Irriterende-tråden

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 162
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2551

Re: Irriterende-tråden

Indlægaf Mi55y » 11. mar 2016, 12:44

Han er træls, fordi han har vildt travlt frem til påske. Så lige nu må jeg bare vente og se, om han får tid til at presse mig ind, men ellers ses vi ikke før efter næste uge. Og det på trods af at vi bor ca. 1 km. fra hinanden. Men altså, det er vigtige ting han skal, og jeg kan også sagtens sætte mig ind i, at han måske ikke lige har overskuddet til at kigge forbi eller have mig på besøg i de få ledige stunder, han har, men derfor er det stadig træls... Og så også fordi en af tingene er en 75-års familiefødselsdag, og jeg synes måske det er lidt sært, at jeg ikke er inviteret, når nu jeg har mødt hans forældre og de ikke er en særligt stor familie...
1
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 162
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 2551

Indlægaf Mi55y » 11. mar 2016, 16:48

Mi55y skrev:Han er træls, fordi han har vildt travlt frem til påske. Så lige nu må jeg bare vente og se, om han får tid til at presse mig ind, men ellers ses vi ikke før efter næste uge. Og det på trods af at vi bor ca. 1 km. fra hinanden. Men altså, det er vigtige ting han skal, og jeg kan også sagtens sætte mig ind i, at han måske ikke lige har overskuddet til at kigge forbi eller have mig på besøg i de få ledige stunder, han har, men derfor er det stadig træls... Og så også fordi en af tingene er en 75-års familiefødselsdag, og jeg synes måske det er lidt sært, at jeg ikke er inviteret, når nu jeg har mødt hans forældre og de ikke er en særligt stor familie...

Og så har han lige spurgt om jeg kommer op og sover i nat... :lun:
6
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=5&t=5802

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Luffegås
Kort karma: 43
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 506

Indlægaf Luffegås » 11. mar 2016, 19:20

Han holder på det er nødvendigt at man slukker ovnen for de fucking 2 sekunder man skal lægge et brød ind EFTER ovnen er opvarmet, for ellers får man jo varm luft i hovedet.. Helt ærligt... Jeg kan ikke modbevise ham om at det er unødvendigt, eller at det forringer noget, for det gør det ikke...
4
Brugeravatar
Mooserinde
Kort karma: 7
Likede indlæg: 100

Indlægaf Mooserinde » 11. mar 2016, 19:26

Han er ret irriterende, når han er efter mig over ligegyldige ting, som jeg er kommet til ved et uheld. F.eks er han netop (IMENS han taler i telefon med sin mor) kommet ind fra køkkenet og vist mig flasken med koncentreret citronsaft. Jeg sad sådan her :forvirret: Det viser sig, at jeg har glemt at skrue låget ordentligt på, så da han løfter den op af køleskabslågen, så havde han nær tabt den. KATASTROFE FOLKENS :panik:

Guderfader i skuret altså.

Være efter mig ved gentagen adfærd: Ok
Være efter mig ved forglemmelse: Pisse irriterende
11
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2330

Indlægaf Studsgaard » 11. mar 2016, 19:54

Mooserinde skrev:Han er ret irriterende, når han er efter mig over ligegyldige ting, som jeg er kommet til ved et uheld. F.eks er han netop (IMENS han taler i telefon med sin mor) kommet ind fra køkkenet og vist mig flasken med koncentreret citronsaft. Jeg sad sådan her :forvirret: Det viser sig, at jeg har glemt at skrue låget ordentligt på, så da han løfter den op af køleskabslågen, så havde han nær tabt den. KATASTROFE FOLKENS :panik:

Guderfader i skuret altså.

Være efter mig ved gentagen adfærd: Ok
Være efter mig ved forglemmelse: Pisse irriterende

Så kunne han have holdt fast i hele bøtten istedet for kun låget. ;)
3
Brugeravatar
Mooserinde
Kort karma: 7
Likede indlæg: 100

Indlægaf Mooserinde » 11. mar 2016, 23:27

Studsgaard skrev:
Mooserinde skrev:Han er ret irriterende, når han er efter mig over ligegyldige ting......."

Så kunne han have holdt fast i hele bøtten istedet for kun låget. ;)

Jeg er fuldstændig enig :D
2
Smiling_Goat
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5913

Indlægaf Smiling_Goat » 13. mar 2016, 09:26

Åh han var træls i går.. Han krævede at få lov at lave aftensmad. Det tog ham fu**ing 1,5 timer at komme i gang OG han satte ild til køkkenet..

