Irriterende-tråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Frk._Strawberry
Kort karma: 49
Likede indlæg: 384

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Frk._Strawberry » 13. aug 2016, 10:11

Min kæreste og jeg rejser til Kreta imorgen tidlig..

Indtil videre er hans kuffert "fyldt op" med boxershorts, strømper og sko - resten, dvs. alt det tøj, han skal have med, hænger på tørresnoren og er stadig fugtigt.. Argh! :evil:
0
Yetie
Kort karma: 1
Likede indlæg: 21

Indlægaf Yetie » 13. aug 2016, 18:56

Frk._Strawberry skrev:Min kæreste og jeg rejser til Kreta imorgen tidlig..

Indtil videre er hans kuffert "fyldt op" med boxershorts, strømper og sko - resten, dvs. alt det tøj, han skal have med, hænger på tørresnoren og er stadig fugtigt.. Argh! :evil:

Præcis samme manøvre havde min mand gang i sidst vi skulle på ferie. Og da det kun var forlænget weekend skulle vi dele kuffert. Han kunne ikke forstå at jeg ikke var begejstret for tanken om fugtigt tøj i kufferten. :rulle:

I går var han heller ikke populær. Vi var på træf, og jeg stod sammen med nogle af hans venner i ølteltet. Vi var sultne, og manden havde lovet at komme lige om lidt - de havde opgivet at vække en sovende kammerat. Efter mere end en halv time går vi så op i kø til mad, lige ved siden af ølteltet. Jeg ringer til ham og siger at vi står i kø. Og så er han stadig ikke på vej! Det tager 20 minutter at gå fra vores telt til ølteltet. Endte med at gå op for at hente ham, og der var han stadig ikke klar, for de havde lige besluttet igen at forsøge at vække kammeraten. MEN SÅ RING DOG!!! :evil:
1
Brugeravatar
Frøken Himmelblå
Kort karma: 9
Likede indlæg: 155

Indlægaf Frøken Himmelblå » 16. aug 2016, 16:04

Han synes man ser for dum ud når man går rundt med en Ipad udenfor, så han vil ikke gå en tur med mig og fange pokemons.
jovist ser man da dum ud. Men jeg vil altså virkelig gerne ud på en tur, så hvis jeg kan se bort fra det, kan han vel også. Men næh nej :sur:
1
Vir prudens non contra ventum mingit
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 519
Likede indlæg: 2410

Indlægaf Bøtte » 19. aug 2016, 11:41

Han synes jeg er pinlig, når jeg klager over ting, jeg ikke synes er i orden.

Som fx at filtet på vores badeværelsesvægge er ved at give slip et sted. Det er simpelthen ikke i orden, det har siddet der to år. Han beder mig om at sørge for han ikke er hjemme, når maleren kommer og kigger på det, for han er sikker på, det ikke lykkes mig (og lige her tænker han ikke over at det virker som en rød klud for mig, for så skal jeg f..... vise ham, at jeg kan få dem til at lave det). Og hvad sker - maleren giver mig ret i at det er noget hø og kommer og laver det om. :-D

Og sådan er det som regel, når jeg klager over noget. Jeg synes ikke selv, jeg er strid og klager uretmæssig, men jeg kan dog blive lidt stram, når de ikke erkender deres fejl.

Det var i øvrigt samme holdning, der skaffede mig 3 måneder gratis abonnement hos TDC, fordi den vare de påstod at levere ikke duede, og det var han jo heller ikke tilfreds med at det ikke gjorde, og han synes det var fair vi fik pengene tilbage, men han synes stadig, det er pinligt, at jeg klager (og til tider bliver ret sur, når de prøver på at bilde mig ind at mit tv og internet ikke duer fordi, jeg bruger min vaskemaskine samtidig med).

Han er dog så tilpas dobbeltmoralsk at jeg det er mig, der skal tage kontakten til den forhandler, vi har købt bilen af, når noget ikke duer, fordi jeg "er jo så god til sådan noget". :rulle:
7
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 161
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2518

Indlægaf Mi55y » 22. aug 2016, 06:18

Han giver edderkopperne i hans lejlighed navne, og forsøger at involvere mig i længere samtaler om, hvordan han bedst pakker dem ned for at tage dem med, når han flytter ind hos mig lige om lidt. Hans er en kælderlejlighed og min en 2.sals-lejlighed, så jeg er bestemt ikke tilfreds med, at han nu vil introducere edderkopper til det luftlag.

Han har et stort stankelben inde i hans soveværelse, som hedder Bernie Mac.

Det værste er, at han har snakket så meget om Bernie Mac, at jeg faktisk efterhånden er på nippet til at få dårlig samvittighed over, at han ikke må flytte med :stoned: :lol:
15
Frisk på brætspil i Århus? viewtopic.php?f=5&t=4972

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1012
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9158

Indlægaf Fru Sunshine » 24. aug 2016, 16:15

Han har ædt to poser revet ost. Jeg troede altså, at der var en tilbage.
Jeg kender simpelthen ikke andre husstande, hvor ost har så kort levetid, som hos os. Det går edderrådme stærkt.

Jeg er gift med en halv mus og resten osteelskende mand.
7
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
sortkaffe
Kort karma: 41
Likede indlæg: 329

Indlægaf sortkaffe » 25. aug 2016, 14:00

Jeg ved ikke om han har gang i et eller andet med at gøre mig jaoloux.
Vi bor ikke sammen, og han har lige ringet og fortalt at han tager ud og spiser alene
Vi bor ikke i samme by.

