Irriterende-tråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1447

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Badesandalen » 15. jul 2016, 21:08

Smiling_Goat skrev:
Badesandalen skrev:Nej! Hvis han var ond ved dig ville du forlade ham, og hvem skulle så hækle hjemmesko og kæledyr til ham? Og hjælpe med at passe Ugla (og de andre jeg desværre ikke lige kan huske navnet på)?

God pointe :D

Og for at det ikke skal være løgn, bruger han Jørgen som pude. Så ikke nok med, at jeg er begravet under 65 kilo mand, der snorker så højt, at jeg ikke kan høre fjernsynet.. Så bliver jeg også nidstirret af en enhjørning.

Det var ikke det, jeg skrev mig op til, da jeg sagde ja til at flytte med til Sjælland :sur:

Okay, jeg har virkelig ondt af dig, din aften bliver bare værre og værre. Kan du ikke få Jørgen til at prutte på ham? Så slipper I begge. :D
1
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Smiling_Goat
Kort karma: 462
Likede indlæg: 5873

Indlægaf Smiling_Goat » 15. jul 2016, 21:15

Badesandalen skrev:
Smiling_Goat skrev:
Badesandalen skrev:Nej! Hvis han var ond ved dig ville du forlade ham, og hvem skulle så hækle hjemmesko og kæledyr til ham? Og hjælpe med at passe Ugla (og de andre jeg desværre ikke lige kan huske navnet på)?

God pointe :D

Og for at det ikke skal være løgn, bruger han Jørgen som pude. Så ikke nok med, at jeg er begravet under 65 kilo mand, der snorker så højt, at jeg ikke kan høre fjernsynet.. Så bliver jeg også nidstirret af en enhjørning.

Det var ikke det, jeg skrev mig op til, da jeg sagde ja til at flytte med til Sjælland :sur:

Okay, jeg har virkelig ondt af dig, din aften bliver bare værre og værre. Kan du ikke få Jørgen til at prutte på ham? Så slipper I begge. :D

Done.. Jørgen er heldigvis føjelig på den måde.
0
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1447

Indlægaf Badesandalen » 15. jul 2016, 21:17

Smiling_Goat skrev:
Badesandalen skrev:Okay, jeg har virkelig ondt af dig, din aften bliver bare værre og værre. Kan du ikke få Jørgen til at prutte på ham? Så slipper I begge. :D

Done.. Jørgen er heldigvis føjelig på den måde.

Godt. :lol:
0
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 350
Likede indlæg: 3464

Indlægaf Ballademager » 17. jul 2016, 20:39

Han roder rundt om aftenen, så jeg ikke kan falde i søvn. Ser larmende og flimrende tv i soveværelset til rigtig sent. Gider ikke børste tænder før han går i seng, men først når jeg er faldet i en let søvn. Så vågner jeg igen, når han går ned. Og når han kommer op 15 min efter og skal ryste dyner og banke sin pude. Og når han skal ned igen for at hente vand. Argh.... :rulle:

Skal ekstra tidligt op i morgen, fordi jeg skal cykle på arbejde, fordi han skal låne min bil (hans egen er på værksted). Synes det ville være fair, hvis han gad gøre sig færdig, så der kunne blive ro, når nu mit vækkeur ringer 05.30. But no...
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Buller
Kort karma: 29
Likede indlæg: 637

Indlægaf Buller » 17. jul 2016, 23:54

Ballademager skrev:Han roder rundt om aftenen, så jeg ikke kan falde i søvn. Ser larmende og flimrende tv i soveværelset til rigtig sent. Gider ikke børste tænder før han går i seng, men først når jeg er faldet i en let søvn. Så vågner jeg igen, når han går ned. Og når han kommer op 15 min efter og skal ryste dyner og banke sin pude. Og når han skal ned igen for at hente vand. Argh.... :rulle:

Skal ekstra tidligt op i morgen, fordi jeg skal cykle på arbejde, fordi han skal låne min bil (hans egen er på værksted). Synes det ville være fair, hvis han gad gøre sig færdig, så der kunne blive ro, når nu mit vækkeur ringer 05.30. But no...

returner dog gestussen når du står op. Det er da i den grad dårlig opførsel fra hans side af. Det der plejer at virke bedst imo er bare at sende den tilbage...

du holder mig længe oppe, jamen velkommen til at blive vækket tidligt, så kan han se hvor længe han synes det er sjovt og så kan han jo lære at vise hensyn fremover selv.

