Fotoprojekt, evt som e-bog?

Brugeravatar
DD_81
Kort karma: 328
Geografisk sted: Stæævns
Likede indlæg: 3265

Re: Fotoprojekt, evt som e-bog?

Indlægaf DD_81 » 14. jan 2016, 10:37

jeg tror personligt jeg ville være mere tilbøjelig til at klikke ind på det via en hjemmeside, blog eller facebook - det har jeg gjort ret mange gange, på folks personlige kunst, billeder og doodles.

Typisk falder jeg gerne over sådanne ting der ligger som sponserede links på facebook - og jeg opdager dem af denne vej.
Eller jeg opdager noget via blogs, hjemmesider om specfikke emner, eller instagram.

Måske evt. med mulighed for at købe et print af billeder i plakatstørrelse, hvis der er nogle man synes særligt godt om :)
1
- tid til nyt debatnavn, - tidligere Dirtydancing, voksede fra det for læææænge siden ;)
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 302
Likede indlæg: 3964

Indlægaf Angelina » 14. jan 2016, 10:37

Hvis du har lavet noget fantastisk, hvorfor så ikke råbe "se mig, se miiiig"?

Der er ikke super meget salg i fotobøger, men de sælges dog stadig, og hvad har du at tabe?
1
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3342

Indlægaf Hunkat » 14. jan 2016, 10:41

Øj jeg gad ellers godt stille op til det projekt men det er liiiiidt langt væk fra Københavns vestegn :D
1
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3342

Indlægaf Hunkat » 19. jan 2016, 10:00

KitKat skrev:Ej, jeg fik slet ikke svaret jer, det er jeg ked af. (jeg har tænkt et svar til jer alle tre, men åbenbart ikke kommet længere :blush: )

Hunkat: Projektet varer jo hele 2016 så hvis du skulle komme på "min" side af storebælt i løbet af året sender du mig bare en pb :D

Tak for jeres tanker, det sætter jeg stor pris på :blomst:

Altså... jeg skal nok sige til men... det er ikke sket siden 8. klasse :lol:
0
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast

Tilbage til "Hobby"