Irriterende-tråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
sortkaffe
Kort karma: 41
Likede indlæg: 329

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf sortkaffe » 15. okt 2016, 13:39

Har en aftale med kæresten om at han skal komme ud til mig i dag
han skulle bare lige samle en reol først sammen med en kammerat
- det har de så været i gang med siden i morges
0
Brugeravatar
sortkaffe
Kort karma: 41
Likede indlæg: 329

Indlægaf sortkaffe » 16. okt 2016, 09:02

Det blev så først ved spisetid han kom, så jeg var godt muggen men tøede dog op og vi fik en fin aften sammen :)
0
Brugeravatar
Danseprinsesse
Kort karma: 285
Likede indlæg: 2108

Indlægaf Danseprinsesse » 17. okt 2016, 22:32

Han er begyndt at kalde mig for "mopper". Stop det.
4
Brugeravatar
billiebean
Kort karma: 23
Likede indlæg: 392

Indlægaf billiebean » 19. okt 2016, 13:34

Han bliver frustreret, når han ser film og ikke fanger en årsagssammenhæng, og hvis så jeg heller ikke kan forklare ham, hvorfor x gør y, når x bare kunne have gjort z, så bliver han ENDNU mere irriteret.
Oh my god. Det er bare en film..
3
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 346
Likede indlæg: 2370

Indlægaf achillaxedprune » 19. okt 2016, 13:47

Danseprinsesse skrev:Han er begyndt at kalde mig for "mopper". Stop det.

Som hende den gamle alkoholiker fra Familien fra Bryggen? :shock:
...not cool!
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
Danseprinsesse
Kort karma: 285
Likede indlæg: 2108

Indlægaf Danseprinsesse » 19. okt 2016, 14:08

achillaxedprune skrev:
Danseprinsesse skrev:Han er begyndt at kalde mig for "mopper". Stop det.

Som hende den gamle alkoholiker fra Familien fra Bryggen? :shock:
...not cool!

Han mener det som et kælenavn - "bippermopper" - men det giver også mig associationer til den afpillede, alkoholiske dame med playmobilhår.
Jeg har sagt, at hvis vores søn nogensinde kommer til at kalde mig "mopper", så hælder jeg en spand lort ud over min kæreste. Ja, det er ulækkert, men det er det andet fadme også!
0
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 162
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2525

Indlægaf Mi55y » 21. okt 2016, 08:31

Det sker sjældent, men hvis han vågner i løbet af natten og har svært ved at falde i søvn igen, så går han ind og lægger sig på sofaen - som han gjorde i nat ved 3-tiden. Men jeg har svært ved at sove, når han ikke er ved siden af mig - og især lige for tiden hvor jeg døjer med hold i nakken. Hvilket i nat resulterede i, at jeg ikke lukkede et øje, efter han forlod sengen kl. 03:09. Og kunne ikke engang stå tidligt op, da han jo ligesom okkuperede stuen, hvilket er vores eneste rum med tv. Så jeg lå og læste i sengen fra kl. 5 til 06:30.

Og han har endda fri i dag, mens jeg sidder og hænger på job!
1
Frisk på brætspil i Århus? viewtopic.php?f=5&t=4972

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Torn
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1125

Indlægaf Torn » 21. okt 2016, 10:25

Min kæreste kan bedst lide, når jeg glatter mit lange hår. For fuck's sake, det tager en krig at glatte det. Af og til kommer han med sådan en irriterende anmodning, ala "skal du ikke snart glatte dit hår igen"? ... DU kan glatte mit hår, hvis det er så vigtigt. Jeg magter det ikke og jeg får ondt i armene af det.
5
Brugeravatar
musel
Kort karma: 27
Likede indlæg: 233

Indlægaf musel » 21. okt 2016, 10:35

Torn skrev:Min kæreste kan bedst lide, når jeg glatter mit lange hår. For fuck's sake, det tager en krig at glatte det. Af og til kommer han med sådan en irriterende anmodning, ala "skal du ikke snart glatte dit hår igen"? ... DU kan glatte mit hår, hvis det er så vigtigt. Jeg magter det ikke og jeg får ondt i armene af det.

Min kæreste har ikke engang opdaget at jeg er blevet klippet :rulle: :lol:
8
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 352
Likede indlæg: 3477

Indlægaf Ballademager » 21. okt 2016, 18:30

Han har set sig sur på vores trækprocent og i særdeleshed topskatten, og han kan få drejet mangen en samtale i den retning :rulle: Det er SÅ kedeligt at høre på :træt:

Hans seneste teori er, at grunden til, at de mange overbebyrdede politibetjente gerne vil afspadsere deres overtid, er, at det ikke kan betale sig for dem at få overtid udbetalt. Det KUNNE jo også være, at de slet og ret er udkørte og har brug for fritid med familien.
Senest rettet af Ballademager 23. okt 2016, 08:05, rettet i alt 2 gange.
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 22. okt 2016, 06:48

Og så det teknik, altså :rulle: Han bliver ved med at pille lyden af tv'et med en eller anden fancy genvejstast, som jeg ikke kan huske (og heller ikke interesserer mig det mindste for - for hvad er der egentlig galt med en almindelig volume-knap?). Har bedt ham skrive det ned, men han mener ikke, at det er nødvendigt, for "den er jo den samme hver gang" :nerve:

Jeg træner fast to gange om ugen - onsdag kl 18 og torsdag kl 19. Til trods for, at det ligger i min kalender, spørger han flere gange hver eneste uge, hvilke dage, jeg skal træne hvornår. Men han mener ikke, at det er det samme hver gang på samme måde som ovenstående.

Nogle gange ville jeg bare gerne have et almindeligt tv, hvor jeg ikke behøver en manual for at få lyd på...
0

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Smiling_Goat
Kort karma: 466
Likede indlæg: 5889

Indlægaf Smiling_Goat » 24. okt 2016, 19:50

Han kan ikke tage sig sammen til at komme i seng, og jeg kan ikke sove uden ham
0
bluetof1
Kort karma: 132
Likede indlæg: 646

Indlægaf bluetof1 » 25. okt 2016, 22:08

Han SNORKER!!!!! :sur:

For fucks sake, altså! Han lyder som et forbandet savværk og selvom jeg normalt bare ville skubbe til ham så kan jeg ikke nænne det i dag fordi han er hundesyg.

Jeg skrider ind og tager Teenagerens seng lige om lidt :sur:
0
"Change will not come if we wait for some other person or some other time. We are the ones we've been waiting for. We are the change that we seek."
Brugeravatar
Ballademager

Indlægaf Ballademager » 28. okt 2016, 14:58

Ooooooog det fortsætter... Nu er det en højtaler, der er gået i stykker. Det har "vi" så talt om det meste af tiden siden søndag :træt:

Var ved at fortælle om en kær kollega, der er sygemeldt. Det kunne han slet ikke høre efter, fordi han var ved at skille den ad (igen...!).

Overvejer en uge, hvor jeg udelukkende snakker om hækling.
2

Yetie
Kort karma: 1
Likede indlæg: 21

Indlægaf Yetie » 29. okt 2016, 04:25

bluetof1 skrev:Han SNORKER!!!!! :sur:

For fucks sake, altså! Han lyder som et forbandet savværk og selvom jeg normalt bare ville skubbe til ham så kan jeg ikke nænne det i dag fordi han er hundesyg.

Jeg skrider ind og tager Teenagerens seng lige om lidt :sur:

Jeg ligger - igen - i gæsteværelset. Jeg kan stadig tydeligt høre ham snorke gennem væggen. :rulle:
0

Tilbage til "Forhold og sex"