Irriterende-tråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
sortkaffe
Kort karma: 41
Likede indlæg: 337

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf sortkaffe » 25. aug 2016, 19:03

Muspel skrev:
sortkaffe skrev:nå men det er nok bare mig der mangler lidt spændende indhold i mit liv, fremfor at gå så meget op i ham. Suk.

Ej det var slet ikke det jeg mente. Hvis du fik det skidt over det, er det jo fair nok. Særligt hvis han fik dig til at føle dig usikker.

den var faktisk til mig selv
- jeg fik det skidt over det, altså ikke det du skrev, og tænkte at nogle af årsagerne nok lå ved mig selv
0
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 355
Likede indlæg: 3522

Indlægaf Ballademager » 26. aug 2016, 14:24

Han har ævlet løs om en eller anden elektronikdims i flere timer nu. Kan ikke på nogen mulig måde mønstre bare et minimum af interesse for den. Nu har han så delt et Excel-ark med mig, så jeg kan følge med i, hvordan dimsen fungerer :stoned: Øhm, tak, tror jeg...
10
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Smiling_Goat
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5916

Indlægaf Smiling_Goat » 27. aug 2016, 07:26

Han nægter at tro på, jeg har knækket koden til at vinde i lotto. Det på trods af, at vi har vundet noget de to gange, jeg har prøvet - og aldrig vandt noget, før jeg brugte min nye teknik.

I is smart! :sur:
2
Brugeravatar
sortkaffe
Kort karma: 41
Likede indlæg: 337

Indlægaf sortkaffe » 27. aug 2016, 21:45

Vi var ude og køre en tur..og pludselig hiver han en en deo frem som han havde købt tidligere på dagen.
Og sprøjtede så noget på armen.. det stank helt vildt dårligt
og han var bare enormt stolt af sig selv
:gisp:
Jeg må ud og købe en rigtig klam dame deo og tilfældigvis lige tage noget på en dag .. i bilen klart :-D
0
Brugeravatar
Lone
Kort karma: 11
Likede indlæg: 200

Indlægaf Lone » 27. aug 2016, 21:48

Kl. er 23:46 på en lørdag, og han er gået i seng...uden at kysse godnat eller noget....måske er jeg så irriteret, at det her burde ligge i nar-tråden...
1
Brugeravatar
Luffegås
Kort karma: 43
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 506

Indlægaf Luffegås » 1. sep 2016, 13:27

Haft gode argumenter. øv hvor jeg hader når han gør det :D
Vi diskuterede pusher-street og må nok indse mine meninger er farvet af facebook og den generelle grimme mening, men han bevarede køligheden og ikke mindst lidt sass da han spurgte "har du overhovedet været der??".. øøøøøh.... nøøøøh...
0
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 524
Likede indlæg: 2442

Indlægaf Bøtte » 2. sep 2016, 10:26

Når han rydder op efter aftensmaden inkluderer ikke: Tørre spisebordet af, tørre kogepladerne af, rydde diverse låg op (grydelåg, låg til meljævner), fylde vandflasken op OG sætte den i køleskabet :rulle:
8
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 5. sep 2016, 20:57

Ballademager skrev:Han har ævlet løs om en eller anden elektronikdims i flere timer nu. Kan ikke på nogen mulig måde mønstre bare et minimum af interesse for den. Nu har han så delt et Excel-ark med mig, så jeg kan følge med i, hvordan dimsen fungerer :stoned: Øhm, tak, tror jeg...

Update... Familiemedlem til omtalte elektronikdims er nu gået i stykker. Det gør det i perioder svært at føre en samtale med ham, fordi han hele tiden spekulerer over, hvordan han kan få den fikset.
2

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Smiling_Goat
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5916

Indlægaf Smiling_Goat » 5. sep 2016, 21:02

Ballademager skrev:
Ballademager skrev:Han har ævlet løs om en eller anden elektronikdims i flere timer nu. Kan ikke på nogen mulig måde mønstre bare et minimum af interesse for den. Nu har han så delt et Excel-ark med mig, så jeg kan følge med i, hvordan dimsen fungerer :stoned: Øhm, tak, tror jeg...

