Irriterende-tråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
musel
Kort karma: 32
Likede indlæg: 300

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf musel » 16. jan 2016, 11:25

JoyNips skrev:Han går virkelig ofte i stå i vores bil. Det irriterer mig enormt, for han er altså bedst til at parkere, så når vi kører sammen kører han altid. Det er bare så pinligt, når han IGEN går i stå i et lyskryds. Det sker aldrig for mig...

Min kæreste gør det samme. Og han prøver at bilde mig ind, at det altså KUN sker, når jeg er i bilen med ham. :sarkasme:
4
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 671
Likede indlæg: 3831

Indlægaf Bøtte » 16. jan 2016, 22:10

Hver eneste aften tager han min dyne og ligger med den til jeg kommer i seng (de dage han går i seng før mig).

Han har selv valgt at have en anden og tungere dyne end den jeg har. Men alligevel ligger han med min, (men han vil på ingen måde indrømme at min er bedre) Så den er varm og træls, når jeg skal bruge den. Jeg elsker at komme i seng til en kold dyne.
2
S :lun:
V :lun:
Smiling_Goat
Kort karma: 599
Likede indlæg: 8897

Indlægaf Smiling_Goat » 18. jan 2016, 12:10

Han skulle til jobsamtale kl. 11 til et job, der vil betyde en flytning til den anden ende af landet. Jeg skal med, så jeg er virkelig nysgerrig over hvordan samtalen gik, men har jeg hørt noget? Næh..

Jeg skrev endda en besked kl. 12.30.. Intet.

Måske fik han jobbet, blev så begejstret at han kom til smadre telefonen op i loftet, da han jublende kastede armene over hovedet?
5
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1114
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 10254

Indlægaf Fru Sunshine » 22. jan 2016, 21:08

Han har igen okkuperet fjernbetjeningen og fundet en eller anden åndssvag actionfilm, som jeg virkelig ikke gider se.

På et eller andet tidspunkt tror jeg, at jeg opfinder et system, der indstiller vores fjernsyn til kun at kunne vise gyserfilm og horror. Så kan han lære det, kan han.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 304
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 3736

Indlægaf Studsgaard » 22. jan 2016, 23:54

Han er dygtig til at få sat musik igang (ofteste lidt højere end jeg syntes er hyggeligt) og så gå igang med noget et andet sted. Det kan være ordne bil udenfor eller gå på badeværelset og gå igang med et større dagsprojekt(klipning/badning/groomning af skæg - hvilket jo er fin nok) men forstår ikke lige hvorfor vi andre skal "serviceres" med musik først. :gruble:
1
Brugeravatar
FruKuk
Kort karma: 129
Likede indlæg: 1060

Indlægaf FruKuk » 24. jan 2016, 13:03

Hr Kuk er rejst til Sverige med mine bilnøgler :cuss:

LAD NU FOR HELVEDE VÆRE MED AT TAGE MINE NØGLER!!!
5
Fræksak
Kort karma: 87
Likede indlæg: 715

Indlægaf Fræksak » 24. jan 2016, 14:36

Min (granvoksne) mand, der ellers er højtuddannet og normalt formulerer sig glimrende, kan simpelthen ikke slippe vanen med at sige "du må nødt til" :wacko:
1
Brugeravatar
Alphilia
Kort karma: 29
Likede indlæg: 525

Indlægaf Alphilia » 25. jan 2016, 12:38

Han er mandesyg og pisse kræsen. Det sidste er ikke noget nyt, men lige i dag... argh!
0
Brugeravatar
FruKuk

Indlægaf FruKuk » 25. jan 2016, 17:50

Ballademager skrev:
FruKuk skrev:Hr Kuk er rejst til Sverige med mine bilnøgler :cuss:

En passende hævn kunne være, at du netop omtaler ham Hr. Kuk i en svenskers påhør. Kuk betyder nemlig diller på svensk :klap: Så gør han det nok ikke en anden gang :D

Spas :D

Men han er sgu top distræt og det er hverken første eller sidste gang, at han drager af med mine nøgler, ekstra nøglerne, nøglen til skuret med klapvogn/tørretumbler, min pung, min mobil, mit pas (hvilket så kun blev VIRKELIGT dumt for ham selv...). Jeg prøver desperat at have mine vigtigste ting under opsyn/gemt af vejen, men det går stadig jævnligt gal :stoned:

