Har du været den anden kvinde/mand?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Garfield
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1308

Har du været den anden kvinde/mand?

Indlægaf Garfield » 13. jan 2016, 10:55

Nu vi er i gang med at diskutere utroskab fra alle mulige sider, så vil jeg gerne høre fra dem, der har været den anden mand/kvinde? Altså, den, som én i et lukket forhold var utro med. Hvad var omstændighederne omkring det og hvordan har du det med den rolle, du havde?
0
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
lulu-p
Kort karma: 54
Likede indlæg: 842

Re: Har du været den anden kvinde/mand?

Indlægaf lulu-p » 13. jan 2016, 11:24

Jeg har været den anden kvinde. Fordi jeg var stormende forelsket og fuldstændig sikker på at det var manden i mit liv. Det var gengældt. Vi har nuværet sammen i rigtig mange år, og har børn sammen.
4
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
Garfield

Indlægaf Garfield » 13. jan 2016, 11:28

Jeg har været sammen med to mænd, der havde kæreste/kone.

Den første gang var jeg 33 år gammel, men havde meget lidt erfaring med forhold på det tidspunkt (det er gået hurtigt de sidste 10 år). Manden havde jeg forelsket mig dybt i og kort efter, jeg havde mødt ham, finder jeg ud af, at han har været sammen med en tidligere kæreste i England og hun blev gravid. Derfor var han i gang med at afslutte sit liv i Danmark for at flytte til England. Jeg havde ikke den store kontakt til ham, men mødte ham indimellem ifm. arbejdet. To år senere var vi på en konference i udlandet og her fik jeg flirtet heftigt.
Jeg tænkte ikke på hans kæreste og barn, men kun på, hvor sindsygt forelsket jeg var i ham. Vi endte i seng sammen den aften. Jeg fantaserede om, at han blev min og om, at vi kunne have en fremtid sammen. Han tog dog bare hjem efter konferencen.

Et års tid senere var han i Danmark og han inviterede mig til sit hotel. Denne gang følte jeg mig mere forberedt. Jeg vidste, jeg ikke kunne få ham, men måske jeg bare kunne nyde sex og intimitet med ham. Det kunne jeg godt, men da jeg gik fra hans hotel næste dag, var jeg ked af det og jeg indså at det blot sårede mig. Jeg var også begyndt at have lidt dårlig samvittighed overfor hans kæreste og barn, men på et abstrakt plan. I dag ville jeg ikke havde gjort det. Dengang følte jeg, at han for altid og hele resten af mit liv ville være noget ganske særligt og i mit nærmest teenage-agtige sind blev det en undskyldning for at være sammen med ham. I dag har jeg prøvet på egen krop, hvad løgne, mistillid og bedrag i et forhold gør ved en person og det vil jeg helst ikke være deltager i.
1
Brugeravatar
Garfield

Indlægaf Garfield » 13. jan 2016, 11:29

lulu-p skrev:Jeg har været den anden kvinde. Fordi jeg var stormende forelsket og fuldstændig sikker på at det var manden i mit liv. Det var gengældt. Vi har nuværet sammen i rigtig mange år, og har børn sammen.

Jeg tænker, at forholdet til den anden kvinde sluttede forholdsvist hurtigt efter I havde været sammen?
1
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2232

Indlægaf Puffi » 13. jan 2016, 11:51

Jeg har været den anden kvinde. Jeg var sikker på, at det var ham og mig, der var fremtiden, vi var meant to be. Indtil han så ikke liiiige kunne få afsluttet forholdet til sin kæreste. Jeg fik nok efter ca. et halvt år og sagde fra, der havde han så helt tilfældigvis lige fortalt hende, at der var en anden, men jeg troede ikke på ham og holdt fast i at jeg skulle ikke være med i det rod mere. Jeg tror stadig på, at han og jeg kunne have fået et fint liv sammen, men jeg turde ikke satse på, at han ikke ville gøre det samme mod mig.

Har så fundet ud af, at han nu lægger an på og knalder alt med en puls, uagtet at han stadig er sammen med hende, der nu er blevet hans kone og mor til hans 2 børn. Han er dybt ulykkelig i sit ægteskab, men vil ikke gå fra hende pga. børnene. Ind i mellem får jeg lidt ondt af ham, men det går hurtigt over, han kan jo selv ændre sin situation.