Min søster havde en tendens til at kime mid ned på aftner hvor hun fik at vide at jeg sov før nattevagt...det stoppede da jeg tilbød at ringe til hende en gang i timen på hele min nattevagt. Sjovt som den slags virker.
8
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 161
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2518

Indlægaf Mi55y » 18. jul 2016, 06:24

Han har et forhold til en anden - sin mobil... Holy moses jeg er træt af, at den skal hives frem i tide og utide. Fair nok, hvis den rent faktisk har givet lyd fra sig, men ofte skal han også bare lige tjekke, at der ikke er sket noget spændende på BT eller FB i den sidste halve time, siden han sidst tjekkede... Det nærmer sig sgu da en tvangshandling! Jeg kommenterer jævnligt på det, men det hjælper ikke rigtigt... Overvejer at kræve, at den bliver i jakken, næste gang, vi er sammen...
1
Frisk på brætspil i Århus? viewtopic.php?f=5&t=4972

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11691

Indlægaf Dirtylittledevil » 18. jul 2016, 06:30

Mi55y skrev:Han har et forhold til en anden - sin mobil... Holy moses jeg er træt af, at den skal hives frem i tide og utide. Fair nok, hvis den rent faktisk har givet lyd fra sig, men ofte skal han også bare lige tjekke, at der ikke er sket noget spændende på BT eller FB i den sidste halve time, siden han sidst tjekkede... Det nærmer sig sgu da en tvangshandling! Jeg kommenterer jævnligt på det, men det hjælper ikke rigtigt... Overvejer at kræve, at den bliver i jakken, næste gang, vi er sammen...

Det er så træls sådan noget!
I min familie er der et ægtepar på min alder som begge har sat deres mobiler til at komme med en ret høj "ding" lyd hvis der sker noget på FB, mail, Insta osv osv. Hvis man så sidder i en samtale og ding-lyden kommer, og man ligesom bare fastholder samtalen og øjenkontakten, så kan man se hvordan de bliver mere og mere urolige og ukoncentrerede... indtil de kan tillade sig at tjekke mobilen. Latterligt. Og der er altså ingen af dem som er læger med tilkaldevagt eller andet livsvigtigt.
3
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 161
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2518

Indlægaf Mi55y » 18. jul 2016, 06:40

Dirtylittledevil skrev:
I min familie er der et ægtepar på min alder som begge har sat deres mobiler til at komme med en ret høj "ding" lyd hvis der sker noget på FB, mail, Insta osv osv. Hvis man så sidder i en samtale og ding-lyden kommer, og man ligesom bare fastholder samtalen og øjenkontakten, så kan man se hvordan de bliver mere og mere urolige og ukoncentrerede... indtil de kan tillade sig at tjekke mobilen. Latterligt. Og der er altså ingen af dem som er læger med tilkaldevagt eller andet livsvigtigt.

Der er bare ikke noget værre! Man føler sig så tilsidesat og nedprioriteret - og for hvad!? Folks ligegyldige opdateringer...

