Irriterende-tråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Yetie
Kort karma: 28
Likede indlæg: 325

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Yetie » 29. okt 2016, 10:00

bluetof1 skrev:
Yetie skrev:
bluetof1 skrev:Han SNORKER!!!!! :sur:

For fucks sake, altså! Han lyder som et forbandet savværk og selvom jeg normalt bare ville skubbe til ham så kan jeg ikke nænne det i dag fordi han er hundesyg.

Jeg skrider ind og tager Teenagerens seng lige om lidt :sur:

Jeg ligger - igen - i gæsteværelset. Jeg kan stadig tydeligt høre ham snorke gennem væggen. :rulle:

:sur:

Det er skrækkeligt! Min er også god, ikke? For han snorker nemlig uanset om han ligger på ryggen eller siden. Hvilket ville være nogenlunde forståeligt hvis han vejede 200 kg., men det gør han ikke!!! Han er en fiks lille sag på 65 kg. og i temmelig okay form.

Hold da op. Min er overvægtig og i elendig form, men han gider så heller ikke rigtig gøre noget ved det. Så jeg ender næsten hver nat med at gå ind og sove videre på gæsteværelset. Og så brokker han sig så over at jeg ikke gider sove ved siden af ham. :rulle:
0
bluetof1
Kort karma: 233
Likede indlæg: 2013

Indlægaf bluetof1 » 29. okt 2016, 11:06

Yetie skrev:
bluetof1 skrev:
Yetie skrev:
bluetof1 skrev:Han SNORKER!!!!! :sur:

For fucks sake, altså! Han lyder som et forbandet savværk og selvom jeg normalt bare ville skubbe til ham så kan jeg ikke nænne det i dag fordi han er hundesyg.

Jeg skrider ind og tager Teenagerens seng lige om lidt :sur:

Jeg ligger - igen - i gæsteværelset. Jeg kan stadig tydeligt høre ham snorke gennem væggen. :rulle:

:sur:

Det er skrækkeligt! Min er også god, ikke? For han snorker nemlig uanset om han ligger på ryggen eller siden. Hvilket ville være nogenlunde forståeligt hvis han vejede 200 kg., men det gør han ikke!!! Han er en fiks lille sag på 65 kg. og i temmelig okay form.

Hold da op. Min er overvægtig og i elendig form, men han gider så heller ikke rigtig gøre noget ved det. Så jeg ender næsten hver nat med at gå ind og sove videre på gæsteværelset. Og så brokker han sig så over at jeg ikke gider sove ved siden af ham. :rulle:

Han skulle have smæk med en våd søndagsberlinger :skærertænderpådinevegne:
Min er blevet opereret i næsen for nogle år siden og det er derfor han snorker. Det kan ordnes, men han har ikke rigtig lyst for det gjorde ret ondt sidst der blev rodet ved det.
0
Har lige barberet ben for første gang i meget, meget lang tid. Min bodyoil kunne ikke længere fugte min hud. Til gengæld havde jeg virkelig blank pels.
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 282
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 4727

Indlægaf Mi55y » 29. okt 2016, 16:59

Vi babysitter i til i morgen, og mens jeg ryddede op efter maden fik han den geniale ide at slå telt op i stuen sammen med niecen. Så gæt hvem der nu skal sove i telt slået op ovenpå madrasser :rulle: :lol:
5
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=50&t=7064

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Smiling_Goat
Kort karma: 630
Likede indlæg: 9770

Indlægaf Smiling_Goat » 30. okt 2016, 08:05

Min pc er afgået ved døden, og jeg har fået lov til at låne en af hans. Jeg sætter virkelig pris på det, det er bare liiiiiidt irriterende at han absolut skal kryptere harddisken. Når jeg er færdig med at bruge den, lukker jeg bare skærmen ned, men nogle gange er den løbet tør for strøm, når jeg vil bruge den igen, og så kan jeg ikke tænde den.. For, kryptering :rulle:.. Jeg ved ikke, hvem han tror, vil snige sig ind på hans PC, og jeg ved ikke, hvad han tror, han har på den, som skal skjules så grundigt (jeg bruger den hver dag, der er intet følsomt på den) men stop det nu.. Suk.
1
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 342
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 4553

Indlægaf Studsgaard » 30. okt 2016, 14:12

Han er et rodehoved og hans ide om at Ryde op er at smide alt i en skuffe/spand/bøtte what ever - og nu mangler han en eller anden værktøjs dims så han er pisse irriteret over han ikke kan finde den i alle hans opbevaringsrodesteder.
Det påvirker altså stemningen når han venter rundt og forsøger at finde et eller andet - så tag for helvede ansvar og ryd op i dit lort.
0
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 373
Likede indlæg: 5827

Indlægaf Joe » 31. okt 2016, 16:50

Han synes vist jeg er irriterende fordi han har fundet en madplet på en af hynderne på vores spisebordsstole. "Vi har haft dem hele min barndom uden der er sket noget, og så et år i det her hjem..." osv.

Og jeg synes han er irriterende fordi hallo alle ved at jeg ofte spilder kaffe eller ketchup, smadrer glas, eller bare falder over mine egne ben og forstuver foden. Alle ved at det at have mig boende indebærer en vis risiko. Det burde han da have lært efter seks år.
Og hallo, det er hynder! Hynder kan udskiftes.
Det ville da være værre, hvis jeg havde knækket stolen midt over.