Han er faktisk engang draget afsted i mine habitbukser med tanken "kæft, jeg er blevet tyk..."
25
Brugeravatar
FruKuk

Indlægaf FruKuk » 27. jan 2016, 14:49

Ballademager skrev:
FruKuk skrev:
Ballademager skrev:
FruKuk skrev:Hr Kuk er rejst til Sverige med mine bilnøgler :cuss:

En passende hævn kunne være, at du netop omtaler ham Hr. Kuk i en svenskers påhør. Kuk betyder nemlig diller på svensk :klap: Så gør han det nok ikke en anden gang :D

Spas :D

Men han er sgu top distræt og det er hverken første eller sidste gang, at han drager af med mine nøgler, ekstra nøglerne, nøglen til skuret med klapvogn/tørretumbler, min pung, min mobil, mit pas (hvilket så kun blev VIRKELIGT dumt for ham selv...). Jeg prøver desperat at have mine vigtigste ting under opsyn/gemt af vejen, men det går stadig jævnligt gal :stoned:

Han er faktisk engang draget afsted i mine habitbukser med tanken "kæft, jeg er blevet tyk..."

Undskyld, men du beskriver det simpelthen så sjovt! :lol: :klap:

Har du overvejet at gemme dem ad vejen i din dametaske? Der kommer han vel næppe? :-D

Men det er jo begrænset, HVOR meget man kan gemme i sin taske :-D
0
Brugeravatar
FruKuk

Indlægaf FruKuk » 27. jan 2016, 17:56

Ballademager skrev:^^ True.... Der er i hvert fald nok ikke plads til habitbukser :gruble:

Han burde faktisk hoste op med en ny stor lækker læder taske!
3
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 361
Likede indlæg: 5572

Indlægaf Joe » 27. jan 2016, 18:06

Jeg har sådan en aften, hvor jeg har brug for ro og stabilitet, og egentlig bare har brug for at se Peter Plys eller et eller andet fucking uskadeligt, fordi det er cirka det eneste jeg ikke ville blive hidsig af pt.
Men nej, vi skal se håndboldkamp mens min værre halvdel råber af tv'et. For det skal jo nok hjælpe på mit humør...
0
you did not break me
Brugeravatar
billiebean
Kort karma: 49
Likede indlæg: 863

Indlægaf billiebean » 27. jan 2016, 18:28

musel skrev:
JoyNips skrev:Han går virkelig ofte i stå i vores bil. Det irriterer mig enormt, for han er altså bedst til at parkere, så når vi kører sammen kører han altid. Det er bare så pinligt, når han IGEN går i stå i et lyskryds. Det sker aldrig for mig...

Min kæreste gør det samme. Og han prøver at bilde mig ind, at det altså KUN sker, når jeg er i bilen med ham. :sarkasme:

Det gør min også! Det er, som om han ikke kan finde ud af at "tune ind" på bilen og dens mekanik, og det irriterer mig.

Han ser også mange af sådan nogle fladpandede lol-videoer på Facebook, og jeg hader, når jeg får et chok, fordi der pludselig lyder en masse larm fra mobilen eller computeren og så er det væk.. og så igen.. og igen og igen! Seriøst, høretelefoner, please!
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 708
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 10241

Indlægaf LadyFox » 27. jan 2016, 18:32

Jeg skyper ham klokken 9 dansk tid, og snakker lidt med ham - han spørger så om jeg ringer igen senere og jeg siger at det gør jeg hvis jeg får tid, han presser lidt på og jeg lover at det gør jeg selvfølgelig. Siden har han ikke været online og klokken er 22.30 her :stoned: spasser.
1
"You used to call me on my cell phone,
Late night when you need my love"
Brugeravatar
musel
Kort karma: 32
Likede indlæg: 300

Indlægaf musel » 27. jan 2016, 18:45

Min kæreste starter alle sætninger med "Så". Så nu er jeg kraftedeme også begyndt på det :cuss: Så irriterende!
10

Tilbage til "Forhold og sex"