De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 608
Likede indlæg: 3392

Re: De vilde utroskabs-historier... og om de har påvirket dig?

Indlægaf FruDulle » 28. feb 2016, 09:04

Mulan skrev:
FruDulle skrev:Synes at min mor lavede en svinestreg overfor min far.

Fandt en dude på er kursus i juni og havde en affære. Hun siger intet. Min far havde takket ja til et job i den anden ende af landet efter lange snakke og overvejelser. Min mor og far køber et helt nybygget hus i juli til overtagelse september og nyt job var fra oktober. Min mor og jeg rykkede i august så jeg kunne starte gymnasie de og være med fra start. Min mor hang ud og introducerede mig for den her dude som tilfældigvis boede i samme by. Jeg fattede aldrig mistanke. Heller ikke da jeg var i en bus og kørte forbi dem og min veninde spurgte om det ikke var min mor der stod der og krammede en mand. Vi rykkede i spritnyt hus september. Farmand kom 29/9. 30/9 siger min mor at hun vil skilles. 1/10, 10 min inden at jeg skal gymnasiefest fortæller min mor mig at de skal skilles. 2/10 er hun rykket ud og bor hos ny dude.

Nå men Hej Hej og tak for lort

Har du tilgivet hende for det?

Man kan godt opføre sig pænere mener jeg stadig. Men jeg er lidt ligeglad. Af andre årsager er hun ude af mit liv og har været det i 13-14 år.
2
Whatever
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 350
Likede indlæg: 3467

Indlægaf Ballademager » 28. feb 2016, 09:34

Min mor har en tidligere kollega, hvis mand efter femten års ægteskab og to børn indrømmede, at han i ti år havde haft en kæreste i Thailand, som han havde støttet finansielt i årevis, og nu ville han være sammen med hende i stedet :shock:

Det er nu ikke noget, der har påvirket mig noget særligt. Det er jo heldigvis ikke hverdagskost i forhold, og jeg ville ikke kunne holde ud at gå og være bange for sådan noget hele tiden.
1
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Nulle8000
Kort karma: 0
Likede indlæg: 3

Indlægaf Nulle8000 » 29. feb 2016, 03:42

Men hvorfor er det, at de her bøsser gider at være en hemmelighed? Hvorfor gider de at være sammen med folk i forhold osv?
Jeg fatter det virkelig ikke!
2
Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 86
Likede indlæg: 2067

Indlægaf Tibbler » 29. feb 2016, 06:47

Nulle8000 skrev:Men hvorfor er det, at de her bøsser gider at være en hemmelighed? Hvorfor gider de at være sammen med folk i forhold osv?

Hvis de ikke har lyst til et fast forhold, så er det jo dejligt uforpligtende. Chancen for at fyren en dag står uden for døren med en kuffert i hånden er nok ikke så stor, som hvis det var en singlefyr, han bollede med.
1
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3925

Indlægaf Angelina » 29. feb 2016, 07:04

Tibbler skrev:
Nulle8000 skrev:Men hvorfor er det, at de her bøsser gider at være en hemmelighed? Hvorfor gider de at være sammen med folk i forhold osv?

Hvis de ikke har lyst til et fast forhold, så er det jo dejligt uforpligtende. Chancen for at fyren en dag står uden for døren med en kuffert i hånden er nok ikke så stor, som hvis det var en singlefyr, han bollede med.

Og så har det nok også lidt at gøre med at homoseksuelle ofte oplever hemmelighedskræmmeri som en del af deres hverdag, hvor mange selv har holdt deres seksualitet skjult i en årerække og de kender mange der skjuler det ... så man nok oplever det som lidt mere normalt at gå stille med dørrene, end heteroseksuelle gør.
0
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
Willow
Kort karma: 2
Likede indlæg: 77

Indlægaf Willow » 29. feb 2016, 20:15

Lemonella skrev:Nogen har måske læst mine egen utroskabs-oplevelser. Ikke køn læsning og der fulgte faktisk mere med end det jeg allerede har fortalt.

Da min eks og jeg endelig får separationen på plads, er der meget der skal gøres. Mange mennesker der skal tales med. Flere ringer og undrer sig over det der sker. De troede jo vores forhold var så fint. Ja ja, skindet bedrager.

En aften ringer en god ven af mig. Han er fuld og ulykkelig og trænger til en, at tale med. Min eks lytter åbenbart med på telefonen inde fra soveværelset. Jeg sover på det tidspunkt i stuen.
Efter samtalen kommer han ind i stuen og siger "så nu kommer alle han-hundende løbende med tungen ud af bukserne. De har hørt du skal skilles. "Jamen kom dog bare alle sammen. Xxxxx giver plads til alle, selv hendes far fik jo lov". Der knækkede filmen totalt for mig. Jeg bad ham skride og lade mig være i fred.
Det havde han dog ikke i sinde. Han brugte de næste mange timer på, at fortælle mig om alle de gange, hvor han havde været tæt på, at være mig utro. Han var aldrig et menneske der indrømmede sine egne fejl, så klart nok handlede det kun om, hvor tæt han havde været på utroskab, aldrig, at han havde været det.

Han fortæller bla. om de tre gange jeg var indlagt med mit underliv (jeg havde livmoderhalskræft). Første gang fik jeg et keglesnit, anden gang fjernede de hele min livmoder (keglesnittet var ikke nok), tredje gang havde jeg cyster på æggestokkene.
Han fortæller om sine frustrationer over ikke, at kunne dyrke sex med mig og hans irritation over, at jeg ikke bare "lod ham komme til alligevel".
Han fortæller, at han havde været i byen alle de aftener jeg havde ligget på hospitalet og skulle opereres næste dag.
Beretningerne er fulde af kønne kvinder, der alle synes det er så frygtelig synd for ham og alle er de villige til, at enten tage med ham hjem eller tage ham med hjem til dem. Alle kvinderne havde fået kys og kram og havde bare set så godt ud og han havde virkelig været fristet.

Jeg er ikke den jaloux type og efter hans udtalelse om min far, var jeg så iskold, at disse beretninger bare lod mig endnu mere kold og ligeglad.

Han var forøvrigt sådan igennem hele vores forhold. Jeg opdagede det bare ikke. Han havde en evne til, at manipulerer med sine medmennesker, så de til sidst troede, det var dem der havde fejlene og ikke ham.

:nerve: sikke et dumt svin..

Min historie er ikke interessant set i lyset af jeres men jeg gik igennem en skilmisse hvor hun gik fra mig men jeg alligevel sørgede for hende og hjalp hende videre m.m. Jeg havde respekt for at hun meldt rent ud og gjorde det "ordentligt" og bla, bla, bla. Viste sig at hun havde haft en anden i flere år, endda imens vi gennemgik fertilitetsbehandling med henblik på at blive gravid :wacko:

Men det har kun påvirket mig positivt på den måde at jeg er glad for at jeg ikke spildte flere år på hende og jeg er rykket rent personligt og kan tydeligt se at hun slet ikke var en type der kunne indgå i et nært forhold. Jeg er også lettet over at vi ikke fik børn for kunne ikke tænke mig at skulle være forælder med hende resten af livet.
1

Tilbage til "Forhold og sex"