Har været sammen med ham - og i seng med ham - et par gange siden. I et par år var han den, der trøstede mig (på den nøgne måde), når jeg havde kærestesorger. Sidst vi sås for 2 år siden kyssede vi, indtil jeg skubbede ham væk og bad ham tage hjem til sin kone.
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Panton
Kort karma: 151
Likede indlæg: 855

Indlægaf Panton » 13. jan 2016, 12:08

Nej, har aldrig været den anden kvinde. Jeg gider ikke sådan noget og har heldigvis aldrig været forelsket eller lign i en optaget mand. Så er det måske nemmere at lade være, når der ikke er følelser involveret.
1
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 13. jan 2016, 12:29

Var ved at skrive nej, indtil jeg kom i tanke om at jeg engang kyssede en fyr til en nytårsfest med fælles venner. Længe. Det var efter alle var gået kold, så der var ikke nogen der så noget.
Han var lige gået fra sin kæreste men ingen vidste det. Hun var også med til festen fordi vi ligesom også var hendes venner (pånær mig, havde aldrig snakket med hverken ham eller hende).
De var gået fra hinanden fordi han havde været utro og fået klamydia. Charming!

Teknisk set var de ikke kærester, men jeg burde nok ikke have kysset og gramset på ham lige dér.
Kort tid efter gik de officielt fra hinanden, og ham og jeg fortsatte hvor vi slap nytårs aften.

Jeg er ret sikker på, at havde han ikke fortalt mig de var slået op, så havde jeg ikke kysset med ham.
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
JoyNips
Kort karma: 222
Likede indlæg: 2930

Indlægaf JoyNips » 13. jan 2016, 14:12

Ja. Jeg var ikke klar over at han havde en kæreste, jeg troede faktisk at vi datede. Indtil jeg fandt ham på facebook. Han var pænt meget midt i en "jeg fylder 30 OG flytter sammen med min kæreste"-krise, øjensynligt. men jeg var nu den eeeeeeneste, han havde gjort det med og det var jo også bare fordi... bla bla.

Det morsomme var jo så, at jeg selvfølgelig gik til lægen og blev tjekket for kønssygdomme. All clear. Så skrev han ud af det blå, at han var blevet tjekket, og han fejlede altså noget. Kunne jo så meddele ham, at enten havde han i forbifarten "glemt" nogle af de andre, han var sin kæreste utro med, eller også måtte hun jo ligesom have lavet det samme grisseri som ham.
3
Brugeravatar
Kattefjæs
Kort karma: 104
Likede indlæg: 1198

Indlægaf Kattefjæs » 13. jan 2016, 14:23

Ja, men jeg vidste ikke at han havde et forhold. Jeg vidste at han havde to børn som boede fast hos deres mor, og at han ofte var hos dem - børnene var små og de prøvede at få det til at fungere så de kunne ses uden at de skulle mærke for voldsomt et skift i deres hverdag. Eller det var jo så hvad han fortalte mig, men i virkeligheden var de altså stadig sammen.

Han havde en lejlighed i en by 40-50km fra dem fordi hans arbejde betød at han ellers skulle køre for meget frem og tilbage. Så nogle uger var han i den lejlighed og tog hjem til hende i weekenden, og andre uger var han hos hende fast med børnene. Og på andre tidspunkter var han så rundt omkring i landet med arbejdet. Jeg respekterede at jeg ikke rigtig kunne have kontakt med ham når han var sammen med sine børn, så på den måde var det jo nemt nok for ham at skjule.

Samtidig boede jeg i den anden ende af landet ifht. dem, og han kom mest herover i forbindelse med arbejde, men tog så en forlænget weekend og var hos mig. Da bildte han vel så hende ind at han var på kursus eller sådan noget, jeg ved det ikke. Men jeg var i hvert fald på ingen måde klar over at de stadig var et par og at det at han "boede for sig selv" i virkeligheden bare var en praktisk foranstaltning mens hans arbejdsliv var lidt kaotisk. Jeg ved ikke engang om det var en rigtig lejlighed eller om det bare var et lejet værelse eller sådan noget. Jeg kom aldrig derover - han fandt selvfølgelig på masser af undskyldninger, så...