Jeg var ikke imponeret. Men han får points for forsøget.
7
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 13. mar 2016, 09:44

Jeg var ikke videre imponeret i går, da han ikke kunne lide aftensmaden. Uden at have smagt på den. Og det var noget han ikke havde smagt i mange år, og aldrig har smagt lavet af mig. Så kan man som minimum smage en bid eller to.
Det var effing bagte rodfrugter, og dem har han kun smagt én gang for ti år siden da hans far lavede dem. Hans far laver dem ved at bruge våde, frosne rodfrugter og hælde en hel bøtte honning over og nærmest kun lige varme dem.
Der er altså stor forskel på dét og så en blanding af friske, økologiske kartofler, persillerødder og rødbeder med masser af chili, salt og olie bagt godt sprøde. Så smag da 1-2 og find ud af om du kan lide det.
Senest rettet af Karkluden 13. mar 2016, 10:03, rettet i alt 1 gang.
12
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Smiling_Goat
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5913

Indlægaf Smiling_Goat » 13. mar 2016, 09:51

Karkluden skrev:Jeg var ikke videre imponeret i går, da han ikke kunne lide aftensmaden. Uden at have smagt på den. Og det var noget han ikke havde smagt i mange år, og aldrig har smagt lavet af mig. Så kan man som minimum smage en bid eller to.
Det var effing bagte rodfrugter, og dem har han kun smagt én gang for ti år siden da hans far lavede dem. Hans far laver dem ved at bruge våde, frosne rodfrugter og hælde en hel bøtte honning over og nærmest kun lige varme dem.
Der er altså stor forskel på dét og så en blanding af kartofler, persillerødder og rødbeder med masser af chili, salt og olie bagt godt sprøde. Så smag da 1-2 og find ud af om du kan lide det.

Det er jo faktisk også en helt anden ret. Det svarer til at sige, man ikke kan lide bagte kartofler, for man hader kartoffelmos..
5
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 13. mar 2016, 10:02

Smiling_Goat skrev:
Karkluden skrev:Jeg var ikke videre imponeret i går, da han ikke kunne lide aftensmaden. Uden at have smagt på den. Og det var noget han ikke havde smagt i mange år, og aldrig har smagt lavet af mig. Så kan man som minimum smage en bid eller to.
Der er altså stor forskel på dét og så en blanding af kartofler, persillerødder og rødbeder med masser af chili, salt og olie bagt godt sprøde. Så smag da 1-2 og find ud af om du kan lide det.

Det er jo faktisk også en helt anden ret. Det svarer til at sige, man ikke kan lide bagte kartofler, for man hader kartoffelmos..

PRÆCIS! Det var PRÆCIS mit argument. Jeg bryder mig fx heller ikke om gamle ole-ost (som min mor ynder at spise). Men derfor kan jeg sgu da godt lide mellemlagret ost, cheddar, parmesan, rav-ost etc etc.
Og igen: fair nok, hvis han heller ikke havde kunnet lide de her rodfrugter. Men man kunne da godt smage, når det er noget SÅ forskelligt.
3
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 423
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6035

Indlægaf LadyFox » 13. mar 2016, 11:02

Min kærestehar et anstrengt forhold til det med at telefoner, altså at folk ringer og sender sms'er. Det har han så løst ved at folk da bare kan få mit nummer, og så kan jeg da bare forholde mig til de ting folk vil ham, og give en besked videre til ham. Hvis han ikke gider snakke telefon så kan jeg jo bare sige han sover :stoned: :forvirret:
3
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Pølsemix
Kort karma: 14
Likede indlæg: 297

Indlægaf Pølsemix » 13. mar 2016, 11:12

LadyFox skrev:Min kærestehar et anstrengt forhold til det med at telefoner, altså at folk ringer og sender sms'er. Det har han så løst ved at folk da bare kan få mit nummer, og så kan jeg da bare forholde mig til de ting folk vil ham, og give en besked videre til ham. Hvis han ikke gider snakke telefon så kan jeg jo bare sige han sover :stoned: :forvirret:

Hvor meget får du i løn for at være hans personlige sekretær? :D
3
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 423
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6035

Indlægaf LadyFox » 13. mar 2016, 11:29

Pølsemix skrev:
LadyFox skrev:Min kærestehar et anstrengt forhold til det med at telefoner, altså at folk ringer og sender sms'er. Det har han så løst ved at folk da bare kan få mit nummer, og så kan jeg da bare forholde mig til de ting folk vil ham, og give en besked videre til ham. Hvis han ikke gider snakke telefon så kan jeg jo bare sige han sover :stoned: :forvirret:

