Irriterende-tråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Smiling_Goat
Kort karma: 607
Likede indlæg: 9109

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Smiling_Goat » 8. nov 2016, 04:48

Han bliver irriteret/irriterende, når han halvsover. Jeg kan høre på hans stemme, at han knapt er vågen, mens han brokker sig over bagateller, og jeg ved, at han ikke mener noget med det, men hold nu op hvor er det irriterende, for han bliver også ufatteligt konfrontatorisk. Jeg lærte ret hurtigt i vores forhold at lade ham være, når han sover (jeg ville egentligt vække ham, når han faldt i søvn på sofaen, så han kunne komme med i seng) men jeg vænner mig bare ikke helt til det.

I går brokkede han sig over, at jeg havde sat vækkeuret og snoozet, for han gider ikke vækkes, før han egentligt skal op. I dag stod jeg op, da vækkeuret ringede, og så brokkede han sig over, at jeg ikke puttede med ham.. Så er det sg*da heller ikke nemt. Vælg! Eller endnu bedre ssssssch når du sover. Sssssch.
5
Brugeravatar
ina
Kort karma: 240
Likede indlæg: 1453

Indlægaf ina » 8. nov 2016, 19:08

Han er simpelthen sådan en brokrøv! :cuss: Han kan slet ikke finde ud af at bide noget i sig og bare gøre det. Halvdelen af gangene, når jeg beder ham om at tage sig sammen og stoppe, så siger han at det er for sjov og han driller. Men det er jo for helvede ikke sjovt, når det er sådan noget nederen negativ brok. Gamle sure røv!
2
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 414
Likede indlæg: 5012

Indlægaf Zombie » 8. nov 2016, 21:52

ina skrev:Han er simpelthen sådan en brokrøv! :cuss: Han kan slet ikke finde ud af at bide noget i sig og bare gøre det. Halvdelen af gangene, når jeg beder ham om at tage sig sammen og stoppe, så siger han at det er for sjov og han driller. Men det er jo for helvede ikke sjovt, når det er sådan noget nederen negativ brok. Gamle sure røv!

Kald ham Schrödinger's douchebag (ligesom Schrödinger's kat). Det er en person, der siger et eller andet nederen, men først beslutter sig for om det var for sjov eller alvorlig ment, når de har luret den anden person reaktion. Hvis den anden reagerer afvisende eller negativt, er svaret: Slap af, det var jo bare for sjov!!

I mit hjem, hvis man er en Schödinger's douchebag, får man en våd finger i øret. Nogle gange. Man ved ikke, om den er våd, før den er i ens øre! Jeg kalder det Schrödinger's finger - og det er et ret effektivt middel til at få folk til at stoppe med den slags pjat. :fløjt:
14
Brugeravatar
Torn
Kort karma: 79
Likede indlæg: 1351

Indlægaf Torn » 10. nov 2016, 07:17

Jeg sov udenbys forleden dag og sendte ham i den anledning en "jeg saaaaavner dig"-sms. Jeg fik en kyssesmiley tilbage. Det er ikke godt nok.
1
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 250
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 4169

Indlægaf Mi55y » 11. nov 2016, 07:51

Han har fødselsdag i dag, og efter han havde smidt mig af på arbejde, skrev jeg en besked, hvor jeg skrev, at jeg glædede mig til at fejre ham i aften og endnu engang ønskede ham tillykke - jeg afsluttede med et "elsker dig" og en kyssesmiley. Retur kommer en facebook-ræv, som står ved siden af en stor kaffekop.............. :mellow:
3
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=50&t=7064

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 250
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 4169

Indlægaf Mi55y » 16. nov 2016, 18:04

"Jeg har en god og en dårlig nyhed. Den gode er, at jeg endelig har valgt julegave ude på job. Den dårlige er, at jeg har valgt et bordfodboldbord. Jeg tænkte, det kunne stå i stuen..."

:nerve:

Efter at jeg i en time havde gået og argumenteret for, hvorfor det under ingen omstændigheder kom ind i stuen, fortæller han så, at det var for sjov, og at han har valgt et hotelophold...
19
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=50&t=7064

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Anne Droid
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1636

Indlægaf Anne Droid » 16. nov 2016, 18:18

Mi55y skrev:"Jeg har en god og en dårlig nyhed. Den gode er, at jeg endelig har valgt julegave ude på job. Den dårlige er, at jeg har valgt et bordfodboldbord. Jeg tænkte, det kunne stå i stuen..."

Efter at jeg i en time havde gået og argumenteret for, hvorfor det under ingen omstændigheder kom ind i stuen, fortæller han så, at det var for sjov, og at han har valgt et hotelophold...