Update... Familiemedlem til omtalte elektronikdims er nu gået i stykker. Det gør det i perioder svært at føre en samtale med ham, fordi han hele tiden spekulerer over, hvordan han kan få den fikset.

Autocorrect? Eller vild familie? :D

Og hvor har familiemedlemmet ondt? Det kan måske indsnævre reperationsmulighederne..
4
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 10. sep 2016, 15:49

Efter at have kendt ham i omkring 2,5 år, gik der en temmelig horribel sandhed op for mig om min kæreste tidligere i dag :(
Han tror på konspirationsteorier omkring 9/11 :gisp:
Det er tæt på at være en dealbreaker :naughty:
13
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1285

Indlægaf Thestral » 10. sep 2016, 16:36

To gange i den her weekend har han ikke overholdt det tidspunkt han selv har sat for hvornår han vil komme hjem hvilket betyder at jeg sidder og venter forgæves på at han skal komme hjem
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
Q-beben
Kort karma: 35
Likede indlæg: 561

Indlægaf Q-beben » 12. sep 2016, 07:28

I min familie "taler vi ind" over hinanden - dvs. hører ikke hinandens sætninger færdige..., før vi kommenterer/snakker videre...

Kæresten synes, det er så uopdragent, og jeg er enig med ham i det og vil også gerne ændre det.. Men...

Han elsker at tale - og når han gør et ophold i sine snakke, så tror jeg altså, at han er færdig, og så siger jeg noget... hvorefter han ofte afbryder mig med: Må jeg lige få lov til at tale færdigt? Hvorefter han demonstrativt efterlader lidt stilhed, inden han taler videre...

Når han gør det, så får jeg bare sådan lyst til at kaste et eller andet... f.eks. en sko i hovedet på ham...!
9
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 12. sep 2016, 08:28

Smiling_Goat skrev:
Ballademager skrev:

Update... :D Familiemedlem til omtalte elektronikdims er nu gået i stykker. Det gør det i perioder svært at føre en samtale med ham, fordi han hele tiden spekulerer over, hvordan han kan få den fikset.

Autocorrect? Eller vild familie? :D

Og hvor har familiemedlemmet ondt? Det kan måske indsnævre reperationsmulighederne..

Vild elektronikfamilie... Så når et "familiemedlem" ikke virker, så påvirker det hele hans automatisering af vores hjem. Så bliver han helt fjern i blikket eller meget sammenbidt, så jeg tror, at han er sur over et eller andet virkelig vigtigt...
0

Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 165
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2559

Indlægaf Mi55y » 12. sep 2016, 09:10

Når han glemmer at give besked om arrangementer, før i sidste øjeblik. Fik at vide i dag, at en af hans veninder holder fødselsdag på lørdag, og at han nu bliver rykket for svar - har intet hørt før det. Eftersom vi er til firmaarrangement torsdag/fredag i den ene ende af landet med hans arbejde og med mit fredag/lørdag i den anden ende, og derfor først er hjemme sidst på eftermiddagen lørdag, hvor jeg har været nødt til at bestille vasketid, fordi hans sportstøj skal vaskes ugentligt, og vi har planer hele søndag, så skrev jeg, at jeg hellere måtte melde fra, da jeg ikke lige kunne love at være på toppen. Vi har i øvrigt aflyst at komme til min farmors fødselsdag lørdag, fordi vi mente at være for trætte. Men han tager da med til fødselsdag...
0
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 167
Likede indlæg: 892

Indlægaf Æble » 12. sep 2016, 15:16

Han savlet når han børster tænder. Det er så klamt. Tandpasta savl løber ned af hagen og hånden. Sååå klamt.

Og bagefter tørrer han skægget af i håndklædet. Ad ad ad.

Blev nødt til at skrive det her for ikke at være en sur kone der retter på små ligegyldige ting ved sin mand.
2

Tilbage til "Forhold og sex"