"Nå men jeg må hellere gå i bad så jeg er der når det starter..."
- det er ikke en restaurant men sådan et spise sted ala "Her kan de ensomme komme"

Han synes jeg overreagerede da jeg stillede mig en smule undrende.
Nogle gange tænker jeg bare at det er lidt som om han glemmer han har en kæreste, når vi ikke er sammen.
Ikke på det plan at jeg tror han drøner ud og knepper alt og alle. MEN nå...
0
Muspel
Kort karma: 90
Likede indlæg: 1170

Indlægaf Muspel » 25. aug 2016, 14:03

sortkaffe skrev:Jeg ved ikke om han har gang i et eller andet med at gøre mig jaoloux.
Vi bor ikke sammen, og han har lige ringet og fortalt at han tager ud og spiser alene
Vi bor ikke i samme by.

- det er ikke en restaurant men sådan et spise sted ala "Her kan de ensomme komme"

Nogle gange tænker jeg bare at det er lidt som om han glemmer han har en kæreste, når vi ikke er sammen.

Men... Hvis I ikke bor i samme by, og I ikke kan være sammen i aften, hvordan er det så et problem?

Man kan vel godt være ensom, selvom man har en kæreste? Det er vel ikke en singleklub?
3
Brugeravatar
sortkaffe

Indlægaf sortkaffe » 25. aug 2016, 14:11

Muspel skrev:
sortkaffe skrev:Jeg ved ikke om han har gang i et eller andet med at gøre mig jaoloux.
Vi bor ikke i samme by.

Men... Hvis I ikke bor i samme by, og I ikke kan være sammen i aften, hvordan er det så et problem?

Man kan vel godt være ensom, selvom man har en kæreste? Det er vel ikke en singleklub?

ja det kan man da, jeg fik bare sådan en snert ala "han skal ud og kigge efter en anden...lege single"
- han har venner og familie og børn i byen.
0
Brugeravatar
sortkaffe

Indlægaf sortkaffe » 25. aug 2016, 14:15

nå men det er nok bare mig der mangler lidt spændende indhold i mit liv, fremfor at gå så meget op i ham. Suk.
0
POCKETKITTEN
Kort karma: 204
Likede indlæg: 2572

Indlægaf POCKETKITTEN » 25. aug 2016, 14:19

Han spørger mig om ting uden at høre efter, når jeg svarer.

Dagen før jeg skal på arbejde, spørger han mig altid mindst 3-4 gange, hvornår jeg møder og har fri. Og det er altid de samme tidspunkter.
1
my sexuality is James McAvoy angrily sitting in the desert in that lilac v neck shirt
Smiling_Goat
Kort karma: 460
Likede indlæg: 5866

Indlægaf Smiling_Goat » 25. aug 2016, 14:57

sortkaffe skrev:
Muspel skrev:
Vi bor ikke i samme by.

ja det kan man da, jeg fik bare sådan en snert ala "han skal ud og kigge efter en anden...lege single"

Mon ikke det hænger lidt sammen med, at du selv var nødt til at spørge ind til det? Det lyder til, han lagde ud med at fordreje sandheden, til at han skulle spise alene og derefter kom til at tale over sig, så du fandt ud af, hvad han i virkeligheden skulle. Det ville også undre mig.
0
Brugeravatar
sortkaffe

Indlægaf sortkaffe » 25. aug 2016, 15:38

Smiling_Goat skrev:
sortkaffe skrev:
Muspel skrev:
Vi bor ikke i samme by.

Mon ikke det hænger lidt sammen med, at du selv var nødt til at spørge ind til det? Det lyder til, han lagde ud med at fordreje sandheden, til at han skulle spise alene og derefter kom til at tale over sig, så du fandt ud af, hvad han i virkeligheden skulle. Det ville også undre mig.

jo og det blandet sammen med at jeg selv synes mit liv er kedeligt for tiden.. det blev bare for meget
- det med kedeligt liv er jo så helt mit eget ansvar og noget jeg selv skal have kigget på
0
Smiling_Goat
Kort karma: 460
Likede indlæg: 5866

Indlægaf Smiling_Goat » 25. aug 2016, 16:02

sortkaffe skrev:
Smiling_Goat skrev:
sortkaffe skrev:
Muspel skrev:
Vi bor ikke i samme by.

jo og det blandet sammen med at jeg selv synes mit liv er kedeligt for tiden.. det blev bare for meget
- det med kedeligt liv er jo så helt mit eget ansvar og noget jeg selv skal have kigget på

Ja, ærlighed er alfa og omega, når man har et langdistanceforhold, synes jeg. Man skal kunne regne med det, den anden siger, han laver, for hans ord er alt man har. Så jeg forstår dig godt, tror jeg :)

Og god idé at håndtere din egen kedsomhed.
0
Muspel
Kort karma: 90
Likede indlæg: 1170

Indlægaf Muspel » 25. aug 2016, 17:40

sortkaffe skrev:nå men det er nok bare mig der mangler lidt spændende indhold i mit liv, fremfor at gå så meget op i ham. Suk.

Ej det var slet ikke det jeg mente. Hvis du fik det skidt over det, er det jo fair nok. Særligt hvis han fik dig til at føle dig usikker.
0

Tilbage til "Forhold og sex"