Det er simpelthen en af de grimmeste dårlige vaner, jeg kender til!
7
Frisk på brætspil i Århus? viewtopic.php?f=5&t=4972

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 350
Likede indlæg: 3464

Indlægaf Ballademager » 18. jul 2016, 07:02

Buller skrev:
Ballademager skrev:Han roder rundt om aftenen, så jeg ikke kan falde i søvn. Ser larmende og flimrende tv i soveværelset til rigtig sent. Gider ikke børste tænder før han går i seng, men først når jeg er faldet i en let søvn. Så vågner jeg igen, når han går ned. Og når han kommer op 15 min efter og skal ryste dyner og banke sin pude. Og når han skal ned igen for at hente vand. Argh.... :rulle:

returner dog gestussen når du står op. Det er da i den grad dårlig opførsel fra hans side af. Det der plejer at virke bedst imo er bare at sende den tilbage...

du holder mig længe oppe, jamen velkommen til at blive vækket tidligt, så kan han se hvor længe han synes det er sjovt og så kan han jo lære at vise hensyn fremover selv.

Min søster havde en tendens til at kime mid ned på aftner hvor hun fik at vide at jeg sov før nattevagt...det stoppede da jeg tilbød at ringe til hende en gang i timen på hele min nattevagt. Sjovt som den slags virker.

Kan godt se din pointe, synes bare ikke, at hævn er vejen frem :genert:

Min kæreste har ofte rigtig svært ved at falde i søvn, og han bøvler i perioder med tankemylder og skal derfor underholdes for at få tankerne på afstand. Derfor kommer han nemt til at rode lidt rundt. Han gør det ikke bevidst for at genere mig, men derfor er det bare voldsomt irriterende alligevel, når det igen og igen sætter dagsordenen for, hvornår jeg skal sove.

Hvorfor sætter du i øvrigt ikke din telefon på lydløs, når du skal sove inden nattevagt?
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Frk._Strawberry
Kort karma: 49
Likede indlæg: 384

Indlægaf Frk._Strawberry » 18. jul 2016, 07:43

Ballademager skrev:
Buller skrev:

Min kæreste har ofte rigtig svært ved at falde i søvn, og han bøvler i perioder med tankemylder og skal derfor underholdes for at få tankerne på afstand. Derfor kommer han nemt til at rode lidt rundt. Han gør det ikke bevidst for at genere mig, men derfor er det bare voldsomt irriterende alligevel, når det igen og igen sætter dagsordenen for, hvornår jeg skal sove.

Hvorfor sætter du i øvrigt ikke din telefon på lydløs, når du skal sove inden nattevagt?

Men han kan vel godt tage hensyn og børste tænder og lave ryste-dyne/pude-show inden du falder i søvn?

OT:
Meget apropros det med mobiler - min kæreste kan ikke leve uden at høre sin mobil, så engang imellem står man og skal være seriøs og så kommer der brægende "FACEBOOK-MESSAGE" fra lommen :rulle:
1
Brugeravatar
TheAuthor
Kort karma: 51
Likede indlæg: 387

Indlægaf TheAuthor » 18. jul 2016, 07:49

Dirtylittledevil skrev:
Mi55y skrev:Han har et forhold til en anden - sin mobil... Holy moses jeg er træt af, at den skal hives frem i tide og utide. Fair nok, hvis den rent faktisk har givet lyd fra sig, men ofte skal han også bare lige tjekke, at der ikke er sket noget spændende på BT eller FB i den sidste halve time, siden han sidst tjekkede... Det nærmer sig sgu da en tvangshandling! Jeg kommenterer jævnligt på det, men det hjælper ikke rigtigt... Overvejer at kræve, at den bliver i jakken, næste gang, vi er sammen...

Det lyder lidt som min mor ..
1
Everyone Deserves Their Happy Ending ..
Buller
Kort karma: 29
Likede indlæg: 637

Indlægaf Buller » 18. jul 2016, 07:49

Ballademager skrev:
Buller skrev:

Gør jeg også, men hun ringede også til min mand 4 gange... om han ikke lige kunne vække mig og... nej, det gad han da ikke. Det er bare det respektløse i det jeg absolut ikke gider.

Ligesom med din kæreste, fair nok man ikke kan sove, men det er da utroligt røvet at dele den gave med dig, han kan da sove på sofaen eller som minimum være voksen nok til at huske at børste tænder og tage et glas vand med og alt det gejl med dynen og puden har da heller ikke noget at gøre med og man har svært ved at sove eller ej, så kan han da gøre det før du lægger dig til at sove.

