Irriterende-tråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
StripesAddict
Kort karma: 66
Likede indlæg: 560

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf StripesAddict » 3. feb 2016, 20:04

Ballademager skrev:Han hører så dårlig musik. Pt er hand vild med Ruben og Knud, så lige i øjeblikket hører vi Uranhjort for fuld udblæsning. Oh, but why??? :nerve:

Det synes jeg altså lyder lidt herligt, på en morsom måde :genert:
0
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 345
Likede indlæg: 3439

Indlægaf Ballademager » 3. feb 2016, 20:26

StripesAddict skrev:
Ballademager skrev:Han hører så dårlig musik. Pt er hand vild med Ruben og Knud, så lige i øjeblikket hører vi Uranhjort for fuld udblæsning. Oh, but why??? :nerve:

:D Det er da også sjovt og hyggeligt :lol: Men var lige midt i noget, der krævede koncentration.
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
StripesAddict

Indlægaf StripesAddict » 4. feb 2016, 05:39

Ballademager skrev:
StripesAddict skrev:

:D Det er da også sjovt og hyggeligt :lol: Men var lige midt i noget, der krævede koncentration.

Nej okay, det kan jeg godt se ikke passer så godt sammen så :D
0
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1264

Indlægaf Thestral » 4. feb 2016, 06:13

Han smider sig i sofaen. Det er som om hans muskler i lår mave og røv ikke kan klare turen ned i sofaen så han kan sætte sig normalt, de slipper simpelthen på halvvejen så han sjasker ned i sofaen som en anden kludedukke. Jeg forestiller mig at det belaster sofaen ret hårdt lige der hvor han lander og jeg er bekymret for om den ender med at gå i stykker en dag. Han hører ikke til de mindste mænd selv om han ikke er den højeste :genert:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5912

Indlægaf LadyFox » 6. feb 2016, 11:15

Han bliver sådan mor-irriterende når jeg er syg! "Du skal altså tage en striktrøje på når du har det sådan der" - Og nej, det SKAL jeg ikke. To minutter efter sidder jeg uden strik og ser sådan her ud:

migmig.jpg

:cuss: :sur: :forvirret:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Torn
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1108

Indlægaf Torn » 12. feb 2016, 07:04

Vi læser og arbejder med to vidt forskellige fag. Og når jeg taler om mit fag, skal han altid være belærende. Som om han har fucking indsigt til at kunne udtale sig om de ting. Det.har.han.ikke. Han lyder bare bedrevidende på den komplet imbecile måde.
3
Smiling_Goat
Kort karma: 460
Likede indlæg: 5856

Indlægaf Smiling_Goat » 14. feb 2016, 08:37

Åh han har et ret irriterende træk..

Han fortæller, at han har lyst til at give mig *noget godt* men at han *noget praktisk, der umuliggør købet.* Der er simpelthen SÅ irriterende. Det er jo fint nok, at jeg ikke får det. Jeg gider bare heller ikke forholde mig til det.

Til min fødselsdag sagde han, han ville give mig en rejse, men ikke kunne finde én, der var passende. Til jul ville han give mig en ny computer, fordi min egen er elendig, men han havde ikke råd. Til denne valentines, ville han give mig blomster, men kunne ikke finde nogen, der kunne levere i dag. I dag blev jeg så irriteret, at jeg skrev: "Tak for tanken alligevel.. Det er spøjst, for jeg havde tænkt mig at give et blowjob, men så var du ikke hjemme, og jeg kom frem til, at du nok alligevel ikke vil have, at jeg bruger en hjemløs som stand in. Vi er så gode til det romantiske :P"

Jeg tror måske, han fangede den.
24
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 23. feb 2016, 20:41

Vi har en aftale om, at jeg skal ringe og sige godnat. I dag var han så faldet uplanlagt i søvn før tid, og jeg kom til at vække ham. Herren var ikke glad. Han skældte mig ikke ud for at vække ham, han fortalte bare, at han var blevet irriteret over at vågne - men altså ikke på mig - og det kan jeg da også godt forstå. Jeg foreslog så, at vi bare sprang opkaldet over i dag, men næææh nej.. Han ville snakke (hvilket jo bare er rart,) han var bare så irriteret, at han blev knotten over alt. Til sidst turde jeg ikke sige noget, for alt irriterede ham tilsyneladende. Jeg foreslog igen, at han skulle sove i stedet, men næææh nej. Så jeg sagde til ham, at han selv måtte finde på et emne, han ikke blev irriteret over, for jeg turde ikke sige noget mere. Det kunne han ikke, og SÅ sagde han godnat.

Jamen for helvede mand. Kunne du ikke have sparet os begge for det fis?

