De ensomme aleneaftener

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Grissebassen
Kort karma: 33
Likede indlæg: 500

Re: De ensomme aleneaftener

Indlægaf Grissebassen » 12. jan 2016, 21:02

Zombie skrev:Min søster og jeg har løst vores medfødte ensomhed med hhv. en kat og en hund. Min veninde har en meget tam kanin.

Årh, jeg ville så gerne have et kæledyr :love2: Men det dur desværre ikke min lejlighed :trist:
0
Brugeravatar
eks-Maupassant
Kort karma: 141
Likede indlæg: 2111

Indlægaf eks-Maupassant » 12. jan 2016, 21:07

1
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5901

Indlægaf Dikus » 12. jan 2016, 21:11

Hvad har debatten gjoft?
2
Grissebassen
Kort karma: 33
Likede indlæg: 500

Indlægaf Grissebassen » 12. jan 2016, 21:12

Dikus skrev:Hvad har debatten gjoft?

Haha :D Bestemt ingenting :) Det er bare ikke altid, jeg er i debat-humør, eller at der sker noget interessant herinde.
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5901

Indlægaf Dikus » 12. jan 2016, 21:16

Grissebassen skrev:
Dikus skrev:Hvad har debatten gjoft?

Haha :D Bestemt ingenting :) Det er bare ikke altid, jeg er i debat-humør, eller at der sker noget interessant herinde.

:8: :syg: :panik: :shock:
1
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 423
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6017

Indlægaf LadyFox » 12. jan 2016, 21:20

Altså, jeg kan rigtig godt lide rødvin, især alene, men jeg er ikke interesseret at blive alkoholiker, så det begrænser jeg. Men jeg har også fundet ud af en god kvalitets te kan være næsten lige så god.

Derudover elsker jeg at forberede mig til ting jeg glæder mig til - lige pt. glæder jeg mig til at skulle have mig til jeg skal flytte og til jeg skal have en papegøje, så jeg bruger meget tid på at kigge på møbler, og læse alt jeg kan finde om at holde fugle.
Jeg er begyndt både at male, og at male i malebog - malebøger kan anbefales.
Jeg kan godt lide engang i mellem at løse sudoku og kryds og tværs.
At bage kage, der dufter i hele hjemmet er også er favorit.
Og så er der selvfølgelig ting som internet, computerspil, xbox osv.
2
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 12. jan 2016, 21:21

Og så hjælper hunden selvfølgelig også på det.
1
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
LadyFox

Indlægaf LadyFox » 12. jan 2016, 21:59

polavyk skrev:Udover de nævnte ting lægger jeg puslespil via en app på facebook. Det er så smart. Brikkerne kan ikke blive væk. Bordet er ikke optaget, når man skal spise, og i det hele taget roder det bare ikke.

Hvad hedder appen? :)
0
Brugeravatar
Sunbeam
Kort karma: 7
Likede indlæg: 43

Indlægaf Sunbeam » 12. jan 2016, 22:16

Lydbøger måske? Det er vel ikke lige så krævende som selv at skulle læse, haha. Jeg gad godt selv prøve lydbøger! Bare at ligge på sofaen med et tæppe og slumre lidt hen, mens en behagelig stemmer læser en spændende historie op.

Eller måske at lave noget hjemme-"spa"? Det behøver jo ikke være mere end en ansigtsmaske og et fodbad, som man ellers aldrig har tid til. Eller nail-art måske.

Selvfølgelig kan du også finde en god serie, jeg har selv lige endelig fået afsluttet Game of Thrones - kan bestemt anbefales!

Jeg bruger også selv meget tid på Instagram, Pinterest og YouTube og kigger på alt muligt for at få inspiration - makeup, indretning, frisurer, DIY-projects (som jeg aldrig får lavet - but still), tips til at få pænere hud/hvidere tænder/længere øjenbryn - alt sådan noget skønhed, mode, fitnessøvelser, vegetaropskrifter osv.

Så går jeg også og rykker meget rundt for tiden/tilføjer nye nipseting i min lejlighed og - oh død og pine - rydder op! Sådan virkelig rydde op, så man går alle skuffer/skabe/reoler igennem for ting, man for længst burde have smidt ud (nej, det tøj, man havde som teenager, KOMMER man bare aldrig til at bruge igen :P). Ellers kan man vel altid rydde op i sit kælderrum, hvis man har sådan et (og magter det, hehe)
1
Brugeravatar
Sunbeam
Kort karma: 7
Likede indlæg: 43

Indlægaf Sunbeam » 12. jan 2016, 22:17

Uhh, eller sudoko! Det brugte jeg meget tid på engang. Eller krydsogtværs.
1
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 239
Likede indlæg: 2515
Kontakt:

Indlægaf Annione » 13. jan 2016, 04:14

Hvis der er stress, der pusler, så er lange gåture virkelig godt. Lange som i : over en time. Jeg gik ned med stress i december og gik lange ture i sne og slud. Det var fantasisk!
Altså... Jeg hadede at gå ud, men følelsen, når man kommer hjem igen, den er skøn.

Jeg elsker også at pleje mig selv, hårkur i håret, muddermaske i ansigtet, efterfulgt af fugtmaske eller lignende. Jeg kan snildt have 5 masker på, på en helt almindelig aften :-D

Iherb shopping er også virkelig hyggeligt :genert:
1
At rejse er at leve :love2:
Brugeravatar
Little_Woman
Kort karma: 45
Likede indlæg: 187

Indlægaf Little_Woman » 13. jan 2016, 05:55

Puslespil - det er min nye favorit! På med en podcast (så er der andre der snakker, måske tilmed om noget interessant?), en god kop te og så sidde ved spisebordet og finde de rette brikker. Primært bruger jeg det, så jeg holder mig aktiveret mens jeg hører podcasts, men det er simpelthen så hyggeligt, efter en travl dag.
2
Nu med fugl
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 717
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6861

Indlægaf Daine » 13. jan 2016, 06:53

polavyk skrev:
LadyFox skrev:
polavyk skrev:Udover de nævnte ting lægger jeg puslespil via en app på facebook. Det er så smart. Brikkerne kan ikke blive væk. Bordet er ikke optaget, når man skal spise, og i det hele taget roder det bare ikke.

Hvad hedder appen? :)

Jigsaw World. :)

Hvordan gør man, når man skal spille via Facebook? Det har jeg ikke prøvet før :genert:
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 239
Likede indlæg: 2515
Kontakt:

Indlægaf Annione » 13. jan 2016, 08:04

Grissebassen skrev:
Zombie skrev:Min søster og jeg har løst vores medfødte ensomhed med hhv. en kat og en hund. Min veninde har en meget tam kanin.

Årh, jeg ville så gerne have et kæledyr :love2: Men det dur desværre ikke min lejlighed :trist:

Hvad med fisk? Jeg kunne bruge timer på at kigge på dem svømme rundt. Det beroligede mig ret meget.
2
At rejse er at leve :love2:
LaScrooge
Kort karma: 322
Likede indlæg: 2564

Indlægaf LaScrooge » 13. jan 2016, 15:25

Jeg vil foreslå at du ringer til nogen :-) Hvis det er menneskelig kontakt du mangler, er det det du skal opsøge.
2

Tilbage til "Livets forhold"