Hvor meget får du i løn for at være hans personlige sekretær? :D

Hvis jeg dog bare fik løn :fløjt:
1
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Zombie
Kort karma: 215
Likede indlæg: 2274

Indlægaf Zombie » 13. mar 2016, 11:43

I dag lægger jeg sidste hånd på en skriftlig eksamensopgave, som skal afleveres elektronisk senest kl. 16.
Min kæreste har derfor valgt at tage hen til sin far, for at bygge et bord og lege praktisk gris, for ikke at være i vejen herhjemme og give mig fred & ro.

Det er for så vidt meget dejligt, men så skiftede han da lige til praktisk arbejdstøj inden han gik ud af døren. Han er jo oprindeligt uddannet elektriker, og har sådan nogle grove arbejdsbukser med et indbygget værktøjsbælte med diverse lommer, hvori der er værktøj osv. Jeg ved ikke hvorfor, men for mig er det sgu lidt som et sex-outfit /-kostume, når han tager det på (jeg kommer fra en akademiker-familie, så for mig er alm. arbejdstøj til mænd altså skjorte, jakke og slips...). Og for lige at stoppe den, så en langærmet T-shirt som sad tæt henover hans biceps, som er temmelig markerede fordi han er en stærk fyr som arbejder en del.
Ærmerne optrukket så man kan se underarmene, hans armbånd og ur. :gisp:
Min kæreste er sølle 23 år og har smilehuller, sådan en ung, sprød type. :slem: Men en mand, når det kræves af ham. :slem:

Det går heldigvis godt med at skrive og koncentrere sig, men hver eneste gang jeg lige tager en pause for at nørde debatten eller andet og slappe lidt af, så tænker jeg på ham og bliver helt befippet og mærkelig. :ninja: Og har svært ved at komme tilbage på sporet om facilitering af samskabende værksteder ud fra Theory of Change, fordi åååh. :savl:

Det er sgu da irriterende!! :cuss:
10
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 183
Likede indlæg: 2241

Indlægaf Moxy-lady » 13. mar 2016, 18:37

Zombie skrev:I dag lægger jeg sidste hånd på en skriftlig eksamensopgave, som skal afleveres elektronisk senest kl. 16.
Min kæreste har derfor valgt at tage hen til sin far, for at bygge et bord og lege praktisk gris, for ikke at være i vejen herhjemme og give mig fred & ro.

Det er for så vidt meget dejligt, men så skiftede han da lige til praktisk arbejdstøj inden han gik ud af døren. Han er jo oprindeligt uddannet elektriker, og har sådan nogle grove arbejdsbukser med et indbygget værktøjsbælte med diverse lommer, hvori der er værktøj osv. Jeg ved ikke hvorfor, men for mig er det sgu lidt som et sex-outfit /-kostume, når han tager det på (jeg kommer fra en akademiker-familie, så for mig er alm. arbejdstøj til mænd altså skjorte, jakke og slips...). Og for lige at stoppe den, så en langærmet T-shirt som sad tæt henover hans biceps, som er temmelig markerede fordi han er en stærk fyr som arbejder en del.
Ærmerne optrukket så man kan se underarmene, hans armbånd og ur. :gisp:
Min kæreste er sølle 23 år og har smilehuller, sådan en ung, sprød type. :slem: Men en mand, når det kræves af ham. :slem:

Det går heldigvis godt med at skrive og koncentrere sig, men hver eneste gang jeg lige tager en pause for at nørde debatten eller andet og slappe lidt af, så tænker jeg på ham og bliver helt befippet og mærkelig. :ninja: Og har svært ved at komme tilbage på sporet om facilitering af samskabende værksteder ud fra Theory of Change, fordi åååh. :savl:

Det er sgu da irriterende!! :cuss:

Jeg var ude og få en drink eller to på min kærestes arbejde i går. Han havde en manager vagt og gik derfor rundt med snegl i øret og deres nye, pæne, trøje der er sådan lidt stram og lidt åben i halsen. Jeg glor på ham hver evig eneste dag, men intet tænder mig mere end når han er på arbejde. Shit, hvor kan jeg godt lide ham :blush:

Edit: trøjen er altså ikke sådan en douchebag en der er åben helt ned til navlen, den er bare meget anderledes end hans vanlige outfits.
1

Tilbage til "Forhold og sex"