Hvor mange par sko tror I der er plads til?

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
Primerose
Kort karma: 260
Likede indlæg: 3250

Re: Hvor mange par sko tror I der er plads til?

Indlægaf Primerose » 12. feb 2020, 19:00

Kathain skrev:Jeg kan ikke abstrahere fra at den ene ejendomsmægler har været med i et realityprogram på et tidspunkt :stoned:

Præcis det jeg også tænkte! :lol: tror måske det var For lækker til love :gruble:
0
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 874
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 21098

Indlægaf icelady » 12. feb 2020, 19:04

Primerose skrev:
Kathain skrev:Jeg kan ikke abstrahere fra at den ene ejendomsmægler har været med i et realityprogram på et tidspunkt :stoned:

Præcis det jeg også tænkte! :lol: tror måske det var For lækker til love :gruble:

https://www.bt.dk/kendte/han-kom-han-havde-sex-og-han-sejrede

:gruble:
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Panton
Kort karma: 338
Likede indlæg: 1915

Indlægaf Panton » 12. feb 2020, 19:08

Moxy-lady skrev:
Santa skrev:Det er da en smuk lejlighed, jo. Men der er en hel del jeg ville indrette anderledes.
Synes ikke han har fået det optimale ud af den.
Tydeligvis mangler der opbevaring - ellers ville man vel ikke stable poser med briketter på badeværelset?
Og vinkøleskabene er efter min mening et udtryk for en krukkethed, som er unødvendig. Der er for mange af dem.
Jeg synes desværre osse at de gamle bjælker clasher uklædeligt med det mere polerede træ - køkkenskabene, lamelvæggen. Det ser ikke fedt ud, og fremhæver ikke bjælkerne som det burde.
Karnappen er fantastisk flot, så at knalde en kedelig, firkantet reol og en ubrugelig daybed op i det hjørne, er spild.
Der skulle da klart stå en lækker lænestol eller sofa, så man kunne sidde og se på himlen. Og hvis der skulle være en reol eller lign, så ville jeg få bygget noget som passede bedre.

Og så mangler der sjæl, personlighed. Tigerskindet er det, som kommer tættest på, men er derudover sindssygt usmageligt.

Panton skrev:Jeg synes ikke det er noget særligt og tror ikke Bendtner kan spille på de to flygel der er. Derudover er det virkelig upassende at have det skind på gulvet, tacky synes jeg. Det eneste der er lidt fedt er vin køleskabet.

Tror bare at man må konkludere at smag og behag er forskellig :D

:D
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 2441
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 28186

Indlægaf Daine » 12. feb 2020, 19:10

Jeg kigger jævnligt på dyre lejligheder i Danmark, sådan bare for sjov, ikk? Og noget jeg ikke fatter er, at vildt dyre (store) lejligheder ikke har et walk-in closet/påklædningsværelse ... og konceptet med en stue er efterhånden også en saga blot i de lidt mindre lejligheder. Jeg gad virkelig godt engang få penge nok til selv at kunne designe drømmelejligheden :D
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Kort karma: 221
Likede indlæg: 4666

Indlægaf Velvet-Goldmine » 12. feb 2020, 19:15

Daine skrev:Jeg kigger jævnligt på dyre lejligheder i Danmark, sådan bare for sjov, ikk? Og noget jeg ikke fatter er, at vildt dyre (store) lejligheder ikke har et walk-in closet/påklædningsværelse ... og konceptet med en stue er efterhånden også en saga blot i de lidt mindre lejligheder. Jeg gad virkelig godt engang få penge nok til selv at kunne designe drømmelejligheden :D

Ai men selvfølgelig har the Lord Bentner et walk in closet... eller walk in room er det måske endda :lol:

customsize (1).jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 2441
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 28186

Indlægaf Daine » 12. feb 2020, 19:20

Velvet-Goldmine skrev:
Daine skrev:Jeg kigger jævnligt på dyre lejligheder i Danmark, sådan bare for sjov, ikk? Og noget jeg ikke fatter er, at vildt dyre (store) lejligheder ikke har et walk-in closet/påklædningsværelse ... og konceptet med en stue er efterhånden også en saga blot i de lidt mindre lejligheder. Jeg gad virkelig godt engang få penge nok til selv at kunne designe drømmelejligheden :D

Ai men selvfølgelig har the Lord Bentner et walk in closet... eller walk in room er det måske endda :lol:

customsize (1).jpg

Okay, jeg skal så tilføje: Et lækkert, veludnyttet og luksuriøst walk-in closet/room :D
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Santa
Kort karma: 433
Likede indlæg: 12929