Jeg tror aldrig vi stopper med at frustrere hinanden på dette område.
4
you did not break me
Frk._Strawberry
Kort karma: 68
Likede indlæg: 589

Indlægaf Frk._Strawberry » 31. okt 2016, 17:26

Min kæreste bruger kun ordet "sat" om at sidde.. Han bøjer alle måder at sidde på til sat - eksempelvis "jeg har lige sat i sofaen og spekulerer over noget"

NEJ, DU HAR SIDDET FFS! :cuss:
10
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 464
Likede indlæg: 5920

Indlægaf Zombie » 2. nov 2016, 17:25

Joe skrev:Han synes vist jeg er irriterende fordi han har fundet en madplet på en af hynderne på vores spisebordsstole. "Vi har haft dem hele min barndom uden der er sket noget, og så et år i det her hjem..." osv.

Og jeg synes han er irriterende fordi hallo alle ved at jeg ofte spilder kaffe eller ketchup, smadrer glas, eller bare falder over mine egne ben og forstuver foden. Alle ved at det at have mig boende indebærer en vis risiko. Det burde han da have lært efter seks år.
Og hallo, det er hynder! Hynder kan udskiftes.
Det ville da være værre, hvis jeg havde knækket stolen midt over.

Jeg tror aldrig vi stopper med at frustrere hinanden på dette område.

Jeg kan slet ikke snuppe sådanne typer som din kæreste, fordi jeg har adopteret et syn fra mine forældre om, at hverdagsting skal kunne tåle at blive brugt normalt, med normalt hensyn. Hallo, brormand - spisebordsstole sidder man på.. mens man spiser... ligger ligesom i ordet, ikke? Og når man spiser, risikerer man at spilde. Sådan er det, og det er jo ikke fordi du sidder og kører en håndfuld spaghetti med kødsovs rundt i krydderen, inden du tørrer hænderne af i stolehynderne.
Og så længe dét ikke er tilfældet, så skid da hul i enkelte pletter der kommer med alm. brug til alm. formål. :stoned:

Edit: Han får da en blodprop, hvis I nogensinde får børn. :lol:
3
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 164
Likede indlæg: 2616

Indlægaf Mangoness » 2. nov 2016, 18:42

Zombie skrev:Jeg kan slet ikke snuppe sådanne typer som din kæreste, fordi jeg har adopteret et syn fra mine forældre om, at hverdagsting skal kunne tåle at blive brugt normalt, med normalt hensyn. Hallo, brormand - spisebordsstole sidder man på.. mens man spiser... ligger ligesom i ordet, ikke? Og når man spiser, risikerer man at spilde. Sådan er det, og det er jo ikke fordi du sidder og kører en håndfuld spaghetti med kødsovs rundt i krydderen, inden du tørrer hænderne af i stolehynderne.
Og så længe dét ikke er tilfældet, så skid da hul i enkelte pletter der kommer med alm. brug til alm. formål. :stoned:

Edit: Han får da en blodprop, hvis I nogensinde får børn. :lol:

Jeg kommer helt til at tænke på Friends :lol:

3
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:

Cheese Billede
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 282
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 4727

Indlægaf Mi55y » 3. nov 2016, 07:51

For en uges tid siden spurgte han selv ind til, hvornår det nu var, at jeg skulle have sat spiral op (hvilket er på mandag). Jeg er ret nervøs for det (har hørt skrækhistorier om smerten), så jeg havde spurgt til, om han ville tage med. Det bekræftede han så der. Nu har han lige skrevet, at han er kommet til at lægge et møde om formiddagen i den anden ende af Jylland, så han kan altså ikke nå det. Øv!
1
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=50&t=7064

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
ina
Kort karma: 253
Likede indlæg: 1641

Indlægaf ina » 3. nov 2016, 08:00

Mi55y skrev:For en uges tid siden spurgte han selv ind til, hvornår det nu var, at jeg skulle have sat spiral op (hvilket er på mandag). Jeg er ret nervøs for det (har hørt skrækhistorier om smerten), så jeg havde spurgt til, om han ville tage med. Det bekræftede han så der. Nu har han lige skrevet, at han er kommet til at lægge et møde om formiddagen i den anden ende af Jylland, så han kan altså ikke nå det. Øv!

Da jeg fik sat spiral op, gjorde det ikke særlig ondt. Det nev lidt, og jeg havde murren bagefter. Håber det kommer til at gå godt! :kys:
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1277
Likede indlæg: 19869

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. nov 2016, 17:42

Jeg bad om et dickpic og så sendte han et foto af nogle frikadeller.
5
I'm a social vegan. I avoid meet.
Brugeravatar
ina
Kort karma: 253
Likede indlæg: 1641

Indlægaf ina » 5. nov 2016, 19:14

Han blev sur over at jeg vækkede ham kl 8.43 i morges, fordi han godt gad sove til kl 9. :gruble:
6
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 486
Likede indlæg: 5516

Indlægaf Novella » 6. nov 2016, 22:10

Dirtylittledevil skrev:Jeg bad om et dickpic og så sendte han et foto af nogle frikadeller.

Du er sikker på, at han ikke bare frøs?
2
Buffy
Kort karma: 88
Likede indlæg: 1328

Indlægaf Buffy » 6. nov 2016, 23:47

Dirtylittledevil skrev:Jeg bad om et dickpic og så sendte han et foto af nogle frikadeller.

Er du kærester med Falista!?! :gisp:
1

Tilbage til "Forhold og sex"