Det stod heldigvis ikke på særlig længe, men længe nok til at jeg blev rigtig ked af det da jeg fandt ud af det. En del af mig ønskede at hun ikke skulle finde ud af det, mest fordi jeg havde så dårlig samvittighed overfor de stakkels små børn som blev fanget i det. Og jeg var jo aldrig gået med til det hvis jeg vidste hvad sandheden var. Men det gjorde hun så, og de gik fra hinanden. Jeg var dog ikke den mindste smule interesseret i samle stumperne op. Det sekund jeg fandt ud af det, var han ude af mit liv.
0
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2232

Indlægaf Puffi » 13. jan 2016, 14:34

Gud ja, jeg har da været det en gang mere. Hvor jeg så ikke vidste det. Med mand fra Skotland, der arbejdede i Danmark. Mødte ham til noget livemusik og begyndte at date ham og vi sås mest på hans hotel og var ude og spise osv. (firmaet var i gang med at finde en lejlighed til ham, ja ja :rulle: ), men han var også herhjemme et par gange. Der var bare noget i hans historier, der ikke passede og han gik på en eller anden måde for meget all in (I think I'm falling for you på anden date, det falder en kyniker som mig altså ikke for :-D og inviterede mig til Brasilien), så jeg gik facebook-amok en dag og fandt en anden profil. Hvor han var i forhold og skulle giftes og havde 3 børn mellem 4 og 12. Det forklarede ligesom alle unøjagtighederne og den dårlige fornemmelse. Jeg er slet ikke i tvivl om at jeg hverken var den første eller sidste. Stakkels kone.
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Precaseptica
Kort karma: 74
Likede indlæg: 655

Indlægaf Precaseptica » 13. jan 2016, 14:35

Ja. For lang tid siden.

Men jeg er generelt et ærgerligt bekendtskab, hvis man går med tvivl eller spændinger i maven. Jeg advokerer ofte for at man ser sig selv i øjnene og anerkender hvad man selv har behov for. Og hvis det er intimitet med en ny forelskelse selvom man er i et forhold, så ville jeg ofte hellere se det udfolde sig, end at man bliver i forholdet. Nogen gange skal handlingen til, før basen kan flyttes.

Det kan være en god ting, når det er een af mine kammerater, der skal have lidt vedholdende skub for at få sagt fra og komme ud af et dårligt forhold. Men det kan også være væsentligt mindre okay, når det er en veninde, der leder efter et outlet for én eller anden frustration hun har med sin kæreste.

Vær den du ville være, hvis du var i et forhold hvor du måtte alt i verden. Ikke fordi det altid duer, men fordi frygten for de gange hvor det ikke gør, kan ende med at aflive hele det der gør dig til den du er. Og når du så er den person, så find et forhold der passer til de grænser du har dér. Hvis du er i et der ikke passer til de grænser, så kom ud af det. Livet er langt for dem der er gode fremfor reelle.
0
Brugeravatar
Purple Haze
Kort karma: 145
Geografisk sted: Kbh. Østerport
Likede indlæg: 1913

Indlægaf Purple Haze » 13. jan 2016, 15:15

Datede en fyr som boede fast i Norge, og var i Kbh. for at arbejde indimellem, han var dog ved at flytte til byen.

Han var en ret sjov date, og et interessant menneske, men absolut ikke en jeg kunne se mig selv være i et forhold med.
Han "slog op" på et tidspunkt, og fortalte at han var fundet sammen med ex'en igen - jeg ønskede ham held og lykke og tænkte at det var det.

Vi skrev lidt sammen et par gange efterfølgende, og vi mødtes da også en eller to gange og endte med at knalde - og ja, det var da synd for hans kæreste (som han sikkert havde været sammen med hele tiden), men det tænkte jeg egentlig ikke nærmere over eller følte nogen skyld over - deres forhold ikke mit.
Og hvis hun ikke kunne gennemskue hvad han rendte rundt og lavede, så tænker jeg at hun enten bevist har taget skyklapper på eller lever i en form for naiv lykkelig uvidenhed - han var virkelig ikke sværd at gennemskue.

Datede i hvert fald også én anden på det tidspunkt, som nok var i et forhold - fik det dog aldrig bekræftet, og det interesserede mig heller ikke synderligt, det var ikke en fyr jeg havde lyst til at blive ved med at se.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Grissebassen
Kort karma: 33
Likede indlæg: 500

Indlægaf Grissebassen » 13. jan 2016, 15:28

Jeg har kysset en mand i byen engang, som havde en kæreste. Vi var begge på ferie, så det virkede ligesom lidt uskyldigt, når vi aldrig skulle se hinanden igen. Stadig ikke cool gjort.
Og så har jeg engang knaldet en gift mand. Jeg vidste han var gift, og har ingen anden undskyldning, end jeg var meget ung og havde været meget tiltrukket af ham i lang tid. Jeg er faktisk usikker på, om han indikerede at ham om konen havde et slags åbent forhold.
Jeg var fuld begge gange, og fortryder egentlig ikke noget. Jeg fandt senere ud af, at den gifte mand var sammen med mange andre ved siden af konen, og jeg ved også at hun fandt ud af det. Hvordan hun tog det, ved jeg ikke.
Men på mine ældre dage, bliver jeg heldigvis ikke tiltrukket af optagede mænd mere, andet end på fantasti-niveau. Jeg tænder af på mænd, der er villige til at gøre så grim en ting som utroskab, bare for at få et øjebliks tilfredsstillelse. I mine øjne indikerer det manglende evne til at styre impulser og behov. Og det er nok en af de ting, jeg finder mest frastødende ved en person. Hvordan jeg ville agere, hvis jeg blev forelsket i en optaget mand, ved jeg ikke. Jeg har aldrig prøvet det, men har svært ved at forestille mig, jeg kunne tænde seksuelt under de forhold en affære i så fald ville sætte rammer for.
1
moonagedaydream
Kort karma: 0
Likede indlæg: 2