Og nu fik jeg en undskyldnings-sms.. Så er han knapt så stor en nar, hvilket er grunden til, at jeg lige har rykket indlægget over i irriterende-tråden :D
2
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 165
Likede indlæg: 880

Indlægaf Æble » 23. feb 2016, 20:58

Han er sådan lidt mentalt doven. Og forventer at jeg agerer som hans sekretær. Det er altid mig der har styr på hvad vi skal hvornår på trods af at vi har fælles kalender. Og han spørger 3-4 gange, "hvad tid var det nu vi skulle afsted". I dag toppede den da han sagde: "Hvad dag er det i dag?" Og så blev sur på mig fordi jeg ikke svarede. Det er skide irriterende fordi det er nemmere at spørge mig end at tænke sig om i to sekunder.
5
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 24. feb 2016, 18:49

Han går ALT for meget op i sin gaming :rulle:
Jeg havde en it-relateret krise for en times tid siden og ringede til ham i panik :panik:
Det fik jeg ikke andet ud af, end at han blev irriteret fordi han 1. var midt i et spil, 2. ikke ved noget om iPads og 3. dybest set syntes at det var min egen skyld.
Jamen tak for røv, din lille pissenisse :cuss:
4
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 345
Likede indlæg: 3439

Indlægaf Ballademager » 27. feb 2016, 09:23

Han er verdensmester i at stille mig et spørgsmål og så tysse på mig, som om, at jeg var et treårigt barn, når jeg svarer :cuss:
2
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
StripesAddict

Indlægaf StripesAddict » 7. mar 2016, 08:59

Jeg mener, at jeg er forkølet; jeg nyser, min hals er en kende øm, og jeg er lidt tung i hovedet, men ellers har jeg det fint, jeg er oppe og jeg passer mine ting,

Han mener jeg er syg (!) og at det helt sikkert er fordi jeg havde for lidt tøj på i fredags, og at jeg HELT sikkert havde for lidt tøj på BEVIDST. Jeg frøs ganske rigtigt, men i et sæt tøj jeg har haft på 100 gange de sidste par måneder UDEN at fryse, så det kunne jeg jo altså ikke helt vide.

Han insisterer nu på at jeg ikke får lov at forlade lejligheden før han har inspiceret hvad jeg har på. Jeg forventer ikke han helmer før jeg ser sådan her ud

michelin.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
Brugeravatar
Joe
Kort karma: 170
Likede indlæg: 2405

Indlægaf Joe » 8. mar 2016, 13:18

Han lever efter en hovedregel om at den der er ude, altid er den der køber ind. Jeg er hjemme, fordi jeg skal til lægen med en fod, der gør herreondt når jeg går på den. Da jeg så siger at nu går jeg, tager han gudhjælpemig sit headset af, for at spørge om jeg tager frokost med hjem.
Det er ikke ligefrem fordi han har travlt med vigtige ting derhjemme. Og han er totalt uimodtagelig overfor argumenter om at jeg faktisk prøver at gå så lidt som muligt.

Faktisk går han så meget op i at den der er ude, køber ind, så han er villig til at vente mange timer på at jeg har været på arbejde og til træning, bare fordi han havde glemt at købe fromage frais, og han ikke gider ned igen. Og så kan det godt være at dressinger er lækrest, hvis de når at trække, men det er lige meget, for det er jo død og pine bare nødvendigt at vente til jeg lige kan købe det med.

Vi har under fem minutter til to forskellige Faktaer og en Kvickly. Tre minutter til en Aldi.
1
I'm Audrey Horne, and I get what I want
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 9. mar 2016, 07:28

Min kæreste har fødselsdag i dag, og jeg sendte en "tillykke med dagen"-besked kl. 7 inkl. et hav af balloner, lagkager, trompeter osv. Den manglede ingenting. Intet svar. Han har aftenvagt, så det kan sagtens være, han bare sover længe (jeg havde fået at vide, at han fik gæster til morgenkaffe kl. 7, derfor den tidlige besked,) men jeg føler mig bare

Billede
5
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1009
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9131

Indlægaf Fru Sunshine » 11. mar 2016, 11:40

Jeg er syg med feber og er ret dvask.
I går glemte han at købe kiks med hjem, han har ikke lavet flere isterninger, og lige nu er han hjemme at vende mellem jobs angiveligt for at nurse mig lidt, men jeg måtte da stadig selv hente min cola og selv sørge for et krus morgente og en skive smurt knækbrød.
Men sin kaffe kunne han skam sagtens sørge for.

Alt det ville jeg ikke være specielt gnaven over, hvis det ikke er fordi han selv opfører sig som om han er døden nær, bare han snotter lidt og klager uafladeligt, hvis han er lidt utilpas, og så forventer han, at jeg smider alt, hvis han gerne vil have noget te, kaffe, en ostemad, whatever.
For helvede!

Nå ja: han ville jo købe lidt ind, da han så glemte mine kiks. Det eneste frugt, han har med hjem er - Tadaaah: bananer.
Tak siger vi så.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.

Tilbage til "Forhold og sex"