Har Donald Trump en chance i USA ?

Hvad sker der lige for verden?! Diskutér det her!
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1143
Likede indlæg: 6725

Re: Har Donald Trump en chance i USA ?

Indlægaf Wizzze » 11. sep 2016, 21:33

paint skrev:
Wizzze skrev:
paint skrev:
Wizzze skrev:åhh ohh, nu kommer der virkelig gang i debatten om hun er rask nok til embedet :8:

http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-09-11 ... oni-for-11

Tænk hvis Trump ender med at vinde på hendes helbred :tie:

Hvad er der galt med hendes helbred? som jeg læser det, var der omkring 28 grader i skyggen ved den memorial og hun stod i solen i 1½ time: Hun er 68 år og har 18 måneders kampagne bag sig. Det sætter vel sine spor.
Eller er der andet, som er forbigået min opmærksomhed? :gruble:

Hun har været småsyg den sidste uges tid, og er også kommet med en uovervejet kommentar om "den slags der stemmer på Trump" som også bliver tilskrevet at hun ikke har været helt feberfri. Trump har allerede været efter hende pga. helbredet, og nu med "frisk" ammunition, så vil der helt sikkert blive kørt på det igen.

Det har du garanteret ret i. Alt kan bruges i amerikanske Præsidentkampagner (og bliver brugt). Jeg lurede bare på om, der var kommet nye oplysninger frem om hendes helbred, som var andet end det du nævner.

Du ved lige så godt som mig at i en valgkamp er forkølelse = lungebetændelse, feber er første tegn på Alzheimers og et ildebefindende er en fod i graven, død i næste uge ;)
Oplysninger og fakta er ligegyldigt!! Der er billeder af hende segne om, det vil blive kørt igen og igen, mens horder af "eksperter" vil blive hevet ind foran en mikrofon, for at fortælle hvor svag og tæt på døden hun er. Ja faktisk er hun død, det er bare Secret Service der holder hende oppe og pumper hende fuld af xyz for holde hende igang ;)
0
Do as I say! :whip:
ExCoastal
Kort karma: 39
Likede indlæg: 332

Indlægaf ExCoastal » 11. sep 2016, 21:52

Petrix skrev:Det er sgu også lidt sygt at USA enten skal ledes af en syg gammel kvinde eller en erklæret Tosse.
Hvad skal det hele ikke ende med

For mange amerikanere er det et valg mellem "the lesser of two evils", ingen af de to kandidater er specielt populære. Jeg oplever ikke at amerikanerne generelt har ret stor interesse i dette valg, det er svært for dem at støtte 100% bag en kandidat. Sikke en forskel 8 år gør. Med Obama og McCain havde vi det mindste to værdige kandidater til posten, men denne gang føles det som om, at luften forlængst er gået ud af ballonen.

Til sammenligning husker jeg valgaftenen i 2008 som en yderst spændende aften. Jeg var et eller andet sted i Ohio i en lille by, hvor min kollega og jeg var på en mexicansk restaurant/sportsbar, hvor der tilfældigvis var et demokratisk vælgermøde i et tilstødende lokale. Da CNN annoncerede Obama som vinder var stemningen rent euforisk, folk strømmede ind i baren og der blev grinet, grædt og skålet og det er noget, som jeg aldrig vil glemme. Jeg kan ikke forestille mig noget i den stil denne gang. Overhovedet ikke.
0
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 317
Likede indlæg: 3402

Indlægaf dgd2007 » 11. sep 2016, 22:07

paint skrev:Hvad er der galt med hendes helbred? som jeg læser det, var der omkring 28 grader i skyggen ved den memorial og hun stod i solen i 1½ time: Hun er 68 år og har 18 måneders kampagne bag sig. Det sætter vel sine spor.