Indlægaf moonagedaydream » 13. jan 2016, 19:59

Jeg har to gange. Begge gange var jeg dog total uvidende om, at de var gift.

Den første var en mand, jeg mødte i byen på en ferie. Han var englænder, og vi endte med at hooke op flere aftener i stræk - ingen sex, men masser af snav, flirt og grams. Han var sød, sjov og lækker og overdyngede mig med komplimenter, så som ny-single var jeg solgt. Han var fantastisk! Der var dog et eller andet lidt fishy ved ham. Fx var han underligt tilbageholdende med at fortælle om sit arbejde derhjemme, og nogle af de ting han sagde, hang ikke helt sammen. Da jeg kom hjem fra ferien havde jeg dog nok detaljer til at indlede en seriøs runde stalking - og bingo. Manden var gift. Jeg endte med at skrive en sms til ham og skælde ud, og efterfølgende gjorde jeg noget, jeg ikke er stolt af i dag - jeg blev ved med at skrive sammen med ham on/off i nogle måneder. Det var forkert, men jeg var single, kedede mig og kunne slet ikke forholde mig til den kone, jeg aldrig havde mødt. Jeg var på intet tidspunkt forelsket i ham, det var rent tidsfordriv, hygge og bekræftelse. Well, det sker ikke igen, for den slags er ikke kosher i min bog. Dengang vidste jeg bare ikke bedre.

Jeg er dog stadig et stort spørgsmålstegn over, hvor sløset han var med sin utroskab. Hvis var jeg var bare en tand mere drama, kunne jeg have sendt vores beskedtråd til konen - jeg har den sygeste paper trail, der vil fælde ham på stedet. Jeg begriber virkelig ikke, hvorfor man ikke i det mindste prøver at skjule det noget bedre, hvis man endelig skal gøre den slags :forvirret:

Den anden var en mand, jeg kyssede med i byen i København. Da vi begyndte at snakke, spurgte jeg for sjov, om han var gift. Hvilket han afviste. Så kyssede vi hedt og længe, og på vej hjem kom han sågar løbende for lige at snave mig i fortovet en ekstra gang MIDT PÅ FUCKING NØRREBRO. Af nysgerrighed stalkede jeg ham på Facebook, da jeg var kommet hjem - manden havde af uvisse årsager givet mig både for- og efternavn (ejmen, hvor dum er du :clap: ). Han havde en meget åben profil, så jeg kunne se med det samme, at han var gift - og endda for nyligt. Nogle uger senere rendte jeg ind i ham inkl. kone på en café i samme område. Lad mig bare sige, at han så rimelig presset ud, da han opdagede mig. Jeg lod som ingenting. Nogle uger efter så jeg ham så på Tinder. Idiot.
1
Brugeravatar
Venus222
Kort karma: 21
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 333

Indlægaf Venus222 » 13. jan 2016, 20:50

Dette svar har jeg faktisk postet i en anden tråd, men måske høre det mere til her. :)

Men ja, jeg har været den anden kvinde. Dog er det mange år siden. Da jeg var i starten af tyvene havde jeg utrolig ringe smag i mænd, og et noget tvivlsomt moralsk kompas.... :genert:
Jeg var single, men havde en affære med to fyre (dog ikke på samme tid) der var deres kærester utro. Den enes kæreste var sågar højgravid, mens han så mig ved siden af. Og hun fandt faktisk ud af at han havde en affære med mig og vi boede i en lille by, så der var dømt drama. :panik: :rulle:

Den anden var utro som hævn fordi hans kæreste havde været ham utro en gang. Han knaldede alt med en puls... :tie:

Begge har vist nok de samme kærester, her 10 år senere, hvilket egentlig er imponerende, for hold kæft nogle røvhuller! :badr:

Ej, men hvor var det dumt det jeg havde gang i!
0

Tilbage til "Forhold og sex"