Indlægaf Santa » 12. feb 2020, 20:28

Panton skrev:
Moxy-lady skrev:
Santa skrev:Det er da en smuk lejlighed, jo. Men der er en hel del jeg ville indrette anderledes.
Synes ikke han har fået det optimale ud af den.
Tydeligvis mangler der opbevaring - ellers ville man vel ikke stable poser med briketter på badeværelset?
Og vinkøleskabene er efter min mening et udtryk for en krukkethed, som er unødvendig. Der er for mange af dem.
Jeg synes desværre osse at de gamle bjælker clasher uklædeligt med det mere polerede træ - køkkenskabene, lamelvæggen. Det ser ikke fedt ud, og fremhæver ikke bjælkerne som det burde.
Karnappen er fantastisk flot, så at knalde en kedelig, firkantet reol og en ubrugelig daybed op i det hjørne, er spild.
Der skulle da klart stå en lækker lænestol eller sofa, så man kunne sidde og se på himlen. Og hvis der skulle være en reol eller lign, så ville jeg få bygget noget som passede bedre.

Og så mangler der sjæl, personlighed. Tigerskindet er det, som kommer tættest på, men er derudover sindssygt usmageligt.

Panton skrev:Jeg synes ikke det er noget særligt og tror ikke Bendtner kan spille på de to flygel der er. Derudover er det virkelig upassende at have det skind på gulvet, tacky synes jeg. Det eneste der er lidt fedt er vin køleskabet.

Tror bare at man må konkludere at smag og behag er forskellig :D

:D

Jeg er sådan set enig med Panton i at skindet er tacky, men det jo osse personligt. Vinskabene er frygtelige, basta! :fløjt:
0
didaa
Kort karma: 57
Likede indlæg: 1020

Indlægaf didaa » 15. feb 2020, 15:57

Jeg undrer mig mest over at man overhovedet ikke kan se der er et barn fra tid til anden....,
0
Brugeravatar
RavenClaw
Kort karma: 343
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 6202

Indlægaf RavenClaw » 15. feb 2020, 18:11

didaa skrev:Jeg undrer mig mest over at man overhovedet ikke kan se der er et barn fra tid til anden....,

Udover bamserne i sofaen. Men det lille værelse er der slet ikke billeder af, så det kunne godt være børneværelset.
0
But did you die?
Jeg er falstriafan
Brugeravatar
LaMariposa
Kort karma: 1283
Likede indlæg: 15899

Indlægaf LaMariposa » 16. feb 2020, 07:31

catnip skrev:
JoyNips skrev:Beliggenheden er træls. Jeg har arbejdet hos en advokat der lå nedenunder og uanset hvor fed lejligheden måtte være, så skulle jeg ikke bo lige der.

Præcis. H.C. Andersens Boulevard er bare ikke en særlig attraktiv adresse. Penthouse eller ej.

Skulle lige til at skrive det samme. Hvis jeg lå inde med den type finanser kunne jeg aldrig drømme om at købe lejlighed der :tie:
0
:lun:

Be brave
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 2132
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 29885
Kontakt:

Indlægaf Ado » 16. feb 2020, 07:53

Jeg vil.bare gerne have komfuret. Resten kan han beholde. Og de der flygeler....tydeligt de kun er til pynt. Det ene er jo pakket ind i et hjørne. Og så er det for tacky i det det læder.
0
Jeg dømmer dig, hvis du ikke trimmer. :sur:
Brugeravatar
Misantropen
Kort karma: 417
Likede indlæg: 8707

Indlægaf Misantropen » 16. feb 2020, 08:31

didaa skrev:Jeg undrer mig mest over at man overhovedet ikke kan se der er et barn fra tid til anden....,

Jeg synes altid diverse klogeåger og ejendomsmæglere i boligprogrammer anbefaler at man som sælger fjerner personlige ting. Det være sig kattebakker, hundekurve, børns legehjørne i stuen etc. der kan "forvirre" potentielle købere. Det skal selvfølgelig se beboeligt ud, men ikke mere end at købere kan forestille sig at bo der med deres egne ting osv.

Jeg synes altid hjem i den prisklasse ser mere eller mindre afpillede ud på billeder(og med god grund) men der er vist heller ikke billeder fra hele lejligheden :gruble: Måske er sønnens ting på det ene værelse eller lejligheden er indrettet med rekvisitter i anledningen.
0

Tilbage til "Bolig"