De ensomme aleneaftener

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Grissebassen
Kort karma: 33
Likede indlæg: 501

Re: De ensomme aleneaftener

Indlægaf Grissebassen » 13. jan 2016, 15:39

LaScrooge skrev:Jeg vil foreslå at du ringer til nogen :-) Hvis det er menneskelig kontakt du mangler, er det det du skal opsøge.

Det er en god idé! Desværre er alle mine venner i forhold, så det er sjældent de har tid til at sludre, bare for at sludre. Men "heldigvis" går en af mine veninder arbejdsløs for tiden, og vil derfor meget gerne snakke med andre end kæresten, efter en begivenhedsløs alene-dag.
0
LaScrooge
Kort karma: 322
Likede indlæg: 2564

Indlægaf LaScrooge » 13. jan 2016, 15:47

Grissebassen skrev:
LaScrooge skrev:Jeg vil foreslå at du ringer til nogen :-) Hvis det er menneskelig kontakt du mangler, er det det du skal opsøge.

Det er en god idé! Desværre er alle mine venner i forhold, så det er sjældent de har tid til at sludre, bare for at sludre. Men "heldigvis" går en af mine veninder arbejdsløs for tiden, og vil derfor meget gerne snakke med andre end kæresten, efter en begivenhedsløs alene-dag.

:gogo:
Jeg tænker også, at opkald kan vare ganske få minutter. Hvis du fx havde tænkt dig at sende en sms om et eller andet, kan du ringe om det i stedet. Så er kontakten der og man får lige dagens hilsen og mærker et andet menneskes energi. Jeg gør det indimellem med min veninde. Så for vi lige hørt hvordan dagen er gået og laver en løs aftale om at ses. Jeg ved hun er meget alene (generelt nyder hun det også, men hun snakker også om at hun indimellem føler sig ensom). Faktisk tror jeg lige, jeg giver hende et kald :)
1
LaScrooge
Kort karma: 322
Likede indlæg: 2564

Indlægaf LaScrooge » 13. jan 2016, 16:03

Sådan! Hun skal til jobsamtale på fredag og vi skal drikke kaffe når jeg har fri fredag.
2

Tilbage til "Livets forhold"