Irriterende-tråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
sortkaffe
Kort karma: 135
Likede indlæg: 909

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf sortkaffe » 15. okt 2016, 13:39

Har en aftale med kæresten om at han skal komme ud til mig i dag
han skulle bare lige samle en reol først sammen med en kammerat
- det har de så været i gang med siden i morges
0
Brugeravatar
sortkaffe
Kort karma: 135
Likede indlæg: 909

Indlægaf sortkaffe » 16. okt 2016, 09:02

Det blev så først ved spisetid han kom, så jeg var godt muggen men tøede dog op og vi fik en fin aften sammen :)
0
Brugeravatar
Danseprinsesse
Kort karma: 324
Likede indlæg: 2558

Indlægaf Danseprinsesse » 17. okt 2016, 22:32

Han er begyndt at kalde mig for "mopper". Stop det.
4
Brugeravatar
billiebean
Kort karma: 50
Likede indlæg: 873

Indlægaf billiebean » 19. okt 2016, 13:34

Han bliver frustreret, når han ser film og ikke fanger en årsagssammenhæng, og hvis så jeg heller ikke kan forklare ham, hvorfor x gør y, når x bare kunne have gjort z, så bliver han ENDNU mere irriteret.
Oh my god. Det er bare en film..
3
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 449
Likede indlæg: 3090

Indlægaf achillaxedprune » 19. okt 2016, 13:47

Danseprinsesse skrev:Han er begyndt at kalde mig for "mopper". Stop det.

Som hende den gamle alkoholiker fra Familien fra Bryggen? :shock:
...not cool!
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Danseprinsesse
Kort karma: 324
Likede indlæg: 2558

Indlægaf Danseprinsesse » 19. okt 2016, 14:08

achillaxedprune skrev:
Danseprinsesse skrev:Han er begyndt at kalde mig for "mopper". Stop det.

Som hende den gamle alkoholiker fra Familien fra Bryggen? :shock:
...not cool!

Han mener det som et kælenavn - "bippermopper" - men det giver også mig associationer til den afpillede, alkoholiske dame med playmobilhår.
Jeg har sagt, at hvis vores søn nogensinde kommer til at kalde mig "mopper", så hælder jeg en spand lort ud over min kæreste. Ja, det er ulækkert, men det er det andet fadme også!
0
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 250
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 4134

Indlægaf Mi55y » 21. okt 2016, 08:31

Det sker sjældent, men hvis han vågner i løbet af natten og har svært ved at falde i søvn igen, så går han ind og lægger sig på sofaen - som han gjorde i nat ved 3-tiden. Men jeg har svært ved at sove, når han ikke er ved siden af mig - og især lige for tiden hvor jeg døjer med hold i nakken. Hvilket i nat resulterede i, at jeg ikke lukkede et øje, efter han forlod sengen kl. 03:09. Og kunne ikke engang stå tidligt op, da han jo ligesom okkuperede stuen, hvilket er vores eneste rum med tv. Så jeg lå og læste i sengen fra kl. 5 til 06:30.

Og han har endda fri i dag, mens jeg sidder og hænger på job!
1
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=50&t=7064

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Torn
Kort karma: 79
Likede indlæg: 1351

Indlægaf Torn » 21. okt 2016, 10:25

Min kæreste kan bedst lide, når jeg glatter mit lange hår. For fuck's sake, det tager en krig at glatte det. Af og til kommer han med sådan en irriterende anmodning, ala "skal du ikke snart glatte dit hår igen"? ... DU kan glatte mit hår, hvis det er så vigtigt. Jeg magter det ikke og jeg får ondt i armene af det.
5
Brugeravatar
musel
Kort karma: 33
Likede indlæg: 300

Indlægaf musel » 21. okt 2016, 10:35

Torn skrev:Min kæreste kan bedst lide, når jeg glatter mit lange hår. For fuck's sake, det tager en krig at glatte det. Af og til kommer han med sådan en irriterende anmodning, ala "skal du ikke snart glatte dit hår igen"? ... DU kan glatte mit hår, hvis det er så vigtigt. Jeg magter det ikke og jeg får ondt i armene af det.

Min kæreste har ikke engang opdaget at jeg er blevet klippet :rulle: :lol:
7
Smiling_Goat
Kort karma: 606
Likede indlæg: 9084

Indlægaf Smiling_Goat » 24. okt 2016, 19:50

Han kan ikke tage sig sammen til at komme i seng, og jeg kan ikke sove uden ham
0
bluetof1
Kort karma: 208
Likede indlæg: 1639

Indlægaf bluetof1 » 25. okt 2016, 22:08

Han SNORKER!!!!! :sur:

For fucks sake, altså! Han lyder som et forbandet savværk og selvom jeg normalt bare ville skubbe til ham så kan jeg ikke nænne det i dag fordi han er hundesyg.

Jeg skrider ind og tager Teenagerens seng lige om lidt :sur:
0
Har lige barberet ben for første gang i meget, meget lang tid. Min bodyoil kunne ikke længere fugte min hud. Til gengæld havde jeg virkelig blank pels.
Yetie
Kort karma: 16
Likede indlæg: 156

Indlægaf Yetie » 29. okt 2016, 04:25

bluetof1 skrev:Han SNORKER!!!!! :sur:

For fucks sake, altså! Han lyder som et forbandet savværk og selvom jeg normalt bare ville skubbe til ham så kan jeg ikke nænne det i dag fordi han er hundesyg.

Jeg ligger - igen - i gæsteværelset. Jeg kan stadig tydeligt høre ham snorke gennem væggen. :rulle:
0
bluetof1
Kort karma: 208
Likede indlæg: 1639

Indlægaf bluetof1 » 29. okt 2016, 08:25

Yetie skrev:

Jeg ligger - igen - i gæsteværelset. Jeg kan stadig tydeligt høre ham snorke gennem væggen. :rulle:

:sur:

Det er skrækkeligt! Min er også god, ikke? For han snorker nemlig uanset om han ligger på ryggen eller siden. Hvilket ville være nogenlunde forståeligt hvis han vejede 200 kg., men det gør han ikke!!! Han er en fiks lille sag på 65 kg. og i temmelig okay form.
0
Har lige barberet ben for første gang i meget, meget lang tid. Min bodyoil kunne ikke længere fugte min hud. Til gengæld havde jeg virkelig blank pels.
Brugeravatar
Torn
Kort karma: 79
Likede indlæg: 1351

Indlægaf Torn » 29. okt 2016, 09:43

Han har planlagt hele weekenden ude, fordi jeg har møgtravlt og brug for plads. Det er sødt af ham og det er en sød tanke, men om aftenen, når jeg får en stund, hvor jeg kan trække vejret, gad jeg godt at han var har. Så det er irriterende, selvom det også er sødt og betænksomt. Og det gør det bar mere irriterende.
1
Yetie
Kort karma: 16
Likede indlæg: 156

Indlægaf Yetie » 29. okt 2016, 10:00

bluetof1 skrev:
Yetie skrev:

:sur:

Det er skrækkeligt! Min er også god, ikke? For han snorker nemlig uanset om han ligger på ryggen eller siden. Hvilket ville være nogenlunde forståeligt hvis han vejede 200 kg., men det gør han ikke!!! Han er en fiks lille sag på 65 kg. og i temmelig okay form.

Hold da op. Min er overvægtig og i elendig form, men han gider så heller ikke rigtig gøre noget ved det. Så jeg ender næsten hver nat med at gå ind og sove videre på gæsteværelset. Og så brokker han sig så over at jeg ikke gider sove ved siden af ham. :rulle:
0

Tilbage til "Forhold og sex"