalenderen, så hænger man på den :-D

:lol: God ide! Men det er ikke kun planlægning, det er også beslutninger om hvor vi skal på ferie, om hvad vi skal have lavet i haven osv osv. Simpelthen irriterende. :D
1
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 12. jun 2016, 19:46

Præcis, det er ikke kun planlægning men nærmest alt. Vi havde aftalt en lampe til stuen og da jeg så ville bestille, så blev hel paf og 'det har vi sgu ikke aftalt'. :rulle:
2
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 19. jun 2016, 16:00

Han prikker mig i mine deller og siger "skaaat, hvorfor blævrer de sådan?". Forleden efterfulgt af, at han satte sig ned og spiste en Snickers lige efter :stoned:

Det er godt, at han også jævnligt fortæller mig, at han synes, jeg er lækker. Ellers ville jeg nok blive sur :D
1

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 19. jun 2016, 19:12

Vi har bestilt nye gardiner til køkkenet, fordi det ene gik i stykker. Men selv om det er i stykker og vi ikke kan bruge det mere, skal det da ikke smides ud, nej uha da, for man ved aldrig om vi får brug for det.

Jeg har i mit 30 år lange liv ALDRIG stået og manglet et plissegardin, der er i stykker :rulle:
21
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 20. jun 2016, 04:01

Bøtte skrev:Vi har bestilt nye gardiner til køkkenet, fordi det ene gik i stykker. Men selv om det er i stykker og vi ikke kan bruge det mere, skal det da ikke smides ud, nej uha da, for man ved aldrig om vi får brug for det.

Jeg har i mit 30 år lange liv ALDRIG stået og manglet et plissegardin, der er i stykker :rulle:

Men Bøtte, det VED du jo ikke, om I kommer til om en 30-35 år :D
3

Brugeravatar
Bøtte

Indlægaf Bøtte » 20. jun 2016, 08:25

Ballademager skrev:
Bøtte skrev:Vi har bestilt nye gardiner til køkkenet, fordi det ene gik i stykker. Men selv om det er i stykker og vi ikke kan bruge det mere, skal det da ikke smides ud, nej uha da, for man ved aldrig om vi får brug for det.

Men Bøtte, det VED du jo ikke, om I kommer til om en 30-35 år :D

Jeg tror jeg tager chancen :-D
1
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 346
Likede indlæg: 2371

Indlægaf achillaxedprune » 20. jun 2016, 15:45

Min mand er ikke nok nøgen. Dét er irriterende. :cuss:
2
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
ina

Indlægaf ina » 21. jun 2016, 11:45

Han får indimellem sådan nogle bageflip, hvor han går helt vildt meget op i at bage. :stoned: Så bruger han 1 mio.kr. på specialmel og alt muligt.

De sidste to dage har han så haft et flip. Og det er lækkert med nybagt brød. Men så liiiige i går i ulvetimen, SKULLE de to deje han havde sat over i forgårs hæve på køkkenbordet, og bagefter på grillen og i ovnen. Og den dej der skulle på grillen var for klistret og... REN PANIK. :panik:

Børnene var trætte og skændtes, og jeg var så træt af at han skulle være bager lige der. Da jeg så foreslog at putte dejen på bagepapir og bære det ud til grillen sådan og dejen så ikke ville slippe bagepapiret igen derude, så var verden af lave, og det gjorde vi ALDRIG igen. :rulle:

Og så efterlader han køkkenet med mel og dej over det hele, og flere klude og håndklæder der var drivvåd og med dej på. Da jeg kom ned efter at have puttet børnene og så det, lavede jeg en (stor) scene, og så blev der ryddet op.

Nogen gange driver han mig simpelthen til vanvid. :cuss:
8
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 26. jun 2016, 18:56

Jeg kom for skade at bede ham om at vende sin motorcykel (den står i carporten), så styret ikke fylder så meget, når man åbner hoveddøren. Jeg bad ham vende den, ikke flytte den, og den står stadig samme sted. Han vendte den, men siden har han fortalt alle, at jeg har skåret hans ene bolle af, fordi jeg har fortalt ham, hvordan motorcyklen skal stå. Kolleger, familiemedlemmer og mig en million gange ("nu hvor du har skåret min ene bolle af").

Hør nu her, jeg GIDER ikke høre mere om den åndsvage placering, og hvis du var under tøflen, så havde du fået besked på at parkere den et andet sted, så vasketøjet kan stå, hvor det plejer at stå (det plejer at stå der hvor motorcyklen står nu) :rulle:
9

Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 654

Indlægaf Jailbird » 26. jun 2016, 19:59

Kæresten, som til tider taler virkelig langsomt og generelt er lang tid om at nå frem til en pointe. Senest i dag efter aftensmaden:

"Og så i dag, da jeg var ude at handle, da så jeg en Daim-is i køledisken, du ved, ved siden af pomfritterne. Og den lå der helt alene, så jeg tænkte at den nok var en rest fra et spottilbud. Så jeg scannede den ... Men nej, den var ikke på tilbud, så jeg købte den ikke." :mellow:
10

Tilbage til "Forhold og sex"