Der har været masser på konspirationshjemmesiderne (og understøttet af Trump på hans "Jeg ved jo ikke, men mange siger ..."-måde), om at Clinton har en hemmeligholdt, alvorlig sygdom :nerve:

Crazy Guiliano (staveplade) kom også for skade at sige, at man bare kunne google "Clinton health", hvis man ville forvisse sig om, at der var noget om snakken. Den tidligere New York-borgmester fra najn-elæven-tiden havde lige et øjeblik glemt, hvor mange teorier man kan finde, hvis man googler WTC-angrebet.
0
Petrix
Kort karma: 25
Likede indlæg: 109

Indlægaf Petrix » 11. sep 2016, 22:12

ExCoastal skrev:
Petrix skrev:Det er sgu også lidt sygt at USA enten skal ledes af en syg gammel kvinde eller en erklæret Tosse.
Hvad skal det hele ikke ende med

For mange amerikanere er det et valg mellem "the lesser of two evils", ingen af de to kandidater er specielt populære. Jeg oplever ikke at amerikanerne generelt har ret stor interesse i dette valg, det er svært for dem at støtte 100% bag en kandidat. Sikke en forskel 8 år gør. Med Obama og McCain havde vi det mindste to værdige kandidater til posten, men denne gang føles det som om, at luften forlængst er gået ud af ballonen.

Til sammenligning husker jeg valgaftenen i 2008 som en yderst spændende aften. Jeg var et eller andet sted i Ohio i en lille by, hvor min kollega og jeg var på en mexicansk restaurant/sportsbar, hvor der tilfældigvis var et demokratisk vælgermøde i et tilstødende lokale. Da CNN annoncerede Obama som vinder var stemningen rent euforisk, folk strømmede ind i baren og der blev grinet, grædt og skålet og det er noget, som jeg aldrig vil glemme. Jeg kan ikke forestille mig noget i den stil denne gang. Overhovedet ikke.

Ja det er virkelig en dårlig situation. Man kan jo håbe Hillary vinder, men at hun senere bliver nødt til at trække sig fra embedet pga. helbredet.
Lad os komme igang med det næste præsident valg allerede nu.
0
Brugeravatar
paint
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2335

Indlægaf paint » 11. sep 2016, 22:31

dgd2007 skrev:
paint skrev:Hvad er der galt med hendes helbred? som jeg læser det, var der omkring 28 grader i skyggen ved den memorial og hun stod i solen i 1½ time: Hun er 68 år og har 18 måneders kampagne bag sig. Det sætter vel sine spor.

Der har været masser på konspirationshjemmesiderne (og understøttet af Trump på hans "Jeg ved jo ikke, men mange siger ..."-måde), om at Clinton har en hemmeligholdt, alvorlig sygdom :nerve:

Crazy Guiliano (staveplade) kom også for skade at sige, at man bare kunne google "Clinton health", hvis man ville forvisse sig om, at der var noget om snakken. Den tidligere New York-borgmester fra najn-elæven-tiden havde lige et øjeblik glemt, hvor mange teorier man kan finde, hvis man googler WTC-angrebet.

Jeg er ikke i tvivl om, at Trump vil sige hvad som helst. Jeg ved også godt, at der eksisterer vilde teorier på nettet om at både Hr og Fru Clinton, er HIV-positive og har AIDS i de sidste stadier
De er vel også aliens, når det kommer til stykket?

Den amerikanske valgkamp, giver demokrati et dårligere ry end det har i forvejen. Et smagløst cirkus, sponsoreret af henholdsvis Wall Street og en bindegal reality-stjerne. Hvis ikke det var så tragisk, ville det næsten (men også kun næsten) være morsomt.
3
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen
ExCoastal
Kort karma: 39
Likede indlæg: 332

Indlægaf ExCoastal » 11. sep 2016, 22:38

Petrix skrev:
Ja det er virkelig en dårlig situation. Man kan jo håbe Hillary vinder, men at hun senere bliver nødt til at trække sig fra embedet pga. helbredet.
Lad os komme igang med det næste præsident valg allerede nu.