Jeg ville hjælpe ham til lidt naturlig træthed ved at sørge for at han stod tidligere op i en periode. Eller til han lærte at underholde sig selv uden at det skulle gå ud over mig.

Min mand har i øvrigt også svært ved at sove ind imellem, han har smerter... det resulterer naturligvis ikke i at han bestemmer over hele soveværelset og dikterer mine sovevaner. Han ser lidt netflix på sin tlf med høretelefoner på, det generer minimalt og ellers holder han sig i stuen til han skal sove. Totalt simpel løsning, og respektfuld overfor mig. I like.
6
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 18. jul 2016, 14:11

Min kæreste gør en del små ting, der irriterer mig.

Om morgenen koger han vand og tager elkedlen med ud på altanen, hvor han indtager sin kaffe. Det resulterer i at jeg aldrig kan finde den, for han tager den selvfølgelig ikke med ud i køkkenet! Hvorfor fuck laver han ikke bare kaffen i køkkenet, han drikker alligevel kun en enkelt kop.

Hvis han kommer til at vælte noget ned fra et bord, samler han det ALDRIG op. Jeg må virkelig tit ned på gulvet og kravle efter læbepomader, hæklenåle og bestik. OMFG hvor svært kan det være, lige at samle lortet op??!!

Drikker han sodavand, skruer han ikke låget på. Jeg er så pisse træt af at vælte flasker så der ligger vand eller sodavand ud over det hele.
Han stiller også kander på gulvet, som jeg ikke ser og derfor vælter.

Hvis han selv vælter en flaske eller kande, henter han et viskestykke og lægger over pytten.. og lader den ligge! Der giver ingen mening! Gulvet tager lige så meget skade af en vandpyt som af et drivvådt viskestykke!!

Han larmer så sindssyg meget, når han laver mad eller tømmer opvasker. Jeg bliver simpelthen idiot!

Ahh, det lettede :-D
10
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Yetie
Kort karma: 1
Likede indlæg: 21

Indlægaf Yetie » 19. jul 2016, 16:25

Pixie88 skrev:Min kæreste gør en del små ting, der irriterer mig.

Om morgenen koger han vand og tager elkedlen med ud på altanen, hvor han indtager sin kaffe. Det resulterer i at jeg aldrig kan finde den, for han tager den selvfølgelig ikke med ud i køkkenet! Hvorfor fuck laver han ikke bare kaffen i køkkenet, han drikker alligevel kun en enkelt kop.

Hvis han kommer til at vælte noget ned fra et bord, samler han det ALDRIG op. Jeg må virkelig tit ned på gulvet og kravle efter læbepomader, hæklenåle og bestik. OMFG hvor svært kan det være, lige at samle lortet op??!!

Drikker han sodavand, skruer han ikke låget på. Jeg er så pisse træt af at vælte flasker så der ligger vand eller sodavand ud over det hele.

Hvis han selv vælter en flaske eller kande, henter han et viskestykke og lægger over pytten.. og lader den ligge! Der giver ingen mening! Gulvet tager lige så meget skade af en vandpyt som af et drivvådt viskestykke!!

Han larmer så sindssyg meget, når han laver mad eller tømmer opvasker. Jeg bliver simpelthen idiot!

Jeg kan høre at der er flere af den slags... Er gift med en af samme type. Desuden bruger han badekarret som udvidet vasketøjskurv. :rulle:
1
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 20. jul 2016, 10:42

Yetie skrev:
Pixie88 skrev:Min kæreste gør en del små ting, der irriterer mig.

Jeg kan høre at der er flere af den slags... Er gift med en af samme type. Desuden bruger han badekarret som udvidet vasketøjskurv. :rulle:

Min bruger gulvet foran badeværelsesdøren :rulle:
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!

Tilbage til "Forhold og sex"