Naturlig make-up serie.

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3430

Re: Naturlig make-up serie.

Indlægaf HappyPaww » 17. jan 2016, 10:37

StripesAddict skrev:
HappyPaww skrev:Jeg slår ud af Nilens Jord øjenskygge - lige pludselig, efter at have brugt det i et par år :(

Det er vist desværre noget der kan ske ligegyldigt hvor "naturligt" noget er. Mener det er noget med æteriske olier, men jeg kan ikke helt huske sammenhængen. Men hvor er det surt for dig, altså.

Ja - og mærkeligt nok er det kun det ene øjenlåg der bliver rødt, hævet og skallende :stoned: Leder stadig efter en øjenskygge jeg kan tåle (men drt er jo pænt dyrt i længden) - og jeg bruger kun en smule mascara til dagligt af samme grund :( For bare 5 år siden kunne jeg bruge alt - og gjorde det også dagligt..
0
StripesAddict
Kort karma: 66
Likede indlæg: 563

Indlægaf StripesAddict » 17. jan 2016, 10:53

HappyPaww skrev:
StripesAddict skrev:
HappyPaww skrev:Jeg slår ud af Nilens Jord øjenskygge - lige pludselig, efter at have brugt det i et par år :(

Det er vist desværre noget der kan ske ligegyldigt hvor "naturligt" noget er. Mener det er noget med æteriske olier, men jeg kan ikke helt huske sammenhængen. Men hvor er det surt for dig, altså.

Ja - og mærkeligt nok er det kun det ene øjenlåg der bliver rødt, hævet og skallende :stoned: Leder stadig efter en øjenskygge jeg kan tåle (men drt er jo pænt dyrt i længden) - og jeg bruger kun en smule mascara til dagligt af samme grund :( For bare 5 år siden kunne jeg bruge alt - og gjorde det også dagligt..

Øv altså! Det lyder godt nok også underligt.

Ved ikke om der overhovedet er nogen der gør det, men gad vide om det kan lade sig gøre at få en prøve med hjem på f.eks. øjenskygge? Lidt et longshot, men som du siger er det dyrt i længden.
0
Brugeravatar
Piskeriset
Kort karma: 1
Likede indlæg: 53

Indlægaf Piskeriset » 17. jan 2016, 12:35

Jeg bruger lidt forskellige produkter fra det økologiske mærke, Benecos, og det er både godt og billigt: http://benecos.dk/benecos_sortiment.html
0
Blogger om mad på www.piskeriset.dk
... og om bøger på www.denlillebogblog.dk
StripesAddict
Kort karma: 66
Likede indlæg: 563

Indlægaf StripesAddict » 17. jan 2016, 12:48

Piskeriset skrev:Jeg bruger lidt forskellige produkter fra det økologiske mærke, Benecos, og det er både godt og billigt: http://benecos.dk/benecos_sortiment.html

Jeg har kun prøvet deres mascara (natural mascara maximum volume), og den kan jeg altså ikke anbefale. Den sidder under øjnene på mig efter en time, ikke bare drys, men store sorte rander. Det er ikke et problem jeg har haft med andre mascaraer.
0
Brugeravatar
Piskeriset
Kort karma: 1
Likede indlæg: 53

Indlægaf Piskeriset » 17. jan 2016, 12:52

StripesAddict skrev:Jeg har kun prøvet deres mascara (natural mascara maximum volume), og den kan jeg altså ikke anbefale. Den sidder under øjnene på mig efter en time, ikke bare drys, men store sorte rander. Det er ikke et problem jeg har haft med andre mascaraer.

Jeg har ikke erfaringer med deres mascaraer, men deres bb-cream og blush er gode til min hud. Er lige begyndt at bruge en af deres læbestifter, og den virker lovende.
1
Blogger om mad på www.piskeriset.dk
... og om bøger på www.denlillebogblog.dk

Tilbage til "Skønhed"