Ifølge CNN har hun lungebetændelse. Så lad nu se, hvordan hendes helbred er. Jeg håber absolut at Hillary vinder, men mest fordi, at jeg virkelig ikke kan forestille mig The Donald som præsident.
1
Brugeravatar
Wizzze

Indlægaf Wizzze » 12. sep 2016, 08:28

1
Brugeravatar
Wizzze

Indlægaf Wizzze » 12. sep 2016, 12:53

Wizzze skrev:
paint skrev:
Wizzze skrev:
paint skrev:
Wizzze skrev:åhh ohh, nu kommer der virkelig gang i debatten om hun er rask nok til embedet :8:

http://nyheder.tv2.dk/udland/2016-09-11 ... oni-for-11

Tænk hvis Trump ender med at vinde på hendes helbred :tie:

Hvad er der galt med hendes helbred? som jeg læser det, var der omkring 28 grader i skyggen ved den memorial og hun stod i solen i 1½ time: Hun er 68 år og har 18 måneders kampagne bag sig. Det sætter vel sine spor.

Hun har været småsyg den sidste uges tid, og er også kommet med en uovervejet kommentar om "den slags der stemmer på Trump" som også bliver tilskrevet at hun ikke har været helt feberfri. Trump har allerede været efter hende pga. helbredet, og nu med "frisk" ammunition, så vil der helt sikkert blive kørt på det igen.

Det har du garanteret ret i. Alt kan bruges i amerikanske Præsidentkampagner (og bliver brugt). Jeg lurede bare på om, der var kommet nye oplysninger frem om hendes helbred, som var andet end det du nævner.

Du ved lige så godt som mig at i en valgkamp er forkølelse = lungebetændelse, feber er første tegn på Alzheimers og et ildebefindende er en fod i graven, død i næste uge ;)
Oplysninger og fakta er ligegyldigt!! Der er billeder af hende segne om, det vil blive kørt igen og igen, mens horder af "eksperter" vil blive hevet ind foran en mikrofon, for at fortælle hvor svag og tæt på døden hun er. Ja faktisk er hun død, det er bare Secret Service der holder hende oppe og pumper hende fuld af xyz for holde hende igang ;)

Nailed it :rulle:

http://www.politico.com/blogs/on-media/ ... lly-214693
0
Brugeravatar
FruitFly
Kort karma: 12
Likede indlæg: 284

Indlægaf FruitFly » 12. sep 2016, 12:54

Ew. Link med lyd!
0
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3266

Indlægaf Hunkat » 12. sep 2016, 13:16

he 2016 hopeful “is engaging in a massive cover-up about her health,” which has suffered from blood clots, brain cancer symptoms, secret strokes, endometriosis, depression, alcoholism, paranoia and multiple sclerosis, among other ailments, according to the Enquirer.

"hvad kunne hun ellers ha'?"
"Hmm.... endometriosis, er det ikke sådan noget kvinder får?"
"Skide god ide. Hvad ellers?"
"Alkoholisme!"
"Det er ikke rigtig en sygdom men... hul i det, vi ta'r den"
0
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
paint
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2335

Indlægaf paint » 12. sep 2016, 20:57

Tankevækkende? :gruble:

Politifact on CNN: 71% of Donald Trump's statements were false while 72% of Hillary Clinton's statements were true.

Billede

http://www.democraticunderground.com/12512404440
2
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen
Petrix

Indlægaf Petrix » 12. sep 2016, 21:12

Har han egentlig fået fremlagt sine skatteoplysninger?
0
Brugeravatar
dgd2007

Indlægaf dgd2007 » 12. sep 2016, 21:48

Petrix skrev:Har han egentlig fået fremlagt sine skatteoplysninger?

Nej ... det mener han, at folk ikke er interesserede i :)
0
Petrix

Indlægaf Petrix » 12. sep 2016, 22:15

dgd2007 skrev:
Petrix skrev:Har han egentlig fået fremlagt sine skatteoplysninger?

Nej ... det mener han, at folk ikke er interesserede i :)

Hahahaha
Den mand er simpelthen en satire på sig selv.
0
Brugeravatar
dgd2007

Indlægaf dgd2007 » 14. sep 2016, 19:41

Nå, nu er der da endelig nogen, der begynder at kigge på Trumps interessekonflikter i form af hans forretningsfobindelser i udlandet: http://europe.newsweek.com/donald-trump ... ity-498081
0

Tilbage til "Politik, kultur og samfund"