Min kæreste fortalte om den gave han havde valgt på arbejdet. En stor transportabel blutooth-højtaler med indbygget lys og vinkøler. Jeg fik de grimmeste billeder på nethinden, men han var trods alt så sød at vise mig et billede af den og den er ikke så slem som min fantasi.
1
My hovercraft is full of eels
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 224
Likede indlæg: 1872

Indlægaf Æble » 16. nov 2016, 18:42

Han ligger pt og sover på sofaen. Det er næsten hver dag og så når jeg går i seng ved 22 tiden kan jeg høre at han vågner op og begynder at se tv. Hyggeligt forhold - not.
1
Brugeravatar
sortkaffe
Kort karma: 135
Likede indlæg: 909

Indlægaf sortkaffe » 16. nov 2016, 18:43

Mi55y skrev:"Jeg har en god og en dårlig nyhed. Den gode er, at jeg endelig har valgt julegave ude på job. Den dårlige er, at jeg har valgt et bordfodboldbord. Jeg tænkte, det kunne stå i stuen..."

øj jeg gad faktisk godt have sådan et :ivrig:
0
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 265
Likede indlæg: 2220

Indlægaf Pityt » 19. nov 2016, 08:35

Han stor-snorkede mig lige ind i øret med en volumen der trængte igennem ørepropper :cuss: Så jeg tilbragte halvdelen af natten på sofaen og er nu helt stiv i ryggen :sur:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Pityt

Indlægaf Pityt » 22. nov 2016, 19:24

Han har flot fuldskæg...og jeg må ikke engang julepynte det :cuss:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 313
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 3897

Indlægaf Studsgaard » 22. nov 2016, 19:42

Pityt skrev:Han har flot fuldskæg...og jeg må ikke engang julepynte det :cuss:

Ha ha. Jeg forstår dig så godt.
Det HAVDE min mand også.
Så mig og datteren viste ham (meget begejstret) det der julepynt - dagen efter gik han ud og klippede det, så nu er det kun 3-5 cm langt :cuss:
0
Brugeravatar
Pityt

Indlægaf Pityt » 22. nov 2016, 19:49

Studsgaard skrev:
Pityt skrev:Han har flot fuldskæg...og jeg må ikke engang julepynte det :cuss:

Ha ha. Jeg forstår dig så godt.
Det HAVDE min mand også.
Så mig og datteren viste ham (meget begejstret) det der julepynt - dagen efter gik han ud og klippede det, så nu er det kun 3-5 cm langt :cuss:

Hvad fanden sker der for mænd? Tror de, at de bestemmer selv? :rulle:
:lol:
2
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 306
Likede indlæg: 4410

Indlægaf Moxy-lady » 22. nov 2016, 22:13

Han har haft en skod-dag fra han tog afsted i dag, og alt er bare gået ham imod (synes han). Vi skriver altid sammen hele dagen om alt muligt, men i dag har det godt nok ikke været særlig hyggeligt. Han er ikke løsningsorienteret og han mugger helt vildt over alt. Han er som et sort hul der opsuger al energi og glæde. Nu er han kommet hjem og lo and behold, han forpester hele lejligheden med hans skodhumør.

Nu har han fundet ud af at han har mistet sin tablet som han ikke kan undvære til studiet..... Jeg håber snart at der kommer nogle aliens og bortfører mig. Rektal undersøgelse med en Mazda 626 må være mere behageligt end at være sammen (eller ikke sammen) med ham i dag.

Jeg synes at det er synd for ham, men jeg synes godt nok også at det er træls at han skal blive SÅ indebrændt. Ville ønske at han bare ville gå i seng og se på det hele med friske øjne i morgen.
1
Jeg kan godt finde ud af sammensatte navneord og endelser men nogle gange går det lidt stærkt og jeg opdager ikke at stavekontrollen har været på spil.
Brugeravatar
Q-beben
Kort karma: 49
Likede indlæg: 812

Indlægaf Q-beben » 23. nov 2016, 14:44

I morges skændtes vi om en lille, dum og ubetydelig ting. Han blev dog så sur, at han gav op på at ville finde en løsning, inden vi var nødt til at tage på job.

Det var ikke muligt at ringe sammen, så vi skrev frem og tilbage på sms op ad dagen, og ligegyldigt, hvad jeg skrev, så sendte han sådan nogle "kolde" sms'er retur. Helt blottet for følelser og meget afvisende/negativ - formuleret i et meget formelt sprog...

En ting er, at han bliver vred i situationen - det kan jeg også blive, - men at blive så følelseskold i så mange timer, det er en tarvelig måde at såre mig på.

Vi har fået talt det igennem, og det hele er ok nu.

Men hvor jeg bare hader det der med, når folk, jeg elsker, bliver så følelseskolde og afvisende... I min verden kan man godt være uenige/skændes uden at tage afstand fra hinanden på den måde.
1

Tilbage til "Forhold og sex"